December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @misskeita

Meid heel veel succes en sterkte!
    Hopelijk kunnen ze je daar goed helpen...ik duim voor je.

Meiden ik heb een lekkere luie zondag ingelast HEERLIJK..mijn darmen zijn nog steeds erg overstuur. Hoop dat de dokter me er even iets voor kan geven vindt dit erg vervelend :(

Liefssss

2. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Zo ik ga proberen om ook maar mee te kletsen ik hem me wel gemeld gelijk bij de decembers mama's maar het kletsen gaat zo snel ik kan het niet goed bijhouden pffffffff :oops:
    Ik stel me wel ff nog netjes voor, ik ben linda en mijn dochter heet jessey vandaar de naam jeslin,getrouwd nu bijna 7 jaar en zwanger van een tweede,onze dochter is nu 4.
    Ik vind het allemaal geweldig vooral voor onze dochter dat ze er een broertje of zusje krijgt.
    Tja mijn klachtjes misselijk met vlagen de ene dag wat minder de andere dag heel erg,en op het moment kan ik de hele dag wel slapen mijn ogen lijken niet meer mee te willen werken,mijn man moest wel lachen vanmorgen ik kwam uit bed ga zitten en mijn ogen vallen gewoon dicht en oeps lig ik weer te slapen.
    Verder ja ik kan er weinig aan toe geven,jessey gaat wel naar school maar in de ochtend ben ik toch bezig,dan haal ik ze op voor een boterham en dan is het maar 2 uurtjes dat ze op school zit,dus gewoon op tijd naar bed.
    Ik mag over 3 weken naar het ziekenhuis,eerst nog ff naar de huisarts over 2 weken en dan naar het ziekenhuis,dit omdat mijn eerste zwangerschap met 12 weken geen hartslag had en met 17 weken gercurateerd is, de tweede zwangerschap was ik wel met 12 weken bij de verloskundige maar met 19 weken had ik al een hoge bloeddruk,deze zwangerschap heb ik met op en neer naar het ziekenhuis moeten doen.
    Nu weten jullie een beetje wat van mij.
    En hoop wat mee te kunnen gaan kletsen
    groetjes jeslin :D

3. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Zo, dat is lekker snel van me.... Zwerf hier nu al een aantal dagen rond en kom erachter dat er een topic is over decembermama's :rolleyes:

Vind dit wel leuk. En leuk om te zien dat er nog meer zijn die in deze (mooie) maand zijn uitgerekend....

Ik ga het proberen bij te houden, maar als ik na het weekend weer ga werken, zal dat erg moeilijk zijn.... :oops:

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo jeslin en waterlelie, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gezellig weer twee december mama''s erbij!

O ja, was nog vergeten te zeggen dat ik uit Woerden kom. Ligt in Utrecht, maar bijna in Zuid Holland....

Olga

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vlak bij jou Loopy!

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    leuk he al die december mama's!

ben trouwens blij dat mijn moeder morgen meegaat naar de echo. vind het echt wel spannend... ik heb op youtube gezocht naar echo's van 9 weken. wow....

8. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @waterlelie en Jeslin

Welkom bij de club!
    GEFELICITEERD met jullie zwangrschap en geniet er lekker van :D

@loopy

fijn dat je moeder meegaat..het is ook spannend maar wel mooi dat je morgen dan eindelijk je kleine beeb te zien krijgt!
    Ben echt jaloers ;)

Liefss

9. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    Ik kom ook uit Zoetermeer! Tja... toch ook echt ZH.

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik kom uit Deventer (overijssel dus). ;)

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden ik kom uit delft ook zuidholland..
    veel meiden uit zuid holland..
    vandaag gaat het goed., ben wel een beetje misselijk maaarja dat hoort er bij,,
    heb ook niet veel gegeten vandaag voel me beroerd en ben echt erg moe...

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0

Helemaal mee eens!
    En als Belg mag je zeker meekletsen hoor, hahahahhaha :)
    Ik kom uit Amersfoort

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Misskeita, sterkte meid. Wel goed dat je even naarhet ZH gaat. Een infuusje doet misschien wel wonderen...

Werd net toch zo beroerd ineens. Had vanmiddag een warm broodje met kaas en salami en dat is volgens mij toch echt te vet geweest. Heb nu last van maagzuur en ben misselijk ervan. Heb ook al een aantal keer gemerkt dat ik beter geen vruchtensapjes kan drinken. Krijg ik ook het zuur van.

Olga

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Olga die vruchtensapjes wordt ik ook niet lekker van.. denk dat salami ook niet helemaal goed is,,
    ik heb het ook gemerkt dat ik daar buik pijn van krijg,,

15. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    ik moet morgen naar de echo! ben zo benieuwd ook omdat ik niet precies weer wanneer ik ben uitgerekend..kan dus een paar dagen schelen, maar nu haal ik me weer vanalles in me hoofd natuurlijk :oops: ik hoop dat t allemaal meevalt wat ik te zien krijg

ik kom uit HoornN-H

liefs lin

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    cup a soup is ook niet zo'n goed idee waar het maagzuur betreft... :(

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ]

dat heb ik nog niet geprobeerd..
    en opkikker boullion lukt bij mij prima :)
    ik moet gewoon wat eten maar heb gewoon totaal geen honger,
    heb vanavond ook alleen maar sla gegeten,..

18. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb gelezen dat het het verstandigst is om kleine beetjes de hele dag door te eten...dus ipv dat je dire keer eet, eet je nu 6 keer...ook dit werkt bij mij, net als iets op je nachtkastje bewaren (Sultana)..eerst iets eten voordat ik opsta...
    Nog een paar weekjes en dan is het over...als het goed is...

Liefs Nollie

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik ben 26 april thuis gekomen van een vakantie op Aruba waar ik 4 dagen eerder een positieve test had. We hebben de laatste dagen van de vakantie echt genoten.
    8) 8) Volgens de verloskundige (waar ik 29 mei de 1e afspraak heb) ben ik uitgerekend op 31 dec.........op het randje dus een december mama! :D
    Ik ga proberen regelmatig mee te kletsen maar vanwege mijn werk en zeer regelmatig moe zijn (ik mag van geluk spreken... ;) mij enige kwaaltje) zal ik niet dagelijks online zijn, ga goed naar mijn lichaam luisteren......
    Iedereen hier van harte gefeliciteerd en geniet ervan! :D

Liefs Citroentje

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    citroentje welkom meid :)
    gefeliciteerd..
    ik gaat mijn bed in meiden heb het onwijs koud