Pfffhh, eindelijk heb ik alles bijgelezen. Liep achter vanaf vrijdag. Elke keer als ik even wilde kijken en reageren kwam er weer iets tussen . Het enige probleem waar ik nu tegenaan loop is dat ik niet meer weet wat ik allemaal gelezen heb. Sorry ! Boerenkool eten wij morgen ook. Lekker makkelijk! We hebben allebei een drukke dag met vergaderingen, dus maar even zo. Vandaag bij de vlos geweest en met die kleine is alles goed. Het ligt met haar hoofdje naar beneden (al sinds 26 weken), niet te groot en ook niet te klein. Zelf heb ik last van wat vocht en ik moet nu toch echt eerder met verlof. Donderdag is daarom ook mijn laatste werkdag. Moet dan al afscheid nemen van mijn kids. Ik weet niet of ik dat droog ga houden . Kraamzorg heeft vandaag contact opgenomen voor een intake gesprek. Ze belt later deze week terug, omdat haar collega een moeder is van een van mijn kinderen. Die wilde dus graag het gesprek doen. Wel leuk! Wij krijgen 8 dagen 5 uur kraamzorg. Over de uitvaartbezekering. Wij hebben een familiepakket en moest bij 23 weken zwangerschap een belletje geven. Ons meisje is vanaf dien meeverzekerd. Voor stel dat... Nu weet ik het niet meer . Knuf Aisca.
Sanneke Veel plezier vandaag met zwangerschap gym. En gelukkig viel het werken mee,,straks heb je weer vakantie. Nannaf Bedankt voor het complimentje over mijn buik. Loesie22 Fijn dat de nieuwe bank bevalt. Aisca Fijn dat alles goed was bij de vlos,, En eigenlijk best wel fijn dat je eerder met verlof kan. En morgen ook boerenkool lekker he wat is het hier rustig vanavond hier net weer bezoek gehad mijn zus ik heb allemaal weer knuffels gekregen olifanten ,,ik heb namelijk een tik van olifanten ,,nog even rond kijken en dan maar weer tv kijken ,,lekker op bed
kom ook nog ff kijken Morgenvroeg naar de gyn en daarna wip ik ff bij mamabeer binnen Zal haar de groetjes van jullie doen
haj meiden hier ben ik weer.. Het gaat wel.. nog steeds veel last van me buik .. en heb daarbij ook nog eens lekker de griep gekregen dus vond het helemaal niet erg om verplicht op bed te liggen,, maar was het vanavond helemaal spuug zat.. denk kom even buurten jeetje wat hebben jullie veel geklets zeg. heb alles bij gelezen maar ben de helft al weer vergeten dus ga maar niet proberen te reageren.. Morgen weer naar het ziekenhuis om 08.45 mijn oma gaat mee want mijn mannetje kon geen vrij krijgen . echt stom rot baas heeft hij maarja. het is ff niet anders.. al weer 31 weekjes gaat snel he,, zie dat sommige echt nog maar paar weekjes moeten ohh wat gaat he snel spannend hoorr.. Nou meiden julie horen mij denk morgen avond wel.. en hopelijk hoef ik geen volledige bed rust meer te houden. want het is zo saai .. dikke knuffel meiden heb jullie gemist
@ lindy: meid kan me goed voorstellen dat je je bedrust beu bent...hoop dat morgen alles goed is bij de controle! Verder mijn huisje alweer aan kant, dus hoef morgen lekker niks in huis te doen
Hallo allemaal, Het is voor mij erg lang geleden dat ik iets heb geschreven op het forum. De aflopen maanden waren voor mij best heftig omdat ik ivm met een te hoge bloeddruk rustig aan moest doen en ook 2x in het ziekenhuis heb geleden. 3 weken geleden lag ik in Utrecht omdat de CTG van de kleine behoorlijk wat dipjes toonde door de hoge bloeddruk. Maar we hebben dmv medicijnen alles kunnen rekken tot 18 oktober, want toen was de bloeddruk zo hoog dat de artsen voor mij hebben moeten kiezen omdat hij echt veel te hoog was (205/115) ondanks dat de kleine het goed had. We waren opgelucht, want in die 2 weken ziekenhuis hadden ze voor de 3e keer geroepen dat ze het zouden halen en de eerste 2 keer schrokken we omdat het veeeeel te vroeg zou zijn en daar waren we angstig voor, want ik was net 30 weken zwanger. Maar.... 18 oktober 2007 de artsen wilde het nu ECHT gaan halen ik was precies 32 weken en we waren er beide klaar voor. Tot onze verbazing wilde ze kijken of dat het toch niet een natuurlijke bevalling kon worden, want dit is toch weer beter de kleine zodat hij een extra prikkel krijgt. Na ongeveer 12 uur was HIJ daar dan onze ZOON SEM. Hij heeft een hele goede start gemaakt en hoefde niet eens naar IC, maar kon meteen naar Medium Care omdat hij niet aan de beademing hoefde. Hij woog op dat moment 1665 (op schema) en was 42 cm lang. Na een paar dagen in Utrecht te hebben gelegen mocht hij naar het ziekenhuis in Tilburg en mocht na 2 zware weken weer heerlijk naar huis. Nu 1,5 week verder gaat het echt super met hem en na iets afgevallen te zijn (1530 heel normaal omdat het vocht eruit moet) weegt hij nu al 1736 gram en als hij zijn temp onder controle heeft en boven de 1800 weegt mag hij zelfs uit de couveus en in een echt bedje en dat al bij bijna 34 weken. We zijn zo trots op hem. Met mij gaat het gelukkig ook weer goed. Wel zwaar het reizen naar het ziekenhuis en kolven tussendoor. Maar helemaal omdat je kleine vent niet bij je is en je hoort hem niet. We kunnen niet wacht tot we hem mee naar huis kunnen nemen. Zo dit wilde ik even kwijt. Liefs Bianca
Als eerste gefeliciteerd met jullie zoon Sem. Jeetje bianca, wat heftig. Gelukkig is alles goed met jullie. Hopelijk mag hij snel uit de couveuse en mag ie in een bedje. En gelukkig doet ie het goed.
Hier een moe lijf. Het lijkt wel of ik de hele week gesport heb. Overal spierpijn. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Kan het van vermoeidheid komen? Heb weer eens slecht geslapen, maar gelukkig hoef ik nog maar 3 dagen te werken tot aan het verlof. Gister gym gehad. Ik vind het nog niet echt leuk, maar ja wie weet komt het nog. Vanaaf naar de vlos. En dan maar vroeg naar mijn bed. Alle andere meiden bij de vlos/gyn veel succes.
Sanneke..nog lekker naar gym geweest? Loessie..dat wordt natuurlijk wel een foto van je nieuwe bank hè!? Aisca..fijn dat alles goed was bij de vlos! En goed hoor dat je nu toch eerder met verlof gaat! Het zal best moeilijk zijn om afscheid te nemen..maar voor jezelf het beste! en ook binnenkort de intake..leuk! Gerda..gezellig dat je zus is langsgeweest..en weer lekker verwend! Iloon..fijn dat je even langs mamabeer gaat..en dat je haar de groetjes wilt doen! Lindy fijn even weer wat van je te horen! Vervelend dat je nog steeds op bed moest..en ook nog de griep erbij.. Beterschap! Hopelijk krijg je goed nieuws en mag je een beetje van je bed af! Bianca Gefeliciteerd met jullie zoon Sem! Wat een verhaal meid! Wat fijn dat alles goed is met jullie allebei! Geniet er maar lekker van! En hopelijk mag ie snel mee naar huis!
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james* Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas* Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13 oktober - ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - meisje - naam : Britt Dorien Noelle 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Meisjes: 23 Jongens: 17 Verrassing: 17 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ? 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 30 oktober: iloon gyn 10.15 30 oktober: Miep en Miep vk 20.10 30 oktober: Happygirl vk 19.30 30 oktober: Loesie22 vk 14.10 30 oktober: Gerda79 vk 9:20 31 oktober: Salapio intake kraamzorg 9u 31 oktober: Johana79 vk 14u 31 oktober: amber1978 vk 16.30 1 november: Claartje vk 12.15 1 november: Happygirl laatste werkdag! 5 november: nannaf vk 14.30 6 november: french jarig 26 jaar! (vk 14.45) 6 november: Elise jarig 26 jaar! 6 november: Lisette vk 14.00 6 november: Inge1975 vk 16.30 6 november: Olga laatste werkdag! 6 november: Maartje vk 9.10 7 november: Salapio VK 10.10 8 november: Salapio laatste werkdag! 8 november: amber 1978 intake kraamzorg 11.15 12 november: Claartje groeiecho 12 november: Olga Intake Kraamzorg 13 november: Lisette uitslag biopten baarmoederhals 17.00. 14 november: Nollie jarig! 14 november: Sanneke vk 15.50 u 14 november: amber1978 vk 16.30 15 november: Sannekes laatste werkdag! 19 november: inge1975 vk 9.10 23 november: Amber jarig 29 jaar ! 23 november: Jufffie gesprek met neonatoloog/kinderarts 14.00 24 november: Johana79 jarig! 28 november: Claartje jarig! 28 jaar! 3 december: Inge1975 laatste werkdag even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
Iloon..succes bij de gyn! Gerda en loessie en happygirl...succes bij de vlos! Goedemorgen! Vandaag weer een half dagje werken.. hoef alleen vanmiddag maar.. En dan vanavond naar de vlos..best benieuwd of ze nu eens kan voelen hoe kleine japie erbij ligt.. We zullen zien... ik kom vast tussendoor nog wel binnenwippen.....
Goedemorgen meiden... Om 10.15u naar de gyn...ben erg benieuwd! Verder lekker een luie dag vandaag, want heb gister mijn huisje al aan kant gemaakt zodat ik vandaag niks hoef te doen Iedereen die ook op controle moet, veel s6! @ bianca: jee wat heftig zeg, maar gefeliciteerd met jullie zoon Sem...gelukkig doet hij het goed!
Alle meiden die naar gyn/vlos moeten - veel plezier/sterkte! Lindy, fijn weer wat van je te horen, ik hoop dat je weer rustig aan wat kunt gaan doen ... aan de andere kant doe je het wel voor een goed doel! Ik hoop dat je griep weer helemaal over is. Bianca, gefeliciteerd met je zoon Sem, heftig verhaal hoor. Ik hoop dat ie snel in een eigen wiegje mag liggen. Ik heb voor de zoveelste nacht nauwelijks geslapen en blijf dus thuis. Ben labiel en een jankende juf voor de klas lijkt me niet echt een goed idee Happygirl, hier ook lichaamspijn ... denk dat het erbij hoort... Essebes, spaarpotjes hebben we wel ja! Ik spaar iedere maand 50 euro en dat gaat op een aparte rekening. Is eigenlijk een soort terugbetaling - mijn man heeft van zijn spaargeld mijn studieschuld betaald en zo 'betaal' ik het terug. Het idee is dat ik daar ooit nog een studie van ga doen (wil heel graag geschiedenis studeren). En als de kleine is geboren krijgt ze een eigen studiepotje. Verder zetten we iedere maand geld opzij voor de afschrijving van de auto en als buffer voor noodgevallen (wasmachien kapot enzo). Dus ja ... dat lukt wel geloof ik met dat sparen , maar hoeven we helemaal geen moeite voor te doen hoor - gaat allemaal automatisch ...
en ik heb vannacht eens heerlijk geslapen van 21.00 tot 07.00 vanmorgen. en maar een keer eruit om te plassen. Heerlijk voel me eindelijk eens een beetje fit Zo even boodschappen doen. nog 4 wassen draaien en de laatste babydingetjes die ik weer gekregen heb strijken. Tot later
goede morgen Dames die naar vlos of gyn moet succes. Zo wat moet ik vaak opstaan voor wc pffff. Wt heerlijk nu verlof lekker rsutig aan doen.
@bianca: gefeliciteerd met jullie zoon sem! wat een plaatje ik heb gisteren een speciaal mailtje gehad van wij en ik kan vandaag de prenatalbox op gaan halen
hoi meiden even een vraagje ik zou het leuk vinden als ik misschien door iemand op de hoogte gehouden kan worden van de ontwikkelingen hier hihi ik lees niet veel mee, maar toch heb toch een hele tijd hier met jullie geschreven en zou het wel leuk vinden om te weten wie er bevallen is en van wat zou iemand mij een pbtje of zo willen sturen als dat gebeurd? ik heb djaminah als buddie maar ze komt niet veel meer online dus vandaar ik krijg als het goed is wel sms als er met haar iets is zodat ik jullie op de hoogte kan brengen hopelijk wil iemand mij op de hoogte houden