@Moon *zwijmel* Maartjeh, als je kleintje altijd rustig is, dan is er niets aan de hand hoor. Kindjes zijn gewoon allemaal anders, ook al in de buik (zo was ik superdruk en mn zusje stak af en toe haar teen uit ... zie je nu ook nog terug hoor ... ...)
Hier ook weer klaar met werken voor vandaag.. heb net alvast een witte babywas uitgezocht voor vannacht.. monddoekjes en zo... Leuk om te doen! ik ga zo ook het eten maar vast opzetten..heb ook honger.. we gaan gebakken aardappels eten met appelmoes.... en een boomstammetje..
Jaa zeker spannend morgen Miep....ben benieuwd of de groei nog steeds zover voor ligt en hoe de kleine het verder doet
Bipat Mooie buik hoor. Maartjeh Bedankt voor het compliment van mijn buik, Ik ben ook erg blij wat vaker de laptop op schoot te kunnen hebben ,,jullie zijn eigenlijk mijn enige contact met de buiten wereld. Contact met de mensen van mijn bedrijf en mijn trimsalon is al helemaal over gewaaid in het begin nam iedereen nog wel contact op,,maar op een gegeven moment gaat iedereen weer verder met zijn eigen leven. Dus ik heb alleen jullie en de mensen die me komen bezoeken. Johana79 Jij ook bedankt voor het compliment voor mijn buik. Loessie22 Wat leuk dat ze gebeld hebben van seats and sofas ,,en hem dan ook al direct ophalen ja ik zou dan ook niet meer kunnen wachten. Salapio Ik heb dat bij onze kleine jongen klinkt nog zo onwerkelijk eigenlijk heb jij dat wel eens, Maar de laatste dagen trapt hij soms of in ieder geval dan maakt hij bewegingen die doen gewoon pijn. Het zijn net van de zware stroom stoten. Het zal wel raar zijn als hij er straks uit is en je voelt dat nooit meer. Iloon Ook bedankt voor het compliment, Ben benieuwd wat ze morgen bij de gyn zeggen,, Fijn dat je nog even hebt kunnen slapen op de bank. Miep en miep Jij ook bedankt voor het compliment van mijn buik ,, Fijn dat je weer klaar bent met werken ,,waarneer heb je eigenlijk verlof. Gebakken aardappelen klinkt ook lekker ,,mijn man is nu weg ,,het is nog een verrassing wat we eten vandaag. Stampot boeren kool Dat eten wij morgen heb er nu al zin mmmmmmmmm Filet america Ik vind dat zo vies ik hou sowieso niet van vlees ,,ik zou haast hier morgen ook naar de vlos ,ik krijg dan ook gelijk alle uitslagen van de afgelopen bezoekjes aan het ziekenhuis ,,hoop dat ze goed zijn ,, spreek jullie straks weer
oopsie ik zit hier op de bank en hoor ineens een harde knal dus kijk naar buiten en zie dat er man hier op de parkeerplaats tegen een andere auto is aangereden...... hij stapt uit en controleert de auto`s ff en stapt zo weer in en rijdt weg... De anders auto was van mijn buurvrouw maar die kwam niet naar buiten dus ik dacht ik loop er ff heen om het te zeggen! Had ze niets van gehoord /gemerkt... De overbuurvrouw kwam er ook ff bij en die had het kenteken op geschreven! we konden weinig aan de auto zien qua beschadigingen enzo .......
ik zie trouwens dat de klok van het forum ook nog niet is bijgewerkt, of jullie moeten berichten in de toekomst kunnen plaatsen gerda
Gerda ik ga 9 nov met verlof Maar hoef deze week maar 2 dagen..en volgende week maar 3 dagen.. Dus niet veel meer De gebakken aardappels staan al op hoor Spannend morgen de uitslagen!hopelijk allemaal goed! Maartjeh..gelukkig geen schade op de autos! Oja..de klok..dat was mij ook al opgevallen.. Misschien moeten we dat zelf wel verzetten?
ja ik weet het niet van de klok zal eens kijken bij mijn profiel. maartjeh gelukkig is er verder geen ernstige schade,stom he dat mensen door rijden. miep en miep 9 november dat is ook best snel en gelukkig hoef je niet zo vaak meer te werken . en alvast eet smakkelijk dat geld trouwens voor iedereen eet smakkelijk allemaal gerda
Mooie buiken weer gezien ! En gerda de box ziet er echt leuk uit Welkom terug Ayse we zijn allemaal blij dat je er weer bent met je beebje nog in de buik. de vraag over de zonnebank ik heb geen idee. Ik denk dat je daarmee moet oppassen. Pigment en hormonen is meestal niet zo'n goede combi en over poepen tijdens de bevalling. Het kan maar hoeft echt niet hoor. Ik ben al twee keer bevallen en geen poep. Soms maken je darmen zich leeg voor de bevalling. Net voor je weeen krijgt diarree. Dat had ik beide keren.
Grrrrrrrr ... de hele dag zitten nakijken (kan me er echt niet op concentreren) ... wil ik braaf cijfers invoeren ... is het zo'n achtelijk systeem waarbij je moet kunnen toveren om je cijfers ingevoerd te krijgen. Waarom kunnen die *vloekerdescheld* ICT-ers/programmamakers niet gewoon een knop maken met 'cijfers invoeren' ... Zit hier te janken en te schelden en natuurlijk is die *onbeschaafd taalgebruik* helpdesk weer niet te bereiken ... (ik ga boodschappen doen ... frisse lucht ... heeel diep inademen)
Gerda..jij ook vast eet smakelijk..en de rest natuurlijk ook! salapio..niet stressen! ik stop effekes..anders branden me gebakken aardappels aan..... tot laters..