December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Bianca: gefeliciteerd met SEM!

@Linny: balen dat het tussen jullie niet zo lekker loopt nu. Dat is echt zoiets wat je er nu niet bij kunt gebruiken... Kan inderdaad goed dat het met de hormonen te maken heeft. Ik hoop in ieder geval dat alles goed gaat komen voor jullie *HUG*

@Kreeftje: Wow, wat een mooie trotse tweeling-mama-buik! Jij hebt echt heel wat mee te dragen zeg. Doe het lekker rustig aan en verwen jezelf lekker ;)

@Alieke: die pijn herken ik niet, maar zodra je moet puffen enzo, zou ik toch echt even de vlos bellen...

Ik heb echt weer een draak van een nacht achter de rug. Heb zo'n pijn onderin mijn buik. Ik denk bij mijn banden. Alsof het helemaal beurs is. Te lang in een positie liggen gaat niet, en draaien is erg pijnlijk. Het gekke is dat ik de halve nacht naar het plafond lig te staren, en zodra het ochtend wordt, heerlijk wegdommel. Kom dus al met al best aan mijn uurtjes slaap.

2. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    zo ik kom me ook maar weer eens melden,lees ook wel veel mee dus ben redelijk op de hoogte.
    Bianca gefeliciteerd met je zoon en hopen dat hij snel naar huis mag.

Hier gaat het ook redelijk tot goed de ene dag ben ik niet voorruit te branden en de andere dag heb ik genoeg energie.
    De kamer van onze oudste dochter is bijna klaar,nou ja bijna,nog stucadoren deze week dan schilderen vloer erin,en dan kan ze naar haar grote zusse kamer zodat de baby kamer ingeruimd kan worden.
    tis allemaal wel een beetje laat maar ja dat heb je als je op een gegeven moment van andere afhankelijk bent,manlief kan heel erg veel zelf maar nu moeten er toch andere komen om een aantal dingen te doen.

Ik roep de hele week al,ik ben een opgeblazen olifant :x en het gaat ook zo in de weg zitten,schoenen aandoen en bukke pfffffff maar ja nog ff dames.

Zo nu ff de oudste van school halen voor een bammetje,dan breng ik ze weer ff terug naar school tot 16.15 want vandaag heeft ze plus activiteit op school mag ze gaan dansen.
    En dan komen ze ondertussen een inbouwkoelkast brengen want helaas is hier in de herfst vakantie en mijn wasmachine en de koelkast gesneuveld dus een lekkere dure week is het maar ja je kan nie zonder dus zal wel moeten.

Nou groetjes dames en tot laters weer eens

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik bel nooit zo snel de verloskundige, want zij reageerd altijd heel makkelijk. Ze zal wel zeggen dat het gewoon harde buiken zijn en dat het er eenmaal erbij hoort. :rolleyes:

4. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    jeslin...dus druk bezig met kamers verwisselen....
    succes...en balen zeg dat je wasmachine en koelkast kapot zijn gegaan...dat is altijd zo he....is het een kapot...gaat het andere ook... :x

alieke....je moet je niet bezwaard voelen om even te bellen hoor....
    ik zou wel even bellen als ik jou was....daar zijn ze ook voor ja....
    succes meis!

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Gewoon bellen hoor ! Doe ik ook. Daar zijn ze toch voor.

Het zouden indalingsweeen kunnen zijn. Daar hebben sommige vrouwen last van.
    Maar voor de zekerheid gewoon bellen. Is hun werk toch

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    misskeita..vervelend dat je niet zo lekker slaapt..

jeslin..lekker druk met de kamertjes..leuk!
    hier ook nog niet helemaal klaar hoor!

alieke..gewoon bellen hoor!daar zijn ze voor!

ik heb de hondjes alweer uitgelaten..
    straks nog weer even een paar uurtjes werken..

7. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    ik ben boven bezig plaats te maken voor een extra kast maar pfffffff denk dat ik maar ga staken en een groter huis ga eisen......
    we hebben namelijk geen zolder omdat we een plat dak hebben
    dus moet heel goed bekijken wat wel en niet bewaard kan en het dan ook weer een plekkie geven

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik ga zo even naar mijn werk

eens kijken hoe het met mijn collega's is. Alleen even gedag zeggen

en vanmiddag lekker babykleertjse strijken. Nooit gedacht dat ik dat nog eens in een zin zou gebruiken
    Lekker ...........en strijken......... :(

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maartjeh...lastig is dat hè...
    altijd ruimte tekort...dat wordt gewoon verhuizen!
    of een dak er boven opzetten.. :rolleyes:

amber..leuk dat je langs je collega's gaat!
    en vanmiddag strijkse!

Ik heb gister trouwens nog een babyboek gekregen van mijn moeder en zus..
    heel leuk..kan je alles invullen..over zwangerschap en het 1e jaar..
    Dus gister al gelijk mee begonnen.. :D

10. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    amber...veel plezier bij je collega's... :)

martjeh....ja dan moet je toch maar gaan verhuizen... ;)

miep wat heb je een leuk boek gekregen!
    dat lijkt mij ook wel wat...

ik ga maar even een lekkere cup a soup voor mezelf maken....tomaten...hhmm...lekker! :p

11. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    jep altijd ruimte tekort......
    word er eigenlijk wel gek van

zopu er wel een dak bovenop willen laten zetten maar het is helaas een huurhuis............

12. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    klinkt heel leuk je boek miep! veel plezier ermee
    amber veel plezier bij je collega`s

loesie tomatensoep bahbah das niet mijn favoriet

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Wij hebben er vorig jaar een hele etage opgebouwd en nu eigenlijk al weer ruimte tekort. GRRRRRRRRRRR

Je kunt gewoon niet alles bewaren.

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    loessie...soepse! ;)

maartjeh..ach weet je..je houdt altijd ruimte tekort..
    wij hebben 4 slaapkamers..en toen we dus eentje vrij moesten maken voor de babykamer..tja dat was ook lastig..
    dus gewoon gaan sorteren hè.. ;)
    succes!

ik ga stoppen..moet zo werken...tot laters.. ;)

15. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    werk ze miep
    ik zal me zo weer ff verder storten op de bovenverdieping

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Succes dames en tot straks

17. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    maartjeh succes
    miep...werkse...

het soepie was lekker....ik ga effe me hondje uitlaten en dan naar de vk....

tot laters!

18. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    succes bijd e vk loesie

hoe bevalt trouwens je nieuwe bank?

19. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hoi lieve dames ben ik weer

Lindy
    Hoop dat het vanmorgen mee viel in het ziekenhuis,,nog wel lekker rustig aan doen he.

Iloon
    Heerlijk ja huis al weer lekker fris.

Bianca1979
    Wat een verhaal ,,we hadden je inderdaad al een tijd niet gezien ,,van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sem. Fijn te horen dat alles goed met hem gaat ,,en met jou.
    Veel sterkte de komende tijd, en geniet van jullie kleine jongen.

Happygirl81
    De vermoeidheid heeft waarschijnlijk met de zwangerschap te maken ,,je maakt je toch ook niet druk en je eist toch niet teveel van je zelf,wel rustig aan doen he,,en was je hb goed dan ,,want daar kun je je ook heel moe en ellendig door voelen.
    En succes bij de vlos vanavond.

Miep en miep
    Jij ook succes vanavond bij de vlos, en heerlijk hoor maar een half dag je werken ,kun je vast een beetje wennen aan straks thuis zitten.
    Leuk ja zo’n boek ,jij wordt elke keer ook erg verwend hoor.

Salapio
    Naar dat je weer slecht hebt geslapen ,,hoop dat gauw verandert,,en lekker een dagje thuis ,,knap je misschien wel van op.

Amber1978
    Heerlijk dat je zo goed hebt geslapen ,,
    Veel plezier met het strijken .

Ayse
    Ja dat naar de wc gaan ik word er soms ook zo moe van .

French
    Leuk dat jullie de box gaan halen.

Caruli
    We zullen je op de hoogte houden misschien dat een persoon dat gaat doen maar dat wordt nu vast wel geregeld,anders krijg je heel veel pb tjes
    Gaat verder alles goed met je.

Maartjeh
    Dat is een keer wat ander kleine letters ik zie het niet tenminste.

Bipat
    Veel plezier met winkelen

Alieke
    Dat gevoel wat je gisteren avond had heb ik ook een paar dagen gehad de vlos zei waarschijnlijk voor weeën zolang je het niet 2 uur achter elkaar hebt en om de 5 minuten hoort het er gewoon zij zei ze. Ik ben het nu trouwens gelukkig weer kwijt wel vaker hele harde buiken ,,maar als je het niet vertrouwd moet je de vlos natuurlijk even bellen.

Kreeftje
    Ik snap best dat je de buik zat bent en dat je kleine meiden vast wilt houden ik heb dat ook niet de meiden dan onze kleine jongen ,,de buik is zo zwaar .
    Maar ja we moeten nog even wachten.
    Doe maar lekker rustig aan .ik kan helemaal geen foto’s zien in je album

Linny0903
    succes bij de vlos vandaag
    en over je relatie het zullen vast de hormonen zijn en de spanning van dat het allemaal zo dicht bij komt,,probeer goed te praten over jullie gevoelens dat helpt vaak
    sterkte in ieder geval.

Bowie
    Rustig aan doen en naar dat je verkouden bent.

Loessie
    Succes bij de vlos vanmiddag

Misskeita
    Dat je weer zo slecht hebt geslapen ,,wel heerlijk dat het in de ochtend wat beter wordt.

Jeslin
    Leuk weer wat van je te horen zo te horen ben je lekker druk ,,maar maak je niet te druk.

Gerda

20. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik heb de vk maar gebelt. Zij vertelde dat het waarschijnlijk gewoon harde buiken zijn en dat de ene vrouw daar meer last van heeft dan de ander. Ze wil wel dat ik morgen even (weer) me urine laat testen, ik heb een tijd geleden ookal een blaasonsteking gehad dus hopen dat het niet weer zo is. Ze zegt als het geen blaasonsteking is dan zijn het harde buiken en daar valt vrij weinig aan te doen. Ik denk zelf niet dat het een blaasonsteking is want de pijn begint eerst bovenin me buik en trekt daarna naar benden, maargoed ik hoor het wel.

Ik probeer trouwens wat foto's in me album te zetten maar het geeft elke keer aan dat de foto niet goed is?

Deel Deze Pagina