thnx voor de tip salapio maar mijn darmen zitten juist niet verstopt. Jeslin balen zeg hopelijk valt het allemaal mee
Amber, sowieso goed om verzelrijk te eten en veel water te drinken. Verder heb ik geen idee ... lekker warm kruikje op je buik?
Ik heb ook erg last van lucht in me buik. En ben vandaga zo moe ik hang al heledag op de bank pfff. Misskeita lekker appelgebak gezellig dat je opa en oma langs komen. lindy veel plezier op de markt.
*klaagmodus aan* Heb nu al een uurtje ofzo last van ongesteldheidspijn in mn onderbuik ... weet nu ook weer wat ik de afgelopen maanden NIET heb gemist ... *klaagmodus uit*
Ga nu maar een half pak koekjes met thee eten ... als troost ... EDIT ... ik drink natuurlijk de thee en eet de koekjes, die ik eerst in de thee doop ... *ahum*
pff hier ook weer een beroerde nacht achter de rug...ga zo lekker weer bed in. zal blij zijn als ik straks verlof heb (nog 5dgn werken!) dan kan ik sochtends in ieder geval even blijven liggen. Hier ook gerookt...vorig jaar oktober ben ik gestopt omdat we in januari voor het 'echie' voor een beeb wouden gaan. Heb nog vaak trek in een sigaret maar ga echt mijn best doen er vanaf te blijven... Wat drinken betreft ....ik vindt alcohol echt niets aan dus drinken doe ik niet...en dat mis ik dus ook niet. Band met mijn moeder/ouders is harstikke goed. Ik zie ze zeker 1x per week en meestal spreek ik ze daarnaast ook wel 1a2x per phone.. voor de rest alles bijgelezen maar even geen puf om te reageren...tot later vandaag!
Zo wat zijn jullie ´savonds altijd aan de klets! @lekkende (.) (.) af en toe een heel klein beejte maar gelukkig niet veel moet er niet aandenken! van die natte plekken. @omvang: ik ben ook niet overdreven lang (1.73) maar heb wel grote (.)(.) en een dikke k... maar ja ben gewoon zwaar gebouwd kan er ook niks aan doen. Ik heb dit wel eens gelezen: in mij leeft een slank iemand die ik makkelijk de baas kan met koekjes! @klossen: ik vertelde gistern aan mijn man dat Miepmiep dat schreef over 100kg en datik daar ook rond zat. hij had er blijkbaar nog niet overnagedacht dat ik ook beneden zou kunnen bevallen en hij vond dat eigenlijk een heel goed idee! gezellig als je nog een poosje in bed moet blijven zo rond de kerstdagen enne dan hoefde dat zware bed van ons (massief hout met lades) ook niet uit elkaar en opklossen! dus ben nu braaf aan het bednken waar dat bed dan in de kamer moet staan. nou ja praktische gezien misschien het beste. zucht... @roken en drank: roken deed ik al niet, ik heb tijdens de hele zwangerschap 2 slokjes bier gehad. op vakantie omdat dat heel speciaal bier was en ik heel erg van bier houd en dus een slokje wilde proberen weet verder niet zoveel meer van bijlezen. ik las wel iets over 3secondenvisjes geheugen. kijk dat heb ik dan weer wel onthouden! knap he! Gisteravond zw.gym en zij dacht bij mij aan zwangerschapischias. dus Miep je had gelijk. niks aan te doen helaas. We hebben ontspanningsoef. gedaan. daar lig je dan plat op een matje dat gewoon veels te dun is met een kussentje tussen je knieen en dan ontspannen. leuk met maagzuur! is verder wel gezelli hoor. ik ga effe eten en dan de badkamer schoon maken is alweer even geleden en het moet echt nu gewoon gebeuren! heus!
Zo ...wat hebben jullie weer gekletst..... effe reageren..: Claartje druk met de was! En heb je blaasontsteking? Hopelijk niet! Ik kom ook altijd vaak bij mijn ouders..en als ik niet kom.. Dan bel ik ze..elke dag..soms 2 keer per dag..en dan mams en paps op zijn werk.. Elise..hopelijk helpt je mensendieck hoor! Ik heb het vroeger ook gehad..maar dat was voor mijn houding.. Ayse..fijn dat je onder controle blijft hoor..en lekker rustig aandoen! Bipat..strijkse! Misskeita..lekkerrr appeltaart! En wat lief van je opa en oma dat ze langskomen! Tja het poetsen..dat gaat gelukkig nog steeds goed hier.. Niet overmatig..hoor.. Bowie..beterschap hoor! En lekker je intake gehad! Welke kinderwagen hebben jullie besteld? Lolaatje..lekker vaak shoppen..tja dat zou ik ook wel willen.. Maar de centjes raken toch wel een beetje op hè
Salapio..fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad..! En dat het gister gezellig was! En veel groente..tja dan kom ik niet eten hoor.. Wat heb je raar gedroomd zeg als het straks maar zo makkelijk gaat hè.. En heb je de thee met koekjes al op ? Iloon..ook weer lekker alles aan kant! En nog maar 1 maand..dat klinkt wel heel dichtbij zeg.. Lindy..veel plezier met je oma! Maartjeh..volop energie..lekker! Arka..gefeliciteerd met je 34 weken! Amber..fijn dat het beebje al helemaal goed lag! Klaar voor de bevalling! Helaas geen tip voor je meid..lekker rustig blijven liggen.. Jeslin..wat raar zeg dat ze dat zomaar naast de school doen! Hopelijk gaat het toch niet door hoor! Lisette..fijn dat je volgende week wat meer rust krijgt! Johanna..lekker nog even naar bed gaan joh! Nannaf .tja als het beneden kan..waarom niet! Tenminste als je dat zelf gezellig vind! Hier wel de ruimte maar teveel ramen zonder gordijnen.. En toch wel isias..vervelend ..beetje rustig aandoen hoor!
Zo..ik ben even bij mams geweest..lekker bakkie thee gedronken.. en haar van het werk afgehouden.. Toen ik thuis kwam..heb ik gelijk maar een witte babywas erin gedaan.. dus die kan ik straks ophangen... Moest alles sorteren..heb alles in dozen zitten.. en ik heb veel verschillende kleuren..moet ik straks allemaal maar apart wassen..
heey meiden, ben ik weer. Ik heb behoorlijk druk met de studie dus vandaar dat ik wat minder van me laat horen. voor de rest is alles oke! lindy: hoe is het met je meid? iloon: spannend nog 1 maandje, gaat echt snel! Lekkende borsten: heb ik al last van sinds 17 week ofzo, zwaar irri, ik kan niet zonder die tietpampers de deur uit het komt dwars door me kleren bleh! (en ik kan niet eens borstvoeding geven, maar heb wel dik 'overschot')
hihhi heb een groot gedeelte van mijn kaarten verzameling ined verkoop gegooid, heb ze ook hier op het forum staan en op MP ben benieuwd soms dan moet je gewoon sommige dingen weg doen ha
Hallo meiden, Jullie kletsen vrolijk verder zeg, jeeminee wat een hoop pagina's! Las dat er weer iemand bevallen was, gelukkig gaat alles goed met de beeb. Heb het niet aan Caruli doorgegeven (sorry) want zag dat ze er al op gereageerd had voordat ik het gelezen had. Heb niet alles bij kunnen lezen, daarvoor gaat het te snel hier maar volgens mij maakt iedereen het redelijk tot goed. GELUKKIG maar! Ik ben vorige week bij de gynaecoloog beland, aan de monitor, vanwege de harde buiken. Gelukkig was het loos alarm en mocht ik (midden in de nacht) weer naar huis. Ga nu wel elke week naar de vk. Verder vroeg ik mij af of het aanvragen van ouderlijk gezag bij de rechtbank geld kost...? Wij zijn namelijk niet getrouwd! @Salapio: ik heb de laatste tijd ook vaak last van ongi-kramp, vooral 's avonds. Zouden het niet 'gewoon' indalingsweeën zijn of zoiets? Schijnt ook zo te voelen. Sterkte ermee in elk geval!
Djaminah het kost geen geld het aanvragen ( tenminste hier bij ons niet) alleen wat papier werk en zelf het papiertje om te erkennen kun je gratis op halen bij de gemeente
miep ik had ook heel veel verschillende kleuren was en soms dan heb je echt maar een halve trommel vol ofzo maar het staat wel heel leuk op ht droogrek al die kleine dingen ik haalde de eerste was uit de machine en toen leek alles heel klein... maar had maar op 40 graden gewassen dus gekrompen kan haast niet
aaaa thanks iloon het heeft super geholpen al moet ik ondertussen wel weer ff in de benen gaan komen en verder gaan
Hey Meides! Hoe is het hier? Met mij alles super, vanmorgen bij de VK geweest, alles is goed, kleine dame is al aan het indalen, vandaag ook precies 35w! Nollie ook gefeliciteerd he ! Nu totaal 20 kilo aangekomen ach...Ik had vandaag een andere VK, ze vond wel dat ik een erg harde buik had, mmmm hij voelde vanmorgen juist "zacht" aan voor mijn doen, de andere Vk vind het altijd prima, ik maak me geen zorgen. Salapio, wat moet ik altijd lachen om jou!
Ola ladies, Net terug van boodschappen doen en het niet op kunnen houden van mn plas is weer begonnen hoor. Ik stond in de rij bij de AH en ineens moest ik zo vreselijk nodig, hield het niet meer. Dus ben uit de rij gestapt en naar achter gelopen en mocht daar even plassen. Ik had dat ook heel erg aan het begin van mijn zwangerschap maar het is weer terug. Ook niet zo raar natuurlijk met zo´n jongetje dat er de hele dag op duwt . Miep, we hebben de Urban Jungle besteld, moest uit Nieuw Zeeland komen (hebben ze nooit op voorraad), vandaar de lange levertijd. essebes, gelukkig was alles goed bij de vlos. En dat gewicht: big deal, als jullie maar gezond zijn! Nou ga ff boodschappen uitpakken en denk vast beginnen met adressen voor geboortekaartjes schrijven. Tot later xx