December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Wat ik heb ik echt last van krampen! Pffff!

Ik ben vandaag 5weken zwanger. Joepie!
    Ik denk meer, maar wacht lieverd op de echo over 2 weken!

2. AnnieP

AnnieP Lid

26 nov 2006
    68
    0
    0
    Limburg
    Je kunt mijn naam verplaatsen naar 4 dec. Volgens de calculator van deze site ben ik op 6 dec. uitgerekend, maar bij alle andere op 4 dec. (dus ie hou ik dan maar aan)

greetz AnnieP

3. AnnieP

AnnieP Lid

26 nov 2006
    68
    0
    0
    Limburg
    Ik heb vrijdag ook de huisarts gebeld. De assistente zei dat ik de VK zelf kon bellen en niet perse een afspraak met de huisarts hoefde te maken. (alleen als ik specifieke vragen had) Ze heeft 't wel vermeld in de computer en heeft allerlei boekjes en folders aan mij gegeven ter info. (een grote envelop vol!) Hierin staat allerlei info over eten, de groei vd baby per week enz. (erg handig, ook voor mijn hubbie!)

4. augustus

augustus Niet meer actief

Zijn jullie zwanger van jullie eerste kindje?
    Of hebben jullie al kinderen?

5. AnnieP

AnnieP Lid

26 nov 2006
    68
    0
    0
    Limburg
    Wij zijn zwanger van ons eerste. Mijn schoonzusje is ook zwanger van hun eerste en zij is 4 dagen eerder uitgerekend dan ik! De ouders van mijn man worden (als alles goed gaat) 2x binnen een week voor het eerst opa en oma. Leuk he!

6. augustus

augustus Niet meer actief

Dat is heel bijzonder zeg...
    Dit gaat ook ons eertse kindje worden...
    Zo spannend allemaal..

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Jah we zijn zwanger van ons eerste kind!
    We zijn ook jonge 'toekomstige' ouders!

8. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    1 dec: Linda76, jeannie, suus2007
    2 dec: MamaNorah, Boontje
    4 dec: frederike80, Lolaatje, AnnieP
    6 dec: Caruli
    7 dec: Claartje79
    9 dec: Sofine79, Lentefee, Ayse
    10 dec: Kelly, Jufffie
    11 dec: Arka
    12 dec: malaika
    13 dec: bianca1979
    14 dec: Augustus
    17 dec: hairdresser
    18 dec: MissN
    20 dec: Wiets

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Welkom Marijn!

Wat leuk AnnieP, heel speciaal om zo samen met je schoonzus zwanger te zijn.

Dit zal ons tweede kindje zijn. We hebben al een dochter van 22 maanden. Ik denk trouwens opeens dat dit een jongetje is. weet niet waarom. 't Maakt mij niets uit, maar mijn man zou een jongen erg leuk vinden. In zijn cultuur (Hij komt uit Afrika) is een zoon erg belangrijk.

Ik ben benieuwd of ik m'n mond kan houden vandaag. Ik ga zo naar m'n oma toe en vanavond komen er een tante en nichtje op bezoek. Dus dat wordt vandaag ook m'n buik inhouden en vooral de knoop van m'n broek dichtlaten!

10. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Dit is ons eerste kind ik heb wel hiervoor miskraam ghad. Ik heb dat deze zwangerschaps goed komt. Ik heb last van me (.)(.) en ik had twee dagen erg last van me buik. Maar dat is gellukig weer over. iedereen succes.

11. Kreeftje72

Kreeftje72 Actief lid

2 mrt 2007
    127
    0
    0
    Uden
    Ik kom mij hier melden!

Mijn uitgerekende datum is ongeveer; 11-12-2007
    Mijn cyclus was/is heel erg onregelmatig vandaar (moet 27 april naar de gyn en dan weet ik meer)

12. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey dames,
    Ik moet het ff van me afschrijven, ik ben me vanmorgen rot geschrokken.
    Toen ik vanmorgen naar het toilet ging een grote plas bloed.
    De verloskundige is binnen het uur langsgekomen en heeft me wel een gedeelte gerust gesteld maar als ik bleef vloeien kon heet toch een MK zijn.
    Toen ik vanmiddag thuis kwam weer gevloeid.....ik moet nog wachten tot morgen dan belt de VK terug om een afspraak te maken voor een echo. Die kan pas over 2 tot 3 weken gemaakt worden want nu zou er niets van een vruchtje te zien zijn alleen maar een verdikt slijmvlies.
    Ik ben zo onzeker en vooral bang.
    Dit is onze eerste zwangerschap ik weet niet wat ik kan verwachten als het nou echt mis gaat of hoe ik dat moet herkennen

13. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Kelly, vervelend zeg. Hopelijk blijft alles goed gaan. Sterkte!

Nieuwe dames, gefeliciteerd en welkom.

Ergens vroeg iemand hoeveelste kindje het is. Ik ben zwanger van de eerste. Ook ik ben dus erg onzeker.
    Vandaag hebben we het mijn ouders en schoonouders verteld. Dat was janken. Mijn man en ik hebben beiden geen broers en zussen en dus de enige hoop op een kleinkind. Ze dachten dat het nooit meer zou gebeuren, ze zijn dus door het dolle heen. Hartstikke leuk, het maakt het toch weer wat ''echter'' en tastbaarder.

Kwaaltjes heb ik al genoeg, de eerste misselijke buien heb ik al gehad en die hadden van mij juist nog wel weg mogen blijven. Verder ben ik in en in moe.

Zo een lang stukje deze keer. Tot snel.

14. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Welkom Kreeftje72! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Kelly, wat een naar bericht zeg. Wat goed dat je meteen de VK gebeld hebt. Volgens mij kun je, als het mis zou gaan, wel heel goed het vruchtzakje zien zodra je dat verliest. Maar ik spreek niet uit ervaring, misschien dat één van de andere dames je kan helpen? Heel veel sterkte in ieder geval. Ik hoop zo dat het vloeien niet zal doorzetten.

15. Niet meer actief

kelly, met zes weken kan er een vruchtje met kloppend hartje worden gezien.
    Met vijf weken een vruchtzakje.

Dus het zou eventueel laatst deze week of begin volgende week best kunenn, een echo.
    sterkte meid.

16. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    Heel veel sterkte Kelly! Kan me voorstellen dat het heel erg schrikken is...

Andere dames: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

17. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    Sterkte Kelly! Dat is wel even schrikken, hopelijk gaat alles goed.

Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom bij ons clubje dat nu al aardig begint te groeien.

18. Niet meer actief

nieuwe zwangeren welkom ;)

kelly: meid ik hoop dat alles nog goed zit en je over een paar weken een mooi hartje ziet kloppen
    ik zal voor je duimen meid!

hier gaat alles zijn gangetje
    ben niet misselijk heb geen last van mijn boobs helemaal niks?
    hopelijk is dat alsnog een goed teken

dit is trouwens ons 2e kindje en misschien 3e ook wel ;) ;)

19. Kelly: Heel erg veel sterkte.

En mijn antwoord op de vraag of dat dit de eerste is: Ja, voor ons de eerste. Het is allemaal heel snel gegaan, want ik heb na het stoppen met de pil geen ongi meer gehad. We zijn super blij en mijn vriend is zo lief en bezorgd. Hij leeft echt op een roze wolk (en IK natuurlijk ook).

Hoe gaat het met iedereen. Gisteren had ik wat last van krampjes, vermoeidheid en mijn borsten en tepels, maar moet zeggen dat het verder wel goed gaat. Huisart vanochtend gebeld, maar die zijn er de hele week niet. Ik denk dat ik vandaag gewoon de verloskundige ga bellen. Ik hoop dat ik dan alvast een afspraak kan maken.

20. Kelly: Heel erg veel sterkte.

En mijn antwoord op de vraag of dat dit de eerste is: Ja, voor ons de eerste. Het is allemaal heel snel gegaan, want ik heb na het stoppen met de pil geen ongi meer gehad. We zijn super blij en mijn vriend is zo lief en bezorgd. Hij leeft echt op een roze wolk (en IK natuurlijk ook).

Hoe gaat het met iedereen. Gisteren had ik wat last van krampjes, vermoeidheid en mijn borsten en tepels, maar moet zeggen dat het verder wel goed gaat. Huisart vanochtend gebeld, maar die zijn er de hele week niet. Ik denk dat ik vandaag gewoon de verloskundige ga bellen. Ik hoop dat ik dan alvast een afspraak kan maken.

Deel Deze Pagina