Ha lieve Claartje, fijn weer wat van je te horen en jammer dat het niet zo lekker gaat. Als je zo weinig kunt dan ga je ook snel zitten/liggen malen en nadenken enzo. Wel fantastisch van je man dat hij zo goed helpt. Misschien helpt het om afleiding te zoeken in kleine dingen die wel gaan (lekker boekje lezen, misschien kleine knutseldingetjes voor de kleine, euhm ... adreslijst op orde, etc.) en natuurlijk fijn hier kletsen! *KNUF* Alieke, ik zou die tijden toch even doorbellen aan je verlos ... en laat je niet afschepen, zeg gewoon dat je je zorgen maakt en dat je graag even langs wil komen ... (of dat zij naar jou toe moet komen) Sanneke, jeetje wat een avontuur idd. En superlief van je collegas! Gelukkig was alles goed en is het nog steeds een ........ Loesie, fijn dat alles goed was Miep, o jee ... kijk uit voor je bloeddruk meid! Vervelend dat je niet boven kunt bevallen ... Gerda, dat zijn wel goede tips ... hier nog geen last van striae, ik smeer iedere dag braaf met Weleda olie, of beter ... ik 's ochtends en mn man 's avonds. Ik weet niet of het daardoor komt, of door de bescheiden omvang van mn buik ... Maar wat niet is kan nog komen en ja heel vervelend, maar je doet er niets aan, dus ga me er ook niet druk om maken (of in ieder geval dat heel vaak tegen mezelf zeggen ) Loessie, spannend hoor! Johana, mooie buik! Lindy, wat een fantastisch nieuws! Waar bedrust al niet goed voor is en ja lekker rustig aan blijven doen hoor ... gewoon liggend achter de computer met ons blijven kletsen Striae, slecht nieuws: is blijvend. Ik heb uit mn pubertijd nogal wat striae op mn borsten en boven mn billen (zie ik zelf gelukkig niet ) en was een tijdje terug bij een dermatoloog. Ik heb haar gevraagd of je daar niet iets aan kan doen en het antwoord was een simpel, maar pijnlijk NEE. Ze vergeleek het met een oud (?! ) kopje dat barstjes heeft in het porselein, dat trekt ook nooit meer weg ... Fruit, heel gezond, alleen zit er ook vrij veel suiker in dus ook hier geldt met mate (maar beter een netje mandarijnen dan een zak snoep lijkt me) Johana en Amber, plezier bij de verlos! Arka, snap dat je nerveus bent. Wel goed dat je VK zo adequaat reageert ... nu lekker aan jezelf en je kindje denken hoor het komt vast allemaal goed, rustig aan doen!! *KNUF* Juffie, *KNUF* Lolaatje, gezellig dat je er weer bij bent en gefeliciteerd met je verlof!
*start ego bericht* Intake met kraamzorg was prima, lief mens (maar zij komt niet kraamzorgen). Ze is hier echt ruim een uur geweest, super toch?! Ons bed hoeft gelukkig niet op klossen, we kunnen een oud matras onder ons matras doen en dan is het prima. Fijn omdat we nogal een zwaar bed hebben met lades eronder. Verder een leuk kadopakketje gekregen met allerlei monstertjes. Erg sympatiek! Hier wel weer een slechte nacht gehad. Ben zo onwijs moe. Wilde eigenlijk morgen gewoon weer aan het werk gaan, maar ik denk dat ik zo even bel dat ik ook morgen nog thuisblijf. Voel me wel een beetje schuldig, maar zo kan ik echt niet normaal lesgeven ... Moet eigenlijk even naar de prenatal, ze hebben een matrasje op maat gemaakt en de maat klopt niet *zucht*. We hebben het mandje van de wieg meegenomen en ze hebben het zelf opgemeten en nog is het niet goed (en moet anderhalve cm van alle randen af). Lekker irritant. *einde ego-bericht*
Ayse, mooi kamertje Hier ook weer een nieuw buikfoto ... nou ja nieuw ... is al bijna een week oud ...
ik moet met de babywasjes nog ff wachten tot de monteur is geweest ........ hih heel mijn planning in de war was net druk bij de super kon nog net voor iemand zijn neus de gehaktballen pakken ( zijn in de aanbieding) gister en maandag waren ze ook al op toen ik kwam.... en de rest van de aanbiedingen waren ook al weer op..morgenvroeg maar nog vroeger gaan wat leuk salapio vande kraamzorg en cadeaupakketje! en wat goed dat jullie bed niet op klossen hoeft!dat scheelt weer toch? niet schuldig voelen meis, echt niet doen! dikke knuff voor jou mooie buikfoto meid! arka meid lekker rustig aan doen ha, denk aan jezelf en aan de kleine , wel fijn dat de vk zo reageerde!en wat een leuk kamertje zeg!
miep , ik had ff op een ander forum gevraagd of iemand daar wist hoe het zat met boven bevallen en over de 100 kilo wegen, de meeste wisten er niets van maar 1 gaf me dit antwoord:
@ Salapio; Mooi dat het inteak goed velopen is, ik had ook iemand die niet kwam kramen. Maar wij mochten geen matras eronder leggen omdat je dan bij de bevalling jezelf in een kuil duwt met persen etc. Maar wat wel kon was een plank tussen de matrassen leggen, dan voorkom je dat. Ik denk ik meld dat even..
*meldt zich even snel..zit bij mijn ouders* Vindt het echt erg voor je juffie en kan me voorstellen dat je erg van slag bent door het badder voorval *knuff* En wat erg dat dat verhaal van lieselotje niet waar is...ik schrik daar echt van. Vanmiddagnaar de VK daarna meldt ik me weer over hoe het was! kuzzz
Ik moet ook even iets kwijt, Had vannacht echt weer zo'n pijn onderin mijn buik En kleine ventje zat helemaal onder te trappelen en voelde ook steekjes bij mn vagina zegmaar En echt steken bij mn blaas in de buurt alsof die iets kapot trapte Was me een beetje zorgjes aant maken maar nu is het gelukkig weg.. Miep, wat vreselijk is het echt verzonnen? Dat meen je niet.. *SHOCK* Dat mensen niet gewoon oprecht kunnen zijn, Afschuwelijk! Es, haha mijn vader is ondertussen al in zijn negeerfase beland Hij kan alleen nog maar stekelijke opmerkingen maken Maarja het is wel heel gezellig daarbinnen in het flatje en best wel groot Nu staan alle spullen en kleertjes in mijn kamer ook niet erg handig Juffie, ik had ook een bericht bij je eigen topic achtergelaten Maar wil je hier ook nog heel effe heel veel STERKTE wensen, vooral met die MUTS van een VK Hoop dat ze zo'n fouten niet meer maken en jij niet meer zo verdrietig hoeft te zijn En binnenkort gelukkig met Jayda naar huis kan! Bipat en maartjeh, GEFELICITEERD met de 33 weken Ik ben er vandaag alweer 32 Lolaatje, leuk dat je er weer effe bent en gelukkig dat alles goedgaat. Fijn zon extra echo en de nieuwe laptop Kreeftje, ik vind je buik echt geweldig Maar wel erg zwaar lijkt me phoe phoe, ik heb al last van mn rug
Zoo Serena is ook weer uit school en de wasmachine heb ik ook maar eens aangezet Als mannetje dadelijk wakker word eens lief vragen of hij ff wat boodschapjes wilt doen! @ alieke: dat had mijn VK tijdje terug ook gezegd om er een plank tussen te leggen ivm doorliggen/kuilen
Ik heb braaf bijgelezen maar khb niet alles onthouden @Dreams: gefeliciteerd met je huisje! jammer dat die eengezinswoning niet eerder kon, was natuurlijk het mooiste geweest maar nu in elk geval een plekje voor jullie zelf! zijn de meubels die er bij zijn een beetje naar je zin? en heb je al spulletjes voor de babykamer of mag je nu helemaal los? @Miep: wat stom dat je niet boven mag bevallen! ik ben benieuwd of ze dat straks ook tegen mij gaan zeggen, kben bang dat ik deze week ook over de 100 heen ga @Sanneke: gelukkig alles goed, maar wel fijn dat je zo snel terecht kon overal! Ik merk aan verschillende berichtjes dat jullie allemaal richting de 37 weken denken. ik ook maar was bang dat dat naief was. het kan net zo goed 42 weken worden. maar gewoon het idee dat je dan thuis mag bevallen en dat het dan zomaar kan gebeuren. Ik ga de babywas strijken en nog wat bijwerken aan de wiegbekleding. Kmoet ook nog wat dingetjes afwerken op de comp dus daar ga ik straks mee bezig, kom dan nog wel even weer langs wippen!
dreams, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! weet precies hoe je je voelt, ik ben net zo! fijndat het nu weer wat beter gaat gefeliciteerd met je 32 weekjes! aa iloon al weer drukjes met alles, hoop dat je mannetje boodschapjes voor je wil doen! als ik die van mij stuur komt hij altijd terug met vanalles wat niet op het lijstje stond maar wat hij dacht wat we wel konden gebruiken 9 van de 10 keer kan ik dan alsnog zelf gaan
nannaf , ik denk idd ook richting de 37 weken maar het kan idd ook net zo goed 2 weken worden maar stiekempjes hoop ik toch wel zo rond de 37/38 weken........ huishoud ze meis!
de monteur is net al geweest, weet niet precies wat hij heeft gedaan maar de kachel doet het weer, moest hem ff op 25 graden zetten pff dus is hier nu om te zweten maar goed wel lekker warm eerste babywasje draait nu ook!