Ja, ik bof zeker met zo'n vent. En het ontspant altijd zo lekker voor het slapen gaan. Dat ik niet lekker slaap ligt dus niet hier aan.... Ik heb altijd al last gehad van migraine... Nu wat minder, maar soms steekt het de kop op. Gelukkig herken ik het snel genoeg. Dit is vermoeidheidshoofdpijn.... Ben nu 'klaar' voor school.
oo fijn dat je klaar bent met je schooldingen! ja vermoeidheids hoofdpijn is nooit leuk daar is lastig van af te komen behalve door te rusten jep 7 vond ik ook heel leuk miep!
weet je wie der ook zwanger is nicole richie.. dus een babyboom straks in showbiss land hihi heb ff lekker bakkiej thee gehaald
Waterlelie..fijn dat je je schooldingen klaar hebt! ik heb ook al gebeld..voor 7 en 10.. en helemaal niks gewonnen.. Heb je al naar dat cotoons gekeken..das zo leuk hè..
jaa van haar zag ik van de week een foto ergens lin, die ziet er zelf nu nog goed uit terwijl ze zwanger is om jaloers op te worden ja heb nu een site voor me waar ze het verkopen miep maar dat ziet er idd heel leuk uit!
Waterlelie..die ook al zwanger..nou dat wordt een echte babyboom.. hier net de thee weer op... moet er alweer van plassen..
Euh, dat was Lindy... 8) Ik vind Nicole Richie er helemaal niet gezond uitzien... Sorry hoor. Dat is net een wandelend gratenpakhuis met een buik....
niet ? die foto die ik van de week zag , zag ze er heel netjes op uit! wel met kleren aanha dus weet niet wat eronder schuil gaat
Ik heb al een tijdje geen foto of zo gezien van haar.. dus weet niet hoe ze eruit ziet nu..maar ze was de laatste foto die ik heb gezien..wel mager..
mieperdepiep hoe kom je aan zoveel berichten?hihihih zat net ff te kijken maar je bent net als mij in dezelfde maand lid geworden maar dik 1000 berichten meer
Tja..doorkletsen.. jij gaat nu ook hard! heb je die kinderstoel gezien in de miniboekje binnen in de wij.. die is ook wel erg gaaf zeg!
ik zal doorkletsen de kinderstoel die lijkt op een kappers stoel ( was mijn eerste gedachte toen ik hem zag)?
Tja dan moet je toch nog meer kletsen hoor.. je kan niet achterblijven.. enne idd..lijkt op een kapperstoel..maar wel erg gaaf.. ik heb even gezocht..kost bijna 300 euro...
pf nog meer kletsen volgens mij kunnen jullie bijna mijn berichtjes niet meer zien........ ja hij is idd wel gaaf! maar jeetje wel duur zeg
Dames..ik ga jullie verlaten..ncis begint... ik spreek jullie morgen weer! Alvast weltrusten!slaap lekker!
Ik heb net aan de 500 berichten gehaald..... Hahahaha... Nou ja... ben ook niet zo'n grote kletser. Misschien komt dat nog als ik verlof heb.. 8) Qua lichaam is er bij mij behalve mijn buik ook wel veel veranderd hoor. Dikke bovenarmen, veel vocht in de benen en veeeeeeel celledinges... Heel lelijk! Hoop dat dat weer snel verdwijnt. Meiden ga zo afsluiten. Ik vind het heel gezellig en vind jullie onwijs lief, maar wil nu echt even rust.... Ga het Blok kijken. Lekker even ergeren aan die domme acties. Lekker bakkie en de beentjes omhoog in bed... Ik denk dat ik morgen pas weer 's avonds online ben. Voor vrijdag, zaterdag en zondag meld ik mij alvast af. Dan zit ik in Oldenzaal bij mijn schoonouders... Maar eerst naar de beurs vrijdag... Wie gaan er nog meer? Misschien kunnen we op een punt afspreken om elkaar even te ontmoeten? Lijkt me leuk!
doei doei miep kijk ze meis! ik kan tv kijken en internetten tegelijk handig ha oo waterlelie beurs lijkt me wel heel leuk maar we gaan niet beetje te ver weg en dan ook nog heel de dag rondstappen rust ze dadelijk meis gezellie dat je ook fff mee kletste