December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Zoo ben weer bijgelezen :)

Hier vanmorgen al de afwas gedaan, gestofzuigd en de was ingeruimd en opgehangen. Ook al ff bij de winkel geweest, dus ver klaar voor vandaag.
    Alleen straks nog ff dweilen als Serena in bed ligt.

@ lekkende boobs: nog niet echt veel last van gelukkig :)

2. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ohja....vandaag nog precies 1 maand en dan ben ik uitgerekend :) :)

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Wow Iloon, het begint bij jou nu wel heel erg ' echt' te worden. Spannend hoor! Als ik alleen al denk aan het moment dat ik 37 weken ben, word ik helemaal excited. Ben zoooooo nieuwsgierig naar ons kleine frummeltje, maar tegelijkertijd ook wel heel onzeker enzo. Volges mij wordt de emotionele rollercoater alleen maar heftiger nu december zo dichtbij komt....

4. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ja word hier nu heeel echt...wij zijn al aan het aftellen :)

5. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Arka: ja gaat hard he die berichtjes allemal
    moet je eens bedenken als we straks allemaal
    met verlof zijn hihi

Aisca: veel plezier op je laatste werk dag.

Happygirl81: doe maar lekker rustig aan meid
    je kan straks in je verlof nog zat reageren :)
    let op je lichaam he,, knuffel

Essebes en Claartje: succes bij de Vk

Bipat: wat knap dat je gestopt ben toen
    je wist dat je zwanger was :)
    ja op voor het goede doel he :)

Kreeftje gefelici met je 31 wkn :)
    gaat snel he..

maartjeh: wat knap van je :)
    ja heb savonds echt vette honger
    blehh wordt je niet goed van ik kan er gewoon niet
    door slapen.. Dikke knuffel

Claartje: ja heb ook een hekel aan van die
    mensen die anoniem belen en niks in spreken
    maarja als het dringend is belle ze nog wel een
    keer toch :)

elise: sterkte

Misskeita: wat leuk dat je opa en oma komen kijken
    naar de babykamer :)

Ik ga nu naar de markt met mijn oma
    tot vanmiddag :)

6. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ kreeftje: gefeliciteerd met je 31 weken :)

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Zoo ik had weer genoeg bij de lezen!

@ lekkende borsten; hier is het vollop aan de gang, al vanaf een week of 25. Vooral snachts, me hempje waar ik dan in slaap zit helemaal onder & me bed ligt ook vol vlekken de volgende dag.

@ French; wij hebben ook een auping bed en bij ons kunnen er ook geen klossen onder, wij mogen kratten gebruiken. Frisdrank krat is 37cm,een bier krat is 33cm en totaal moet het een hoogte hebben van 80cm. Dus wij gaan (als ik niet in het nieuwe huis beval) frisdrank kratten gebruiken.

@ roken & drinken; toen ik erachter kwam ben ik meteen gestopt, ik had er totaal geen moeite mee en wil ook echt niet meer beginnen met roken, aangezien ik bronchitus (?) heb en altijd aan het hoesten was. Drinken tootaaal geen behoefte aan.

@Iloon; wooehooee nog een maand! :) echt spannend! Ik vind het voor mij ook aardig in de buurt komen!

8. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Het begint nu inderdaad allemaal op te schieten. Straks komt de spannende periode dat de 1 na de ander gaat bevallen....Ik las laatst op de september of oktober mamma's dat het wachten was op de laatste mamma die ging bevallen. Zo spannend! En zij zat daar maar te wachten totdat het ging beginnen!

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Jaa dat is idd spannend :)

10. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Zijn er trouwens meer meiden die het idee hebben dat hun buik een groeispurt aan het maken is? Sinds ik thuis zit ben ik volgens mij zo ontzettend aan het groeien...

11. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Klopt, dat heb ik ook! Ik heb het gevoel dat hij nu wel heel hoog komt te zitten en dat zelfs mijn longen wat in de verdrukking komen. Soms voelt het zelfs alsof mijn BH bandje veel te strak zit en over de baarmoeder heen valt, vreselijk rotgevoel.

Maar inderdaad, sinds ik thuis zit heb ik echt het gevoel dat ik nu echt ga groeien!

12. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    zoo ff tussendoor wat drinken en bijlezen

ga maar niet ramen lappen, ze zijn hier in de straat bezig met bouwen en ik zie allerlei stof en weet ik veel wat door de straat gaan, dus dan wacht ik wel ff tot het weekend......
    maar ben verder drukjes in huis

ik weet niet wie me gister de energie stuurde, maar die is zeker goed aangekomen ,thanks........

13. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    34 Weken! jipie!

Toch een beetje een mijlpaal hé?

Nog enkele weekjes en onze kleine spruit is sterk genoeg om geboren te worden!
    Ik hoop zo hard dat het nog tot 37 weken in mijn buikje wil blijven!

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemorgen allemaal

Het kan nog net he ?

Heb wel bijna alles bijgelezen maar het was zoooooooo veel. Je moet gewoon elk uur wel even kijken.

Bij de VK was alles prima in orde. Baby ligt helemaal vast in bekken. du s klaar voor de start.

Meiden die al 35 wkn zijn echt heel spannend

De beurs ik zou eigenlijk ook gaan maar houd da toch niet vol. Jammer maar is niet anders

Hier niet echt lekkende borsten heel ef en toe een druppeltje.

Verder voel ik me sinds gisteravond niet echt top. Last van mijn darmen en steeds lucht in mijn maag waardoor ik beetje misselijk wordt.
    Iemand tips hiervoor ?

Ik lig lekker al heel de ochtend in mijn bedje nieuwe csi aflevringen te kijken

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm lekker in bed naar CSI kijken ... vervelend van je darmen/maag/misselijkheid ... misschien helpt het om iets van activa of pruimen te eten. Van verstopping kun je namelijk ook misselijk worden.

16. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Gerda tuurlijk mag je hier klagen, daar zijn we toch ook voor
    Kan me voorstellen dat het vaak wel een depressieve uitwerking heeft, jou situatie
    Gelukkig luisteren de mensen in je omgeving ook naar je
    Mja, over je gevoel praten ben ik ook niet echt goed in..

Claartje, ow wist ik niet, wat ik heb gehoord is de 42e week echt het uiterste
    mja als het dan toch niet op gang komt heb je wel heeel veeel pech
    Wow, Claartje ook al 35 weken, gaat rap :D

Kreeftje, GEFELICITEERD met je 31 weken

Maartjeh, je hebt ook al zo'n lieve zus!

Ayse, wat vervelend dat je niet naar de beurs kan vandaag :(
    Gelukkig gaat alles wel weer goed met jou en de beeb

Misskeita, aah wat een lieve opa en oma zeg, en jammie jammie een appeltaart :D

Bowie, jij ook al :D ! Ook Proficiatt met het behalen van je 35e week gisteren.
    Echt zo SPANNEND allemaal!

Arka, ook gefeliciteerd haha 34 alweer
    Kan veel mensen feliciteren vandaag :D

Iloon, oh wat geweldig nog maar precies 1 maandje :D
    DUBBEL PROFICIAT :D

xx

17. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Een goedesmorgens dames,

Nou wat denk je zeg breng ik net mijn dochtertje naar school en krijg me daar toch wat toch horen,namelijk dat de gemeente besloten heeft om jawel pal naast de school in een oud studenten huis 5 vrouwen te gaan plaatsen die psychosociale,drugverslaafde problemen hebben en ook nog eens prostituee zijn,daar moeten onze kinderen iedere dag langs en spelen ze ook in het wijkcentrum wat er tegenover ligt.
    Nou snap ik heel goed dat zo'n huis er moet zijn voor zulke vrouwen maar tcoh niet naast een bassischool,we hoeven geen bezwaar in te dienen want het komt er toch en al deze week,er is alleen een bijeenkomst volgende week in het wijkcentrum.
    Die vrouwen krijgen wel instucties en 24 uurs camera toezicht ze mogen geen klanten in de wijk oppikken en geen drugs in het huis gebruiken.ja tuurlijk :evil:
    Nu heb ik net een mailtje naar hart van nederland gestuurt en gaat er een brief naar alle ouders van school om dus naar die bijeenkomst te komen ik ben benieuwd zeg,dat dit zomaar kan.
    Moest het ff kwijt.
    Groetjes jeslin

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verder allemaal mijlpalen vandaag ... Jeminee nog maar één maand ... echt een bizar idee. Het begint nu echt dichtbij te komen ...

Vannacht gedroomd dat ik last had van bloedverlies, dus de verlos gebeld en terwijl ik haar aan de telefoon had (ze was even een pen aan het zoeken en gaf mij haar Engelse vriend aan de lijn ... hoe bedoel je raar), zei ik tegen mn man "o daar komt ze" ... en floep! Daar lag ons meisje, in één wee, heel groot en heel rood ... op het tapijt in de huiskamer! :)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeslin, snap dat je je zorgen maakt. Waarschijnlijk is dit echter al langer aan de gang en zijn er allerlei inspraakprocedures geweest. Het vervelende is dat mensen dat vaak niet weten (meestal worden dit soort dingen aangegeven in de lokale krant en krijgen directe omwonenden een brief, ik neem aan dat de school er al langer vanaf wist of had moeten weten) en het dus lijkt alsof dingen opeens uit de lucht komen vallen. Ik zou dit zeker vragen volgende week in het wijkcentrum (waar is het gepubliceerd, waren er mogelijkheden tot inspraakprocedures, wist de school er van, etc.). Ik zou sowieso ook een brief sturen aan de gemeente én bellen met de gemeente met deze vragen. Het is niet netjes dat jullie dit nu pas te horen krijgen, maar de vraag is wie daar 'schuldig' aan is ...

Verder hoop ik dat het allemaal meevalt. Wie weet zijn het echt allemaal dames die hun leven willen beteren en waar je helemaal geen last van ondervindt. Mocht dit wel het geval zijn, kan de school altijd een procedure (rechtszaak) starten ...

20. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik kom me even melden, heb van de week niet veel van mij laten horen.
    Druk, druk, druk....
    Tussendoor ben ik wel aan het bijlezen maar loop flink achter.
    Ik hoop dat het iedereen goed gaat ?
    Vanaf volgende week veel meer rust ingebouwd en dan hoop ik regelmatiger hier te zijn !

Groetjes Lisette.

Deel Deze Pagina