December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Johana fijn dat de douche geholpen heeft..
    hoop dat jeje al wat beter voelt.. :)

dikke knuffel lin

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meiden hebben julli eniet dat je bang wordt van al die nare berichten die je hoort en leest..
    en krijg het steeds meer..
    maar het kom misschien ook omdat ik me helmaal niet zwanger voel,, ben ook steeds bang dat er bloed in me broek zit,,
    ik ga vanafnu gewoon niet meer zo veel lezen op het internet,, misschien dat het helpt..

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Lindy ik heb er ook last van hoor...ik heb al geprobeerd een beetje afstand van i-net te nemen maar dat helpt me eigenlijk ook niet. Ik heb ook weinig klachten en moet me soms een beetje inhouden om niet een test te doen om voor mezelf te bevestigen dat ik echt zwanger ben....

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ja dat heb ik dus ook,,
    soms kan ik wel huilen .. van dat ik niks voel,,
    misschien heb ik vandaag gwoon te veel gedaan dat ik nu
    moe ben en te veel hooi op me vork heb genomen
    maar heb het nu echt ff niet meer..
    wou dat het morgen al 23 mei was duurt nog zo lang :(..
    k gaat me bed maar in ,, proberen te slapen ,,
    afstand doen van internet is moeilijk he ;)..
    maar dat komt omdat we met een leuk clubje zijn :)

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ja idd je kan hier zo heerlijk je zorgen (en leuke dingen natuurlijk) delen...daarnaast ben ik gewoon iemand die graag weet wat er met me gebeurd. Dus als ik iets nieuws voel wil ik weten wat dat is en zoek ik het op....

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pfff, wat ben ik moe zeg...

Heb net een avondje plafond staan sauzen bij mijn schoonzusje en haar vriend. Toen ik bezig was, merkte ik het niet zo, maar eenmaal thuis ben ik helemaal klaar...Had ook mega honger, dus heb net een sultana achter de kiezen. Lekker!

Wij hebben ook al geen sex meer gehad sinds een week voor de test. We durfden het niet meer zo goed in het begin en nu heb ik eigenlijk niet zo'n zin erin. Na een jaar van heeeeel wat keertjes lekkere en spontane sex, maar ook weleens 'verplicht moeten', heb ik het denk ik eventjes gehad. Nou ja, komt wel weer terug!
    We gaan volgende week op vakantie en hebben dan alle tijd voor elkaar!

Heb trouwens ook veel afscheiding sinds deze week. Het is wat dikkig en beetje gelig. (ieuw, sorry hoor...) Ben wel heel gevoelig voor schimmelinfecties, dus hoop maar dat dat me bespaart blijft...Het is nu nog normaal; ruikt niet en jeukt niet. (wat je al niet over jezelf verteld he...)

Ga gauw douchen en duik dan lekker mijn bedje in.

Liefs olga

7. Hilles

Hilles Lid

21 apr 2007
    11
    0
    0
    zorg
    Brabant
    Heel herkenbaar.....
    Bij mij werkt het ook niet mee dat een kennis 3 mk's heeft gehad in nog geen jaar tijd.....
    Maar ook tijdens de zwangerschap geldt: geen bloed, geeft moed.....(zoiets was het toch?) ;)

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Lindy en Johanna,

Heel herkenbaar!

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Lentefee, ik herken dat, mijn baarmoeder trekt dan ook samen en dat gaat dikwijls gepaart met veel slijmverlies achteraf...
    Blij te horen dat er nog zijn, het zal dan wel redelijk normaal zijn zeker?

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @lindy: heel herkenbaar, ik lees alleen nog bij de decembermama's :)

11. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik trek me die verhalen niet mee zo aan, want dan kun je jezelf wel gek maken.
    Ik geniet er lekker van...ook al vindt ik het nog zo ongeloofwaardig ;)
    Als ik strax een mooie echo heb weet ik het zeker! (hoezo eigenwijs?)

We kletsen gewoon lekker hier bij de december mama's en genieten van de zwangerschap afgesproken meiden?

Liefssss

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    doen we kreeftje!

heb je trouwens meer kans op een tweeling? ik heb er ook wel eens aan gedacht dat ik een tweeling zou kunnen krijgen omdat ik al 34 ben

13. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Over die verhalen gesproken...
    Ik vind het juist fijn dat ze geschreven worden, en dat klinkt misschien heeeeel erg echoistisch maar door die verhalen weet ik in elk geval dat het bij mij wel goed zit.
    je hoort vaak dat de meiden met een mk hevige krampen hebben gehad, dus elke dag en nacht die ik door kom zonder extreme kramp ben ik blij.
    Ik weet nu wat je (ongeveer) kan verwachten voor een mk, en zolang ik dat dat allemaal niet voel weet ik dat het goed zit.
    Ondanks dat ik geen moedergevoel meer heb, ben ik er wel heilig van overtuigt dat ik nog voor het jaar om is een mooi kindje heb.
    Ik twijfel ook niet meer of het mis kan gaan, maar dat is wel nadat ik de echo heb gehad, want daarvoor twijfelde ik of het goed ging door het bloedverlies.

Ik vind het heel erg voor die meiden wat er gebeurd is, dat zeker,maar
    Ik ben die dames juist heeel erg dankbaar voor hun berichtjes, ondanks dat ik er emotioneel van word (zeg maar gerust elke dag dikke tranen laat) word ik er niet bang van.
    want dat het mis KAN gaan dat wist ik ook al voordat ik die berichtjes las.

14. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Omdat ik door hormonen zwanger ben geraakt is de kans groter dat ik een tweeling zou kunnen krijgen en door de hormonen zijn er 2 eitjes gesprongen en ja als die ook alle twee bevrucht zijn....en het zit in mijn familie dus het zit ook al in mijn genen ;)

Liefssss

15. Niet meer actief

kelly het is niet waar dat je altijd krampen hebt bij een MK, vaak is het vruchtje al enige tijd afgestorven en merk je nog niks hiervan, soms pas na een paar weken beginnen de krampen en bloedverlies.
    Het is niet dat ik je bang wil maken maar om nou te denken: zolang ik geen krampen heb ik alles goed, is mischien een beetje te simpel gedacht.
    Wel zie je vaak bij een miskraam dat er al eens wat bloedverlies is opgetreden, bruin of rood, en soms verdwijnt dat bloedverlies weer om na een paar weken soms pas weer terug te komen.
    Maar ja dat zijn dan de verhalen die je achteraf hoort.

Het is wel zo dat als je met 8 weken het hartje hebt zien kloppen, de kans op een miskraam echt nog maar heel klein is, dus dan zit je toch wel een beetje "veilig". ;)

16. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    Wat gaan jullie toch snel, SUPER....
    Ik lees elke avond wat jullie geschreven hebben. het gaat jullie allen goed.

Ben nog steeds misselijk, vooral 's avonds, en erg MOEEEEEEEEEEEEEE.

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hmmm, was mijzelf de afgelopen dagen ook opgevallen. Zou het de 7weken-afscheiding zijn? Hihi :)

Bij mij ook gewoon geurtje :) :) :)

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Sorry hoor maar volgens mij weet je niet waar je over praat.
    Je hoeft helemaal geen krampen te hebben als het mis gaat en ook geen bloed verlies.
    Sorry als ik fel reageer maar als je het niet mee gemaakt heb moet je er ook niet zo makkelijk over praten!
    Bij de vorige klopte het hartje perfect.. maar toch is het gestorven.
    Had ook nergens last van, voelde me gewoon zwanger.
    En tot 12 weken heeft iedereen een verhoogd risico en daarna kan er ook nog van alles gebeuren.

En dat ik nu er pissig om word komt omdat ik weer last van bloed verlies heb en nog steeds misselijk ben en bang ben dat het weer fout gaat.

19. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Kom op Moon lieverd! Positief (proberen te) denken! Je bent zo'n sterke meid!
    Knuffel

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    I know sweety.. maar soms is dat moeilijk na alles wat er gebeurd is.
    Het is nu gelukkig al weer (bijna) over.

Deel Deze Pagina