Bianca: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! wat fijn dat het ondanks alles zo goed mag gaan! Iloon, miepmiep, gerda,loessie22, happygirl: veel succes bij de vlos! fijne dag verder allemaal!
heey meiden, ben ik weer! mijn pc deed een beetje raar en kon niet meer inloggen maar het is gelukt! hoe is het hier? Hier alles oke, wat groeipijntje af en toe, maar ik denk dat er wel meer meiden zij die dat hebben hea? haha ik ga ff bijlezen!
haaaallllootttjes meiden ik krijg geloof ik ook 44 uur kraamzorg, dat zei ze wel aan de telefoon maar dat moet ik nog ff met ze overleggen want in principe is mijn vriend ook heel de dag in huis en mijn schoonmoeder in de buurt waterlelie, hoe was het bij de yoga? augustus met mannetje naar de pufclub essebes , lekker gegeten bij je mams? dreams had zwangerschapsgymnastiek miep gaaf je foto`s!ziet er al heel leuk uit.Succes meis vandaaag bij de vk johanna ook naar de yoga( jeetje alle meiden weg op maandagaaf) sanneke kwam zich nog ff melden loesie ging lekker op de nieuwe bank hangen!jij ook succes meis bij de vk aisca heeft alles bijgelezen, dapper hoor!Maar had last van een zeefgeheugen wat ook helemaal niet raar is na al die pagina`s.wat fijn dat alles goed was bij de vk alleen wel jammer dat je vocht vast houdt gerda vond het ook al rustig in het topic , En wat leuk zeg die olifanten!En ook jij succes bij de vk iloon succes bij de gyn vanochtend en doe maar een dikke knuff aan mamabeer geven lindy we missen jou ook meis! fijn dat je ff wat liet horen en heel veel beterschap en een dikke knuffel! Wel balen dat je mannetje niet mee kan! bianca1979 van harte gefeliciteerd met jullie zoon , en wat super dat hij het zo goed doet zeg! Dat moet echt fijn zijn!Het lijkt me ook wel heel zwaar elke dag op en neer naar het ziekenhuis en telkens weer je mooie zoon daar achter moeten laten! happygirl, jij had ook al gym gehad maandag , maar waar die pijn vandaan kan komen daar heb ik geen flauw idee van, mischien toch een teken van je lichaam dat het aan rust toe is na alle veranderingen? succes bij de vk vandaag! amber wat heerlijk dat je zo lekker hebt geslapen, was ze vandaag! ayse , heerlijk ha dat verlof..... french , das wel super zeg van de prenatal, ik zal er ook eens achteraan bellen diannna succes met bijlezen caruli , leuk om ff wat van je te horen ! en zo te lezen wil iloon je wel op de hoogte houden!
aargg help heb geloof ik op een verkeerd knoppie geduwd, heb nu allemaal ienemiene letters, dat leest heel apart
johanna gefeliciteerd met je 33 weekjes vandaag! ik moet er altijd aan denken omdat jij precies 1 dagje voor mij bent
*** bipat meld zich*** bianca; gefeliciteerd met je zoon sem! iedereen die naar de vlos of gyn moet succes vandaag! mijn moeder komt sraks, gezellig! gaan nog ff wat laatste dingetjes kopen en verder gewoon gezellig shoppen! fijne dag allemaal!
Volgens mij zijn bij mij de opvliegers begonnen ... had het niet verwacht - ben een enorme koukleum, maar lijkt me wel een aparte ervaring Ik ga lekker de viva mama lezen en hopelijk val ik dan nog eventjes in slaap (net in lavendelbadje gezeten) ... tot laters
Goedemorgen allemaal! Iloon; veel succes bij de gyn! Gerda en loessie & happygirl; succes jullie bij de vk! Bianca; Gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopen dat jullie hem snel mee naar huis mogen nemen. Pff wat een nacht! Ik heb gister al de hele dag last gehad van mijn buik en savonds werd het steeds erger, ik moest echt de pijn wegpuffen en dan na ongeveer een uur kwam dat gevoel weer. Me buik word dat echt niet normaal hard en lopen gaat dan ook niet makkelijk. Toen ik in bed lag had ik er ook last van. Nu heb ik er nog 1x last van gehad sinds dat ik wakker ben. Meiden die hier ook last van hebben?
hallo lieve meiden, Kom me even melden Ben niet zo actief dus ik lees wel heel veel me maar ik reageer niet altijd. Alles zijn gangetje hier, al moet ik eerlijk bekennen dat het me nu wel erg zwaar wordt hoor de pijn in mijn rug en bekken zijn nu officieel goed doorgebroken en dat is geen pretje kan mezelf amper verplaatsen Mijn buik ziet er ook echt mega uit al kon ik elk moment gaan bevallen, vindt dan de gezichten en de reacties van de mensen wel leuk allemaal Kijk echt uit naar december ben toch al een beetje aan het aftellen hoor........ @meiden die controles hebben VEEL SUCCES!!!!
salapio badder en lees ze bipat shop ze alieke,sorry meis , dat gevoel herken ik niet....mischien ff de vk bellen voor de zekerheid?
@maartjeh Aaaah wat lief! Ja je moet weten ik voel me best wel een zeur hoor.....maar ik merk nu dat het me gewoon toch allemaal zwaar wordt de laatste loodjes *zeurmodus uit*
hey meiden ik meld me ff..heb weinig nieuws geloof ik. vanmiddag naar de vlos.Hier gaat t opzich wel goed alleen met onze relatie erg slecht, zal waarschijnlijk wel door de stress en hormonen zijn. We hebben ook natuurlijk steeds weer wat gehad..heb nu een beetje de angst dat ik er straks alleen voor sta
He meiden! Bianca, wat een verhaal, en wat een prachtige zoon! Gefeliciteerd! Kreeftje: wat een buik meid! Jij hebt alle reden om die klaagmodus even aan te zetten hoor! Enorm zeg! Maar dat betekent dat de twee dames het erg naar hun zin hebben bij je! Verder alles bijgelezen maar weet het niet meer. Iets over kraamzorg, ik weet niet hoeveel uur ik heb maar ze komt donderdag voor intake dus zal t eens vragen. Gister die info avond gehad, was wel goed. Was niet in het ziekenhuis mar via mijn vk praktijk. Leek me wel zinvol aangezien ik niet naar een klasje wilde. Nu weet ik een beetje wat me straks te wachten staat, en zo ook mn vriendje. Geloof dat ie nu al respect heeft voor me hahahaha. Vandaag snotverkouden en met flinke keelpijn wakker geworden. Bah! Vandaag maar rustig aan doen.... Tot later meiden
Salapio..wat verstandig meid dat je een dagje thuis blijft! Lekker een dagje uitrusten! Amber..fijn dat je goed hebt geslapen! French fijn dat je de blije doos kan ophalen! Carulli..iloon houdt je op de hoogte zo te lezen.. Maartjeh..kraamzorg 44 uur..lijkt me wel fijn hoor..ook al is je vriend thuis..?! Bipat..shopse! Alieke..hier geen last van zulke pijnen..anders misschien even je vlos bellen? Kreeftje..fijn om effe weer wat van je te lezen! en Wow wat een buik zeg!geweldig wat groot! Lekker rustig aandoen hoor! De beebs moeten nog even blijven zitten.. Linny..succes bij de vlos.. Hopelijk komt het allemaal weer goed tussen je vriend en jou Dikke knuffel hoor! Bowie..beterschap met je verkoudheid!
bianca...wat een heftig verhaal zeg....gefeliciteerd met jullie zoon SEM....( leuke naam ook!) alieke.....die pijnen ken ik ook niet.... kreeftje...jeetje wat een buik! linny...vervelend dat het niet zo goed gaat met je relatie...maar het komt vast wel goed joh! vanmiddag naar de vk....ben benieuwd!