Bipat, ook al zo lekker aan die kleine wasjes bezig! Vind het gewoon jammer dat ik er al klaar mee ben... Ga even naar de stad, dag meiden! Kus olga
hallo dames Een bericht van mij. Ik ben weer lekker thuis. Voel me wel erg moe nog. Ik gebruik medicatie voor me hoge bleod druk. Veder gaat gelukkig alles weer goed. Alles is weer rsutig vorig week was wel even schikken dat ik weeen had gekregen. En wil jullie ook bedanken voor het mee leven. buddy ook bedank voor je smsjes. liefs Ayse
oo wat fijn dat je weer thuis bent ayse!knme zeker voorstellen dat dat schrikken was bipat ik had ook eenheerlijk eitje op een broodje
jeetje...ik ben al een uur bezig...en moet nog 15 pagina's ik ga niet reageren hoor...maar lees even de bijzonderheden....haha....anders ben ik vanavond nog niet klaar.... ayse...fijn dat je er weer bent...ja was idd wel even schrikken he?
Helemaal mee eens salapio die boeken van veilig... zijn super! de vlos raadde ze ook aan bij mij. Wat lief van jullie dat ik gewoon lekker mag luieren! Ga ik zeker zo even doen, eerst de laatste babywas even ophangen. En dan is alles klaar! kan wat mij betreft nu niet snel genoeg gaan. ben er wel aan toe! Gisteren visite van vrienden en die hebben in begin januari van dit jaar een kindje gekregen. als je die dan ziet... zo zit over een jaar die van ons er ook bij dacht ik! zo leuk! maar ja nog 5 tot 9 weekjes wachten... ik wilde ook nog even zeggen dat ik heel blij ben met dit forum! supergezellig en nog nuttig ook. (meestal )
loesie oei dapper hoor dat je nog steeds netjes bijleest na een uur lezen hier! bipat oo graag als dat zou kunnen! zou el een super bevalling zijn! nannaf, apart ha over een paar maandjes hebben we allemaal een ander ritme en zijn onze leven totaal veranderd!
Miep en miep Over close gesprokken met je familie ik heb dat ook ,,,ik vind het op zich heel erg mooi en ben er erg blij mee. Fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Morgen ook naar de vlos ik ook ben elke keer weer nieuwsgierig jij ook Maartjeh Leuk te horen dat je het fijn vind af en toe iets van te lezen, ben zelf ook blij dat ik nu iets meer kan schrijven en lezen hier ,,want de dagen duren hier soms ontzettend lang voor mij en nu heb ik dan toch iets te doen. En over die verhalen gesprokken ik denk ook dat het beter is die niet te lezen want zonder erg sta je er te veel bij stil dat heb ik tenminste wel. Nannaf Waarschijnlijk heb je gelijk ,,en is het moeilijk te onderscheiden ,,waar je moet persen . Ik weet wel dat mijn zus zegt als je bent bevallen ,,dan je na de bevalling helemaal weer moet wennen als je naar het toilet moet ,want dan heb je zoveel geperst. Olga Ja dat zegt mijn zus ook zij is dus drie ingeknipt en voelde daar niets van gebeurde ook tijdens een wee,,en het hechten dat verdoven ze,,zei zegt dat het alleen naar de bevalling de eerste dagen pijn doet bij het plassen ,,haar was toen aangeraden om een fles met een grote opening te vullen met warm ( lauw water ) mat daar in kamille bij de natuurwinkel weg . En als de pijn te erg is tijdens het plassen dat er dan over heen te gieten en toen had ze geen pijn bij het plassen, dus ik hou dat maar in mijn achter hoofd,en net wat je zegt als het zover is denk je waarschijnlijk alleen maar de baby moet er uit hoe dan ook. Veel plezier in de stad. Salapio Ja die link van die perineum massage heb je die nog ,,misschien toch maar even in verdiepen. Hier ook last van mijn stuitje en als ik weer even loop wordt het minder,, Johanna leuk dat je weer even gemeld hebt ,,en nog een week gaat best snel. Ayse Fijn dat je weer thuis bent en logisch dat je was geschrokken maar gelukkig gaat nu alles weer goed. Wel rustig aan doen hè zo dat was weer even het reageren . even een vraagje voor de dames die al kinderen hebben ,ik zou het namelijk niet weten ,een vriendin is 5 en halve week geleden bevallen van een baby ( is meestal zo hé ) maar haar vraag was ,,ze geeft borstvoeding mag ze nu ook wel onder de zonnebank? ik ga even kijken of ik foto's kan plaatsen groetjes gerda
Ayse, fijn dat je er weer bent meid! Lekker rustig aan doen hoor! Bipat, eitje bakken ... oeoeoeoe goed idee *smeksmek* Gerda, geen idee of je dan onder zonnebank mag, lijkt me van wel?
hoi ben ik weer ik heb een nieuwe foto geplaatst van mijn buik in het album en een foto van onze box die we van mijn broer en zijn vrouw hebben gekregen. gerda
inderdaad een mooie buik! en de box is ook leuk! ik heb vanmorgen weer nieuwe foto's gemaakt zal ze gauw plaatsen!
zo ik heb nog steeds niet alles bijgelezen...maar ik stop er nu mee hoor....het is gewoon teveel... gerda...mooie buik...en ik heb volgens mij dezelfde box als jou.... vk....moet ik morgen ook heen...ik ben weer benieuwd.... essebes...fijn dat je weer internet hebt.... juffie....sterkte en wat een rot vk daar zeg! miep...mooi kamertje! patrick....wat een mooi jochie! uhm...verder weet ik het eigelijk niet meer....
loessie22 o leuk ja ik weet alleen dat de box bij babypark weg komt ,,mijn broer komt uit drenhte, maar ik ben er zeer tevreden mee. soms is het ook veel werk alles bij te lezen dat heb ik zelf ook wel eens gerda
Iloon, ja maar hij daalt toch al in zo rond de 36e week en dan is er niks meer aan te doen nou ja over 2 weken moet ik weer naar de VK, voelt ze dan nog dat die in een stuit ligt krijgen we een echo en als ze het daar ook op zien een week later zouden ze stappen willen ondernemen hem te draaien, dusja even wachten misschien draait hij ook nog wel maar hij ligt wel al heel lang zo of wil dat niks zeggen Maartjeh, die verhalen kan je ook beter niet lezen inderdaad in het begin van mn zwangerschap heb ik ook zon verhaal gelezen volgensmij ook in kinderen echt heel naar, over 2 zussen en bij de ene gebeurde dat ook laat in de zwangerschap en die andere zus zat er echt mee dat zij wel nog gelukkig was met het kindje in dr buik Ja verschikkelijk is zoiets, maar beter niet over piekeren nannaf, ieks moet er echt niet over nadenken poepen tijdens de bevalling Lijkt me zooooooooooo erg! ayse, wat fijn dat je weer thuis bent en zal zeker even schrikken zijn geweest hopelijk blijft nu alles rustig xx gerda, pff zou het niet weten of je dan onder de zonnebank mag zou er het kwaad niet van inzien, ma zou het ookw eer niet durven Oh wat ben ik blij als ik weer filet americain bij de Délifrance kan haleeeeeeeeeeeeeen! JAMMIE, maarja nog heel wat maandjes wachten, als borstvoeding geven lukt