Nou fftjes gelegen knap je wel ff van op. die kleine is weer druk bezig hihi soms heb ik gewoon het idee dat als ze wat harder schopt ze door me buik heen komt haha sanneke: succes met scheren hihi hier ook een ramp aan het worden kan het zowat al niet meer zelf, erg is dat he.. olga: heel herkenbaar meid, Denk soms dat mijn ventje mijn hormonen over neemt. en hij kan ook zo slecht sorry zeggen terwijl die dan weet dat hij fout zit. ben blij voro je dat het met de kat wat beter gaat, JLO zwanger, ja er ging al z`n gerucht maar is nooit bevestigd leuk hoor ja ze is niet meer de jongste Hier ook nog geen lekkende borsten dreams: ja verveel modus haha kan je wel eens hebben he hier ook geen bad maar me schoonouders wel dsu vande week lekker bij me schoonouders in bad hihi
Olga, fijn dat het zo goed gaat met je schoonmoeder. Badder ze. Ik lees nu wel even mee.... Moet nog wat voor school doen en daarna ga ik lekker liggen. Ben doodop. Vandaag hebben we brandoefening op school gehad. De kinderen waren voorbeeldig en wonder boven wonder was ik ook bijzonder kalm en georganiseerd.... 8) Maar heen en weer lopen naar het dichtstbijzijnde winkelcentrumpje en daar 20 minuten wachten eist zijn tol... Oh, mijn man heeft vandaag mijn blije doos opgehaald.. (hihihi) Zitten wel leuke en bruikbare dingen in!
Kelly.helaas geen tips voor je meid..vervelend.. dreams..lekker vast in bedje..heerlijk! lindy weer effe bijgetankt!
Waterlelie..gelukkig is de brandoefening goed verlopen..maar 20min. lopen valt zeker zwaar! Niet teveel meer doen vanavond hoor! en leuk hè die blije doos!
Owja JLO zwanger dat was toch al langer bekend, Christina Aguilera ook trouwens Lindy, ja kan je wle eens hebben vooral deze laatste weken ik ga nu heel effetjes liggen word gek van de duizeligheid kom strakjes nog effekes Oh dat heb ik ook vaak het idee dat die alles kapottrapt van binnen, wat kan zon kleintje sterk zyn kusje
miep bank hang ze kelly hier ook lek aan de onderkant maar bij mij lukt het wel met maandverband \dut ze dreams! lekker is dat ha lin ff dutten kan je idd goed van opknappen waterlelie leuk de blije doos , ik moet hem nog ophalen maar ben ook super benieuwd
Oja..christina ook al? dat wist ik helemaal niet.. Enne ik heb vanmiddag ook de Wij ontvange.. hebben we weer wat te lezen..
heb de WIJ al weer uit gister aaf lekker in bed gelezen en vannacht toen ik niet kon slapen ook nog ff mee gedaan aan de bel en win actie maar helaas weer niets
zo hier mijn haar even weer in de verf gezet.. en al maanden (inmiddels) last van lekkende ()()! voor iedereen die gaat badderen...geniet ervan heb wel een bad maar geen zin om er in te gaan!
Maartjeh..stom hè dat we nooit wat winnen.. dat heb ik nou ook altijd.. johanna lekker in de verf..leuk!
Claartje alweer 35w! (ikke morgen, yahoo!) Bij mij ook hoor, kleine hummel lijkt alleen maar actiever te worden : ik wil eruit, ik wil eruit! Soms doet het gewoon zeer, lijkt wel of m'n ribben gekneust zijn hihi. Olga, ik heb voedingsbh's bij de hema vandaan, zitten prima en niet te duur. 9 kilo aangekomen? erg netjes zeg! Bipat, ingeschreven voor ziekenhuisbevalling? Nog nooit van gehoord...moet dat? Lolaatje, lekker verlof meis, heerlijkl! Dan zien we je nu vast wat vaker verschijnen hier 8) Arka, hoe gaat het met je? Ow ik lees nu dat je thuis zit, wel een beetje raar dat je niet bij de Gyn langs hoeft te komen, of ben je er wel gerust op? Olga, hoe is het met je poekie afgelopen? Dreams, meen je dat nou? Dit kan toch niet ! Hebben jullie nog niets getekend ofzo? pfff ik hoop dat dit nog positief verandert hoor. Johanna, gelukkig alles goed, en een lekkere bolle dame in je buikie Welkom Nannie! Maartjeh wat een gezelige plaatjes allemaal Linny, wat een rotsituatie met je vriend, kom op, schoudertjes eronder hoor, knokken voor jullie kersverse gezinnetje...koppie op. Gerda, inderdaad je zit hier op het forum goed om je voor te bereiden Jij hebt dat dus ook bij je stuitje, raar geluidje he? Wat zijn we toch krakkemikkig FF posten tussendoor! XX Es
Hier ook nog geen last van lekkende borsten of straie op de buik... (even afkloppen) mijn man masseert ook elke avond mijn buik met de olie van Weleda hoor..... Miep, ik doe ook niet veel meer... Heb een beetje last van hoofdpijn. Het was geen 20 minuten lopen hoor... Maar 5 minuten lopen naar het centrumpje en daar 20 minuten wachten...
Essebes..druk aan het bijlezen.. waterlelie..nou ja 5 min. of 20 min..wachten..is ook veel te lang..met die kids.. en lekker rustig aandoen met die hoofdpijn! Ik heb de hele zwangerschap nog geen hoofdpijn gehad..heerlijk.. had het vroeger heel vaak..
ja idd miep...we hebben wel veel overeenkomsten ha hihhihi johanna , ff lekker haren verven! wat een lief mannetje heb je waterlelie
jep idd.. hier ook bijna geen hoofdpijn deze zwangerschap voor de zwangerschap wel last van migraine in het begin ook nog wel eenbeetje maar nu gelukkig niet meer
hahah wou ik ook net aan jou vragen uhmm nummer 7 en 9 vanwoezel en pip en uhmm het hobbel dier....... en jij? wat ben je aan het checken?
Oh migraine is ook erg vervelend.. Ken je dat cotoons spul? dat is zo leuk..ik heb daar ook al speeltjes van..zo geinig !