December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ dreams: je beebje heeft nog genoeg tijd om te draaien toch...met 37 wkn zou ik me pas zorgen gaan maken ;)

@ misskeita: balen van je pc meid en doe rustig aan, minder dat je bloeddruk zo hoog is.

2. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    misskeita, jeetje meid het zit je echt niet mee ha!
    hele dikke knuffel voor jou!

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dreams…fijn dat alles weer goed was bij de vlos!
    Spannend of ie over 2 weekjes goed is gaan liggen!

Arka..ik heb dat gevoel vaak als ik loop..dan is het net alsof ik het tegen moet houden..

Misskeita..balen de jullie comp ook kapot was!
    En al eerder met verlof..rustig aandoen hoor!

De hondjes zijn weer uitgeweest..zit nu aan 2 beschuitjes met suiker..mmmmlekker!
    En een cup a soupie..
    En dan mag ik zometeen weer aan het werk…

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    oo lekker miep
    ik zal zo ook eens de kelder induiken kijken voor wat te eten!

werk ze vanmiddag

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misskeita, rustig aan doen nu hoor! Lukt dat een beetje of moeten jullie nog veel doen in het huis? Hopelijk geen schade in de mooie babykamer?!

Miep, oeeH dat klinkt lekker ... beschuitje met suiker ... jammer genoeg geen beschuit in huis (eerst nakijken, dan boodschappen)

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ja was echt lekker..beschuitjes met suiker..mmmmm lekker slecht.. :)
    en nu zit ik aan het toetje...een rolletje mellers..... :oops:

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Was da?

8. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    snoepjes
    jamjamajma

het i goed dat je over beschuiten begint
    zet ze gelijk op mijn lijstje om te halen

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dit zijn mellers....

10. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Amber1978
    Wat een leuk gedichtje en sowieso leuk dat jullie het samen hebben bedacht ,mijn man heeft het hier in zijn eentje gedaan ,,ook erg lief van hem vond ik en ik heb me er gelijk bij neergelegd.

Essebes
    Inderdaad een raar en rot onderwerp, wij zijn bij Dela verzekerd en moesten alleen even doorgeven dat ik zwanger was meer niet.
    Want bij sommige verzekeringen ben je gewoon niet verzekerd als er iets gebeurd en net wat je zegt zoiets is nooit leuk om over te praten maar het is wel belangrijk vind ik.

Mooie buikfoto trouwens leuk bedacht zo’n donkere achter grond.

Olga
    Dat is vast een leuk gezicht die katten op de schutting.

Nannaf
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat ,,

Maartjeh
    Veel mensen hé op een kraamfeest,,ik zou dat nu helemaal niet aan kunnen ,,veel te druk dus wij zetten gewoon in het kaartje van zo laat tot zo laat en ,dat ze maar moeten bellen ,,kunnen denken wel een speciale agenda voor kopen ,,maar dan komen ze niet allemaal tegelijk , is mij nu echt te druk,en zo kunnen ze onze kleine jongen ook allemaal zien toch.

Salapio
    Ik lees ook best veel over de bevalling en kraam tijd wil toch graag een beetje weten wat me te wachten staat,,het natuurlijk allemaal nieuw hier.

Ik zou het ook een naar idee vinden als je tijdens de bevalling moet poepen ik verwoord het zo als jij het ook verwoord oké.
    Maar dit berichtje is dan altijd wel weer leuk om te lezen.

Iloon
    Ook al weer druk geweest vandaag.

Miep en miep
    Je gaat gaat vandaag dus lekker rustig aan doen moet je ook nog werken vandaag en was het gisteren avond gezellig met je familie.

Dreams
    Fijn dat alles goed was bij de vlos ,,en in 2 weken kan er nog veel veranderen.

Misskeita
    Leuk weer wat van je te horen.

Zo dat was weer even het reageren ,,hoop dat ik niets vergeten ben,probeer straks weer even terug te komen .
    is wel leuk :D
    alles gaat nu best wel snel he,,nog een paar weken ,,kan mij niet snel genoeg gaan.
    volgende week maandag komen ze ons nieuwe bankstel brengen,,ja niet voor ons zelf maar voor de honden we hebben er een speciaal laten maken ,,sommige zullen ons wel voor gek verklaren ,,maar we vonden hem zo mooi ,ik laat jullie volgende week wel een foto zien,
    zal straks even aan mijn man vragen of hij foto's wil maken van mijn buik en de box.

ik lees ook veel over de bevalling en zo net als salapio en mischien nog wel meer ,,hebben jullie ook een naar gevoel bij dat je misschien uitgaat scheuren of ingeknipt moet worden ,, :cry:
    ik dus wel.

nou ik ga even stoppen ,,ik spreek jullie straks weer oke fijne middag nog

gerda

11. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13 oktober - ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - meisje - naam : Britt Dorien Noelle

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 23
    Jongens: 17
    Verrassing: 17

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)
    25 Claartje79 ( French )
    26 French ( Claartje79 )
    27 Jufffie ?
    28 Kelly ?
    29 Bowie ( Nannaf )
    30 Nannaf ( Bowie )

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

29 oktober: Dreams 10:30 VK
    29 oktober: Olga VK 20.40
    29 oktober: Dianne vk 16.30
    30 oktober: iloon gyn 10.15
    30 oktober: Miep en Miep vk 20.10
    30 oktober: Happygirl vk 19.30
    30 oktober: Loesie22 vk 14.10
    30 oktober: Gerda79 vk 9:20
    31 oktober: Salapio intake kraamzorg 9u
    31 oktober: amber1978 vk 16.30
    1 november: Claartje vk 12.15
    1 november: Happygirl laatste werkdag!
    5 november: nannaf vk 14.30
    6 november: french jarig 26 jaar! (vk 14.45)
    6 november: Elise jarig 26 jaar!
    6 november: French jarig!
    6 november: Lisette vk 14.00
    6 november: Inge1975 vk 16.30
    6 november: Olga laatste werkdag!
    6 november: Maartje vk 9.10
    7 november: Salapio VK 10.10
    8 november: Salapio laatste werkdag!
    8 november: amber 1978 intake kraamzorg 11.15
    12 november: Claartje groeiecho
    12 november: Olga Intake Kraamzorg
    13 november: Lisette uitslag biopten baarmoederhals 17.00.
    14 november: Nollie jarig!
    14 november: Sanneke vk 15.50 u
    14 november: amber1978 vk 16.30
    15 november: Sannekes laatste werkdag!
    19 november: inge1975 vk 9.10
    23 november: Amber jarig 29 jaar !
    23 november: Jufffie gesprek met neonatoloog/kinderarts 14.00
    28 november: Claartje jarig! 28 jaar!
    3 december: Inge1975 laatste werkdag
    even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    gerda..ik moet zometeen eventjes aan het werk..
    valt mee hoor.. ;)
    en gisteren was het gezellig hoor!
    We zijn behoorlijk close met elkaar..dus dat is altijd wel gezellig hè.. ;)
    Gaat nu snel hè..het is al bijna november!
    En wat ben ik benieuwd naar de bank voor de hondjes!
    dat is wel heel erg lief!
    Ben benieuwd naar nieuwe foto's hoor!
    en wat het inknippen enzo betreft...ik zie er niet tegenop..
    ik zie er meer tegenop..dat je na de tijd nog zoveel pijn kan hebben met naar de wc gaan enz.... :rolleyes:

13. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    fijn om regelmatig je berichtjes te lezen gerda!
    wat leuk de bank voor de honden!
    Je hebt groot gelijk dat jullie niet zo nfeest geven!
    je hebt het al druk zat meid en vanaales erbij dus voor jou is het helemaal belangrijk dat je lekker rustig aandoet na de bevalling en lekker geniet van je kleine!

Dat nare gevoel gevoel over inknippen/uitscheuren heb ik ook wel een beetje al probeer ik er niet teveel bij na te denken!

ik las net in Uhmm hoe heette dat blad? kinderen geloof ik eenpaar verhalen over meiden die hoogzwanger waren en waar het kindje in de buik overleed!Sommige zonder enige reden........

dat soort verhalen zijn eigenlijk helemaal niet goed om te lezen ,want ik voel de kleine al niet zo vaak en als ik hem nu dan echt ff niet meer heb gevoeld dan gaat de gedachten al gauw door mijn hoofd van ojee het zal toch niet............

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maartjeh...gewoon die verhalen niet lezen meid..
    want ongemerkt trek je het je toch aan...

Ik mag morgen weer naar de vlos..ben ook benieuwd of ze kan voelen hoe ie ligt..
    Vorige keer kon ze het nog niet voelen.. :rolleyes:

15. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @knippen inscheuren: op gym zei onze juf (poeh wat klinkt dat...) dat dat niet zeer doet omdat het kindje dan op de zenuwen daar drukt en het op die manier verdooft. dus daar zie ik niet tegenop. wel wat miep ook zei dat je daarna nog dagen last hebt bij naar de wc gaan. :rolleyes:

@poepen tijdens je bevalling :oops: dat schijnt iedreen te doen, knappe meid die op een punt kan persen en een cm verder niet. dus we zullen daar aan moeten geloven!

leuk boek he salapio! ik heb em oom net gehaald van de bieb. erg veel info en nuttig ook! heb het boek over de bevalling expres laten staan vond dat wel heel veel over 1 ding.
    persoonlijk zie ik er niet tgen op, we zien het wel hoe het gaat en ik laat het lekker over me heen komen. De kraamtijd lijkt me veel stessvoller en hectischer! al die mensen over de vloer. pfff :rolleyes:

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    nannaf..geweldig..zoals je het schrijft...over die knappe meid.. :)
    ik denk ook dat je dat automatisch wel doet..tja en ik denk ook dat je het helemaal niet in de gaten hebt... :rolleyes:

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik ga aan het werk...tot laters.. ;)

18. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    werkse miep!

Ik ga even afwassen en dan of even liggen of met de kerstkaartjes aan de gang.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja zeg....ben ik effies weg en gaan jullie enorm zitten kletsen!

Nannaf, lekker lezen meid en niet schuldig voelen. Ik ben een echte boekenfreak, maar de laatste drie weken heb ik geen boek meer aangeraakt. Gek he! Misschien ook omdat ik geen echt goeie boeken meer heb liggen van schrijvers die ik graag lees.

Zelfs over bevallen en kraamtijd lees ik nog niet zo veel...

Olga

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dreams, hopelijk draait de kleine nog binnen een paar weekjes om!

Misskeita, nou ik had het net vanmorgen over je...Goed om weer van je te horen. Jammer dat ook niet zo veel meer kan doen en slecht slaapt.
    Alles weer aan kant na de brand schade?

Olga

Deel Deze Pagina