hahah olga en dan noem je mij een klets majoor( maar gelukkig wel gezellig) ik weet niet hoe oud j-lo is normaal kijk ik nooit shownieuws maar kan nu niets leuks vinden ik ben niet zo into showbusinnes hey waterlelie, nee volgens mij geen spannende dingen hier vandaag voornamelijk gekwebbel van mij
hè jakkes ook nog werken.. ..ik ben al vrij.. ...erg hè.. volgende week nog 3 dagen..en dan echt verlof!
Zo, mijn ontstress groene badedas badje was heeerlijk! Lindy, haha was je een beetje in de verveelmode toen straks. Ah vervelend weer een harde buik effe lekker liggen! Kelly, jeetje zeg toch nog op examen geweest met iemand, knap zeg ! Wel ook aan jezelf denken hoor als je zo moe bent. Claartje, tot en met week 43? Dat is wle erg lang zeg! Thanks nogmaals meiden hoop ook dat we snel iets krijgen! Ga me er maar niet te veel over stressen Word nu alweer heel erg draaiierig en licht in mn hoofd BAH! Ik heb ook geen lekkende borsten trouwens, nog nooit gehad ook. Moet dat dan persé? Olga, hoestie trouwens met je schoonmams? xx dreams
aaa das wel jammer olga dat je dan pas weer mee kan kletsen jep miep het kletst idd lekker door hier, kijk telkens of er weer iemand iets heeft gepost en ja hoor dus dan reageer ik weer ff... anders zit ik ook zo verveeld op de bank
kweenie miep dacht het net wel ergens te lezen idd en op shownieuws zeiden ze dat ze elke week een andere garderobe kreeg omdat ze zo snel groeide dus een tweeling zit er dan wel in denk ik
En hier ook geen lekkende (.)(.) gelukkig niet zeg.. ik hoop ook dat het niet op gang komt..aangezien ik voor de flesvoeding ga....
Wow..elke week een andere garderobe...lijkt me wel lekker zeg! Waterlelie..kom effe gezellig meekletsen!
Dreams, met schoonmoeder gaat het stukken beter. Ze is uit de gevarenzone en heeft geen funtieverlies en geheugen gaat goed. Mag waarschijnlijk volgende week vrijdag naar huis. Ik heb een badje aangezet, lekker met lavendel schuim erin. (dreams brengt me op ideeen) Olga
klets gezellie mee waterlelie,super gezellie hier! hihi badedas doet me denken aan mijn zusje die heet saskia en mijn vader zong altijd toen we klein waren op de melodie van badedas zo in je sas met sassefras.......(ipv badedas)
Olga ook al in bad..toe maar weer..ik heb helemaal geen bad.. moet zeggen dat ik m ook niet mis hoor.. wat ik wel mis is me zonnebank... die heb ik weggedaan...
Heb vanmiddag nog het boek van Kluun gekocht. Er komt een vrouw bij de dokter. Ik ga dus even een duik in mijn badje nemen, Dag lieverds, tot vrijdag of zaterdag! Kus olga
Olga ..badderse..enne tot vrijdag of zaterdag! ik ga straks effe bankhangen..ncis is er op volgens mij.. vind ik altijd wel een goeie serie..
ben blij om te zien dat er nog een aantal zijn zonder lekkende (.)(.) Ons bed kan ook niet op klossen (waterbed) dus hier komt het logeerbed op klossen. GGGrrrr weer een schone broek aan trekken ...ik loop de hle tijd leeg. lijk wel een klein kind dat zijn plasje niet kan ophouden...kan ook geen maandverband of andere bandjes verdragen dan krijg ik meteen uitslag ....iemand toevallig handige tips ik doe het nu maar met oude washandjes en daar een bandje in maar erg lekker zit het niet en het lekt.
Olga, aah gelukkig wat fijn als ze volgende week naar huis mag! Weer een ding minder om je druk over te maken Oh ja lekker even zon badje ik zat toen strax te twijfelen badedasbad of lavendel, toch het 1e gekozen Boh ik word ineens ZO moe, en dat om deze tijd Denk dat ik zo effe 1 hoofdstukje ga lezen en me in slaap laat varen Heb ik alleen straks weer problemen met in slaap komen Maartjeh, ohjaaaa dat liedje! Haha heerlijk ..