Gerda, je klaagt toch niet! Ik snap wel dat je daar helemaal ondersteboven van raakt hoor ... heb je het idee dat het een beetje helpt?
Nee meid dat kan ik begrijpen ,, jeetje zit niet mee he. en dan nog z`n lang gesprek. en je klaagt niet hoor meid. hou je rustig dikke knuffel
Hey dames, Ik dacht ik kom ook nog eens langs. Zijn er hier ook dames die nog geen lekkende borsten hebben? stomme vraag misschien maar begin nu een beetje onzeker te worden want ik wil wel heel errg graag BV geven. Maar er lijkt nog helemaal niets te gebeuren. *klaagmodus* De laatste weken ben ik zo kapot en dood moe dat ik me niet eens meer fatsoendelijk de moeite neem om uit bed te komen. Maar vanmiddag belde mijn nieuwe baas op......ik zit nu 2 jaar in de ziekte wet en ben nu bezig met een nieuwe opleiding te volgen. Na mijn bevalling zou ik dan aan het werk gaan bij een rijschool hier in de buurt. Maar mijn nieuwe baas had schijnbaar een andere planning met me .....hij belde op of ik niet deze week kon beginnen met werken?.... pardon?uuuhhmm ik ben nu wel heel erg zwanger en normaal zou ik nu met verlof gaan. Nou me daar dus lekker over mogen opwinden en me toch weer met mijn stomme kop die geen nee kan zegggen met een leerling op examen geweest. En nu ben ik weer lekker thuis kleren uitgetrokken pyama aan, eten opgewarmt en weer terug mijn bedje in lekker voor de tv. *klaagmodus uit*
Hoi allemaal, Ik kom me ook maar weer eens melden. Jeetje, het is bijna niet te doen om alles bij te houden, hoe moet dat dan als iedereen verlof heeft, dan mag je wel meerdere keren per dag kijken. Ik ben maandag weer voor controle geweest in het ZH en alles is goed, ik heb ruim vruchtwater en ons pareltje groeit goed, maar lijkt vrij klein te zijn. Volgens de echoscopiste ligt hij/zij al vrij ver naar beneden, ik heb zelf ook een beetje het gevoel dat ie aan het indalen is. Lopen is even niet zo prettig voor mijn buik. Vandaag de eerste kleertjes gewassen, moet ze nog ophangen. Lijkt me wel een bijzonder gezicht om ze aan het wasrekje te hangen etc. Vraagje daarover, weet iemand of je babykleertjes ook in de droger mag doen? Zo, even brood voor manlief maken en kleding voor hem inpakken en dan wordt ik straks opgehaald om naar de kerkdienst te gaan, kijk er weer naar uit. Een prettige avond allemaal.
Pffff, echt niet bij te houden hier! Maargoed, ik ben weer bijgelezen. Kelly, ik heb ook nog geen last van lekkende borsten! Ik maak me er eigenlijk ook nog niet druk om, moet je daar nu inmiddels dan wel last van hebben? Olga, wat zielig voor je kat! De mijne heeft het ook al een paar keer gehad, zo sneu! Ze moeten dan zo nodig plassen, maar het wil gewoon niet (au...pijnlijk). Geef hem maar een dikke knuffel. Zo'n mammamassage lijkt mee heeeeerlijk! Even kijken of dat hier in de buurt ook wordt gegeven. VAnmiddag weer aan het shoppen geweest. Een badthermometertje gekocht, een knalrose mandje van "handed by" voor de luiers en een heel schattig jasje met oortjes op het mutsje Ik kon het niet laten liggen. Ik ga zo koken. Vanavond stampot boerenkool met rookworst en spekjes. Stampot is kant en klaar, dus lekker makkelijk! Fijne avond allemaal!
Hoi allemaal! Ik meld me ook weer even, heb momenteel gewoon bijna geen tijd om op het forum te komen. Vnadaag naar VK geweest, omdat mijn buik zo groot is gaan we me zeker niet langer dan 40 weken laten lopen en misschien al eerder inleiden. We zullen zijn, ik zit er namelijk helemaal doorheen! Ben naar een speciale zwangerschaps massage geweest, was heerlijk, 55 euro voor 5 kwartier. Veel geld maar het zeker waard. Denk nu ook aan acupunctuur om de bevalling op te wekken ( nog niet hoor maar tegen die tijd) Sorry dat het zo een ego bericht is, ik zit er echt doorheen en alles valt me zwaar nu ik met verlof ben. Misschien moet ik nog even onthaasten. Lieve meiden, doe allemaal rustig aan! Kus, Elise
salapio, wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie! hier zal het waarschijnlijk met z'n 2en klussen worden. er zijn nog zoveel dingen die af moeten in het huis. maar vind het altijd heel lekker als we dat samen kunnen doen. mijn mannetje doet dan veel op mijn aanwijzingen en zo krijg ik dan toch 'mijn' dingetjes af gerda, wat vermoeiend meid! toch hoop ik dat het stapje voor stapje wel beter wordt voor jullie. goed rustig de tijd voor jezelf nemen hoor en klagen is helemaal niet erg, ik kan dat soms ook even goed doen en dat is toch best fijn, even ales uit je systeem dikke knuf voor jou hoor! elise, hmmm..... allemaal dingen die best aanlokkelijk klinken.... ik heb mezelf beloofd dat zodra ik bevallen en weer een beetje bijgekrabbelt ben ik naar fontana ga (zo'n thermaalbaden en kuuroord gebeuren) en daar een vocht afdrijvende massage met alles er op en er aan neem. kan me er nu al helemaal op verheugen!
Zo...middagje gemist..en net weer bijgelezen.. de reacties..: Amber nou dan komen ze bij jou ook niet te vroeg hè.. Bij mij stond wel in de brief die ik kreeg..dat het rond 6 tot 4 weken voor de bevalling zou zijn.. Dus dat klopt wel aardig.. En nog gefeliciteerd met je schoonmoeder! Arka..fijn dat je vlos heeft overlegd met je gyn! En dat je dinsdag naar de gyn moet! Nu lekker rustig aandoen hoor!niet teveel stressen! Maartjeh..dankje voor de knuffel! Knuffel terug hoor! En wat is nijntje ruig zeg! Gezellig zon plaatjes dag! Laptop is fijn hè..hier ook! En jij snachts er ook wel eens uit..niet leuk..maar is niet anders hè.
Dreams..dat meen je niet meid! En wat nu? Nog geen huisje dus? Wat een rare lui zeg! Iloon nog gelukt met stofzuigen? En druk geweest met wasjes! Lindy..lekker even bijgeslapen..lekker hoor! Johanna..fijn dat alles goed was bij de vlos! Nannie..gezellig dat je meekomt kletsen! Spannende dagen met kerst dus voor jou! Olga..ook al met 35 weken..laat! Komen ze wel langs? Hier dus met 36 weken telefonisch? Ahh..wat zielig voor je kat zeg..gelukkig was je er snel bij! Salapio..nog boodschappen gedaan? En al met de beentjes de lucht in gezeten? Mamamassage? Wat doen ze dan? Oh ik lees het al dat klinkt idd wel erg lekker zeg!
Nannaf het strijkwerk er weer op zitten.. Nog steeds last van je been..misschien heeft ze nog wel een tip voor je! Tja en wat eerder komen lijkt mij ook wel wat..zon 2 weken! Linny..wat vervelend meid dat je in een dippie zit.. Hopelijk ben je er snel weer uit! Claartje..moet je wel klossen hebben dan als je niet thuis bevalt? Enne tja rare situatie hè.. Als ik eraan denk zal ik het de volgende keer eens vragen hoe ze dat doen als je in een flat woont.. Enne wat de intake betreft..ach ik vind het prima hoor.. Heb volgens mij dan wel alles in huis.. Wat heerlijk voor je katten dat ze een nieuw speeltje hebben gekregen!1 En de hond een appel gesnoept!lekker! Wat fijn dat je mannetje vrijdag lekker vrij is!
Gerda jaaa..dat doe ik ook alle groentes eruit..bah..das zo vies hè.. Ach en 1 van de honden loops..zielig altijd hè..zijn ze altijd een beetje uit hun doen.. Ons teefje hebben we laten helpen..dus dat hebben we niet meer.. En weer lekker poetshulp gehad van me mams..fijn hoor.. Ja je hebt gelijk..kunnen we gelijk wennen aan snachts wakker worden.. Ik kan me voorstellen dat zon gesprek erg zwaar is hoor.. Net als je zegt..alles komt weer boven hè.. Dikke knuffel hoor meid! Loessie..succes met ophalen vannacht! Kelly..wat vervelend meid dat je nieuwe baas belde Nu lekker rustig aandoen! Pareltje..fijn dat het allemaal goed was! En babykleertjes in de droger..ik doe het niet..vind ik zonde.. Lolaatje..lekker geshopt..leuk! Elise..rustig aandoen meid.. Lekker een massage gehad..fijn! En alles op je af laten komen hoor..niet teveel stressen..dikke knuffel!
olga, ik heb nog géén idee wat de bevalling voor mij gaat worden haha. kan met 38 weken middels ks zijn, tussen de 38 en 40 weken ingeleid in 't ziekenhuis of misschien zelfs tot week 43 wachten en dan thuis in bad.... kan álle kanten op maar heb ze ook nodig voor na de bevalling ivm de kraamhulp. moet het me wel bevallen. vind het bed namelijk nu precíes goed om op te staan, lager of hoger wil momenteel niet met mijn rug, dus als de klossen niet bevallen doet de kraamhulp maar zonder hoor dan wast mijn mannetje me wel en verschoont hij het bed gewoon en blijft inderdaad een rare situatie. had het er vanmiddag met mijn moeder nog over en wat ze toen zei raakte de waarheid ook wel weer heel erg: 'denk je echt dat ze je laten liggen als je wel boven ligt met 100+ kilo?' ach.... dat zal dan toch ook wel weer niet....
zoo ff snel bijgelezen doe ff niet reageren hihiih volgens mij heb ik vandaag al genoeg gekwebbeld hier op het forum.....
Claartje..dus je moet zowieso klossen hebben? en wij zeiden het ook al hoor..ze laten je toch niet liggen.. maartjeh..uitgekwebbeld..?
ik zie hier dat jullie bezig zijn over de bedklossen...vanaf welke week zetten jullie het bed op klossen? Ik ben maandag gaan vragen wanneer ze hier bedklossen afgeven maar die krijg ik pas als ik 37 weken ben ....ik vind dat erg laat want vanaf 37 weken zou je al kunnen bevallen en zou je ook al thuis mogen bevallen. Vinden jullie dit niet erg laat?
ja dat is best laat... ik zal het de volgende keer vragen..aan de vlos..wanneer ik erachter aan moet..
ik ben ook weer bij gelezen en ik ben de helft alweer vergeten @dreams: mooi #$%&!@#$%! ik hoop dat jullie vlug een huisje krijgen... @olga: geef de kat maar een knuffel van mij @claartje: haha ze vinden de doos leuker dan de krabpaal! dat is meestal zo...enne lust jou hond fruit dat moet ie van mij echt niet hebben @lindy: doe het rustig aan meid...ff gaan liggen en als je het niet vertrouwd ff de vk bellen. @nannie: welkom en de rest ben ik ff kwijt...