beetje wel miep typenergie is beetje weg klossen doen we hier als we het bed ook neerzetten waarschijnlijk in de 36 ste week omdat je toch pas ion de 37 ste week thuis mag bevallen eerder is het toch in het ziekenhuis en in de tijd dat ik daar lig willen mijn vriend en schoonpaps echt wel ff het bed neerzetten en op klossen zetten
ik weet niet of wij wel klossen kwijt kunnen ...wij hebben een auping matrasbodem...dat is een soort rek met best veel pootjes aan de onderkant... euh leg ik het zo wel goed uit
ja wij moeten een ander bed in een andere kamer zetten want we hebben een boxspring met daaronder een opbergbak en als we die op klossen zetten zakt de bak helemaal door en heb je kans dat we door het bed gaan en dat kan je natuurlijk niet hebben Dus de vk zei dat we dan een ander bed neer moesten zetten wat wel op klossen dan ..........
Aha..vandaar maartjeh..tja dat risico moet je maar niet nemen hè.. beetje lullig als je er doorheen zakt..
hihi dat risico wou ik idd ook maar niet nemen miep vandaar dat we ff een eenpersoons bed lenen van mijn schoonouders al beval ik liever in mijn eigen bedje hoor
nee das ook weer helemaal waar en de matras van de boxspring kun je ook niet vervangen helaas tenminste bij die van ons niet
Kijk dat is dan alweer een voordeel! Wij moeten eigenlijk ook nieuwe matrassen..maar ik wou zowieso wachten tot na de bevalling.. Maar of dat nu nog nodig is..
ben al bijgelezen tot 1190, ga nu eerst ff me scheren (=poging tot het weghalen van de ergste haren ) en dan lekker zwangerschapszwemmen. tot later! (vanaaf of morgen) sanneke
sanneke scheer en zwem ze......... zwemmen lijkt me wel heel fijn om nu te doen maar dan moet ik wel eerst een passend badpak ofzo gaan halen
Maartjeh, je maakt het vandaag erg gezellig hier met al je plaatjes! Leuk hoor. Fijn dat je al wat meer kan doen met je hand trouwens. Salapio, dat wordt vrijdag een gezellig dagje met je vriend! Linny, jullie komen er vast wel uit met zijn twee. Wel blijven praten en aangeven hoe je je voelt en wat je dwars zit...Jullie veranderen allebei door de zwangerschap en misschien moet vooral je vriend er erg aan wennen? Kelly, mijn borsten lekken ook nog niet hoor...Heb het 1 keer een klein beetje gehad, maar daarna niet meer. Zijn ook nog amper gegroeid, maar dat komt straks vanzelf heb ik me laten vertellen. Elise, inderdaad misschien even wennen aan het onthaasten. Ook al zo'n heerlijke massage gehad. Dat is helemaal hip geloof ik! Pareltje, leuk he die kleine kleertjes op de waslijn. Ik heb ze niet in de droger gedaan... Liefs Olga
Ik kon mijn vriend net ook wel wat aandoen. Soms denk ik dat hij nog meer last heeft van zijn hormonen als ik. Hij raakt heel geirriteerd de laatste tijd als ik niet snel genoeg antwoord geef....Ja, dat is lekker als ik steeds vergeet wat ik wil zeggen of niet op het juiste woord kan komen. Dus dat heb ik hem maar even gezegt. Ik heb alleen zo'n vent die het heel moeilijk vind om sorry te zeggen of te zeggen dat de ander gelijk heeft.
Olga..vervelend dat je mannetje zo'n last heeft van zijn hormonen.. en dan ook nog niet willen toegeven...heel lastig... Hier gelukkig geen last van..
Mijn lieve kat is weer een beetje bijgekomen gelukkig. Toen ik hem op ging halen en hij uit zijn mandje kwam, was zijn hele achterkant nog verdooft. Echt zielig gezicht. Zijn kontje hing steeds scheef of hij zakte gewoon omver. Nu loopt hij weer aardig en heeft al wat gegeten. Hij moet 8 weken speciale, hele dure voeding en daarna een urine controle of al het gruis eruit is. Ben zo blij dat ik thuis was zeg, want het kan best gevaarlijk zijn als het niet op tijd ontdekt wordt. Kus Olga