olga balen van je mannetje dat hij een beetje met je mee zwangert en dus ook last van de hormonen heeft! graag gedaan de plaatjes! zit idd ook in de buurt van de 100 miep.... hihih straks zegt ze idd ook van je moet beneden bevallen
Miep en Maartjeh, als ik jullie foto's zie zou je niet zeggen dat jullie tegen de 100 kilo wegen... Zijn jullie allebei lang en flinke borsten? Ik ben klein en heb weinig borst, dus in verhouding vrij veel vetjes aan mijn billen, dijen en heupen.
flinke borsten wel ja ! die zitten soms best in de weg en mogen van mij wel een stuk kleiner......... dus laat maar krimpen door de bv....... uhmm lang ik ben ongveer 1.76
komt vast weer goed met de banners en je compu olga! mijn benen,heupen en kont zijn eigenlijk gewoon normaal daar heb ik niet over te klagen maar dat bovenlichaam pffffffff
hallo, ik meld me weer even.... Zijn er nog heel belangrijke dingen gebeurd? Ik moet namelijk meer dan 20 bladzijden lezen en ik heb er even de puf niet voor. Sorry...
Olga..zielig voor je kat hoor! enne ik ben 1.72..dus niet lang.. en ook geen dikke (.)(.) Hier ook het bovenlichaam in het geheel..breed in de schouders... en tonnetje rond.. Banners..zie ik allebei...
hihi teveel en zat net nog op de vorige pagina nog tegen miep te vertellen dat ik ff uitgekwebbeld was Maar weet je komt omdat ik weer een avondje alleen zit en er is nog niets op tv dus kan ik lekker doorkwebbelen hier........
Zo, ik zit ook al aan de 1900 berichten. Heb vandaag ook best aardig mijn best gedaan al zeg ik het zelf...
Waterlelie..gezellig kom je ook even om het hoekje kijken! Maartjeh..tja je klets zo door hè.. hier net zo..had net even telefoon tussendoor.. en olga ook al aan de 1900..dat schiet op!
Donderdag en vrijdag moet ik werken en donderavond naar dikke buiken gym, dus zal pas vrijdagavond of zaterdag weer mee kletsen....