bianca, nog gefeliciteerd met je kleine! wat fijn dat hij het zo goed doet! gerda, fijn te horen dat het met de kleine allemaal zo goed gaat. heb je in ieder geval houvast! wassen: ik ben bijna overal doorheen. heb eerst een witte was gedraaid, daarna een lichte met een colour doekje erbij in en vervolgens bijpassende kleurtjes mee gewassen met de handdoeken. de laatste dingetjes zijn net vanmiddag uit de wasmachine gekomen. de witte was was het ergste: een 7 kilo trommel vol en alles moeten strijken. pfff... daar ben ik lang mee bezig geweest
Oh de gym was trouwens heel leuk gister haha we moesten echt gaan persen handen op de knieen, benen wijd en huppa duwen maar, buik aanspannen Had erna wel effe een harde buik gekregen, veel inspanning geleverd en oefeningen gedaan ook om te puffen liggend op een matje allemaal haha best lollig, had erna wel buikpijn Daar komen de reacties.. Lindy, ah daar ben je, wat vervelend voor je die griep en dan ook nog eens die pijn in je buik Al 31 weken gaat echt snel he, nog effetjes geduld en beterschap Bianca, jeetje wat een verhaal zeg, PROFICIAT met je zoon Sem en wat zal je trots op hem zijn. Fijn dat het zo goed met hem gaat en hopen dat hij zo snel mogelijk mee naar huis kan. miep, succes straks bij de VK, mag je eindelijk ook weer Kreeftje, fijn om ook weer even iets van jou te lezen. Gelukkig gaat het wel goed met je. Ben ook al aant aftellen hoor.. Morgen nog 8 weekjes JAHOEEE! Linny, ah wat rot voor je zeg hoop dat het zich allemaal nog recht trekt Je had toch al een dochter als ik me niet vergis he? Hoop dat je niet alleen komt te staan! Iloon, fijn dat alles goed was bij de gyn en de kleine meid ietsiepietsie voor ligt Wat leuk dat je bij mamabeer bent langs geweest en thans van de update verder ging het met haar dus ook wel goed, GELUKKIG Claartje, heel veel sterkte meid kan me voorstellen dat het allemaal een beetje veel word nu. En iedereen reageert er weer anders op En heus niet gek dat je stiekem hoopt op een ks.. Ik ga even het gedichtje voor het geboortekaartje uitzoeken kan ik dat deze week ook meteen doorgeven Keuze van het kaartje heb ik al bekend gemaakt, en nog even alle mensen opschrijven Dan hebben we dat ook weer gedaan xx dreams
@ miep; Dankjewel! Schattig he! haha @ Bianca; wat een geweldig nieuws zeg! Pff nou hier was het een raar dagje, ik voel me de hele dag niet lekker en de harde buiken kwamen weer opzetten in de loop van de dag. Ik ben toch even de tijden opwezen schrijven omdat ik het idee kreeg dat het steeds meer en vaker voor kwam. om 15.22 ben ik de 1e op gaan schrijven en de andere volgden om 15.40,16.22,16.45 en 17.15 en dan duurde ze ongeveer 1 minuut tot 1,5 minuut. Dat kan je toch niet echt regelmaat noemen? Ik hoop echt dat het vanacht niet zo erg meer is!
Weet ff niet meer wie het vroeg, maar ik krijg geen keizersnee alleen als er complicaties optreden tijdens de bevalling ofzo, maar daar ben ik niet bang voor omdat mijn andere 2 kids ook spontaan geboren zijn Verder nog ff lekker geslapen op de bank...dadelijk met de kids naar het stadion voor de bekerwedstrijd MVV- FC Dordrecht Tot morgen meiden.....
zucht................. ben het ff zo helemaal zat ha..... die stomme rugpijn dat nare maagzuur nu doet de verwarming het weer niet......dus ik mijn vriend bellen zegt hij moet je ff dit en dat doen dus ik aan de slag, zit die stomme buik in de weg, in heel het huis geen tangetje te vinden om het kraantje open te draaien , en nergens ook geen zaklamp te vinden want het is aardig donker waar die stomme boiler staat....... dus ondertussen nog niets opgeschoten......... zit hier nog in de kou zal wel niets anders opzitten dan ff mijn schoonvader te bellen of hij me wil helpen........ en in de tussen tijd dat ik boven was heeft casper( de hond) tuurlijk weer alle brokken van kyra( de andere hond) opgegeten , dus ik ben ff heel boos op hem geworden en hem naar zijn mand gestuurd..... En dan die stomme tv geeft ook weer roze beeld...... Alles stapelt zich ff lekker op.............. pfffffffffffffffffffffffff pfffffffff grrrrrrrrrr
Maartjeh..fijn dat je vriendje even tussendoor thuis kwam! En niet teveel stressen hoor..dat is niet goed! French..ik heb een babyboek met een jongetje erop.. Heb jij een tutje in de blije doos..die had ik helemaal niet. Claartje..ik had je al gemist meid Wat vreselijk naar dat je je zo belabberd voelt.. En dat je je geestelijk ook niet zo voelt..fijn dat je man er voor je is! En kop op hoor meid..nog een paar weekjes Hele dikke knuffel hoor! Bianca..fijn hoor dat het zo goed gaat met Sem! Dreams..druk dagje gehad! Amber nog lekker geshopt vandaag..leuk! De nieuwe Wij..heb ik nog niet.. Alieke..anders nog een keer je vlos bellen met die tijden!
Het werk zit er weer op.. heb net lekker van die afbakbroodjes gegeten.. We moeten pas om 20.10 bij de vlos zijn..dus heb nog even..
Heb net mijn lekkere rijst op en kwam hier even gluren voordat ik zo even op bed ga liggen was een drukke dag vandaag zeg merk het ook wel aan mijn buik Maartjeh, och lieve schat het zit je even allemaal niet mee. Hoop dat je schoonpaps komt en wat een stoute hond zeg goed geef em maar straf.. Doe maar rustig aan niet te veel stressen, Dikke Knuffel van deze kant *SMAK* *SMAK*
French..je bedoelt een fopspeen.. ..jaaa..die had ik ook! ik dacht dat je een tuk bedoelde..jeweetwel zo'n knufffeldoek.. was echt een leuke doos hè!
@miep: ja een fopspeen wij noemen dat hier tutjes... het was een kei leuke doos...mooier en beter gevuld dan al die andere...maarja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken hé.
ik vond die kruidvat doos dus ook helemaal niks. der zat gewoon helemaal niks in. Die van de prenatal was een leuke doos
Ik meld me weer, misschien later vanaaf nog ff. Gym was leuk, we gingen puffen pff pff pfffffffffffffffffffffffffffffffff
ik ga zo lekker house in mijn bedje kijken. druk dagje gehad vandaag. morgen doe ik lekker niks in ieder geval ga ik proberen.