Ik zal jullie ook even op de hoogte brengen. Ik ben al een geruime week niet geweest. Nadat ik positief testte op 22 april, heeft de gyn mij doorverwezen om een bloedtest te doen (hij had het te druk voor een afspraak) op 24 april en 26 april bloed afgenomen, maar nu bleek dat de bloeduitslag op beide dagen negatief was. Ik heb sindsdien nog steeds geen menstruatie gehad en mijn temp is vanaf de eisprong (5 april) nog steeds hoog, ik heb allerlei symptomen. Dus ik weet het even niet meer. Zou de bloedtest het mis hebben, of zou het al misgegaan zijn, zonder bloeding.
Een bloed test is betrouwbaarder dan een huistest. Maar ik hoop dat ze toch nog een hoge waarde in het bloed vinden van HCG. Wanneer moet je weer bloedprikken? Als het mis gaat blijft er nog wel 4 a 6 weken HCG in je bloed en urine.
Ik hoef niet meer terug, de assistente zei, dat ik gewoon met clomid moest beginnen ( 10 dagen overtijd), dit heb ik niet gedaan, omdat ik van de gyn altijd moet beginnen op de derde ongi dag, en aangezien er geen ongi is, ben ik niet met de clomid begonnen.
Ik zou gewoon bellen voor een echo ofzo. En als blijkt dat je echt niet zwanger bent om primolut of iets anders vragen wat je menstruatie opwekt. Anders moet je misschien nog weken wachten. En kan je helemaal niet verder met je clomid en kinderwens natuurlijk. Sterkte!
Bij mij hebben ze pas na 4,5week zwangerschap HCG in mijn bloed gevonden en toen was het ook meteen heel hoog. Dus, mss toch nog hoop? Succes meid. Fientje
Moon, daarom reageerde ik ook al met mijn verhaal, dat je geen bloedverlies hoeft te hebben of geen krampen maar je baby kan toch al dood zijn. Ik heb dat ook meegemaakt dus ik weet waar ik over praat ja, en ik vind t ook een beetje een simpele gedachte: ik bloed niet of ik heb geen kramp dus het is goed! Was dat maar zo he? Moon, sterkte meid, bloedverlies is altijd stress, ik had vorige week ook bloedverlies en ondanks de goede echo blijf je toch voorzichtig.
Ok duidelijk dat als je een mening uitspreekt je meteen wordt aangevallen. Ik weet dus ook dat ik die voortaan niet meer hier moet neezetten. Dames ik wens jullie voor de rest een fijne zwangerschap toe. groetjes
Misschien is er dan nog hoop, de bloedtest is afgenomen toen ik net 4 weken zou moeten zijn. (2 weken na eisprong), dus we wachten af. Ik probeer maandag te bellen voor duidelijkheid.
ha meiden wat gaat het er hier gezellig aan toe zeg .. zullen het de hormoontjes zijn,, moon en Lentefee ik begrijp jullie wel hoor lijkt mij heel moeilijk als je een MK heb gehad ,, maar kelly waarom moet je ons meteen verlaten ? is toch geen reden voor ? maarja,, hier gaat het prima.. ben een beetje missleijk van daag en duizelig, ben al zowat 7 weken wat gaat dat snel he,, had vandaag voor het eerst sinds 2 weken mijn paardrijbroek aan die gaat niet eens meer dicht haha,, kan slecht slapen snachts.. verder nergenslast van eigelijk ,, moet wel met de weken meer plassen.. hoe ishet verder hier?
Poeh, het is iedere keer wel weer even bijlezen hoor.. @Kelly: het gaat er niet om dat je je mening niet mag geven, maar dat je iets presenteert als een feit (nl dat je bepaalde symptomen hebt als je een MK hebt) terwijl dat niet zo is...en we hebben hier meiden die weten waar ze over praten, dus dat komt dan bij hen vervelend over, snap je? Maar dat betekent niet dat je meteen weg hoeft te gaan ofzo, gewoon een betje rekening houden met elkaar, meer niet...Laten we elkaar gewoon een beetje ruimte geven! @Moon: moed houden hoor, we duimen voor je! Hier grote moeheid...ik wist niet dat je zo moe kon zijn als je net je bed uit komt. Pff, ik hoop wel dat dat met een paar weken over is. En misselijk, dat is eigenlijk nog het meest te vergelijken met wagenziekte. Zo'n weeiig gevoel in je hele lijf, bleh Verder erg aan het aftellen tot de echo van as dinsdag...heb er zin in om het hartje te horen kloppen, maar ben natuurlijk ook wel een beetje zenuwachtig!
krullebol ik zou ook zenuwachtig zijn meid ik moet nog tot 23 mei wachten .. wachten duurt lang,, helaas..
Ik heb al geluk dat ik voor een snelle echo mag omdat ik in het ziekenhuis werk...Ik moet er niet aan denken dat ik tot de 12e week ofzo had moeten wachten. Ik kan me jouw ongeduld dus helemaal voorstellen Lindy!
Oeps hebben we hier ruzieende meiden? Moet ik alsnog nu ik nog ff geniet van mijn meivakantie inspringen als juffie? Kom op dames, hou het lekekr gezelllig! Nou dames, ik ben zo kotsmisselijk sinds 2 weken en ben zooooooooooo moe en duizelig. Heb geen fut meer om wat te doen. Het lijkt wel alsof ik de hele dag in een draaimolen heb gezeten. Tot hoelang blijf ik dit houden? Ik lees dat een paar meiden hier al een buikje hebben. Nou ik heb geen buik alleen als ik af en toe last heb van mijn darmen. Ik hoop dat het zo blijft en heb niet zo'n zin in een zware grote buik!
Ik ben Iloon, 25 jaar en mama van 2 kids Glenn is 9 jaar en Serena is 2 jaar Wij zijn zwanger van ons 3e kindje, hij of zij word 1 december verwacht Spannend, want mijn dochtertje is al een december kindje: 5 december 2004
Welkom Iloon! Poeh, dan was je ook wel jong toen je eerste werd geboren...5 december, ik heb een vriendin die dan jarig is en die vond het nooit leuk om dan jarig te zijn. Omdat je nooit wist wat voor je verjaardag was en wat voor Sinterklaas
welkom Iloon, Jaaa Juffie speel eens juffie voor ons hihi, nee ruzie word er niet gemaakt maar als je al eens een miskraam hebt gehad uis het vervelend als er word gezegd dat zolang je geen klachten hebt, je ook geen miskraam hebt.Was dat maar zo, dan kon iedereen onbezorigd genieten.
welkom iloon! ik kom vanavond af en toe lezen, maar heb een beetje te lang gewinkeld en nu ben ik zooooooooooooooooooo moe (en op de bank liggend computeren is lastig he!)
ach, mijn moeder was maar twee jaar ouder, en die is de fantastische moeder van 5 kinders, 2 stiefkinders en 1 kleinkind en ze is geweldig! leeftijd zegt niet alles hoor jonge moeders ik had mijn eerste ook graag jong gehad. maar nu word ik een vrij ouwe moeder hahahaha