Hier ook al hele dag aan het bankhangen samen met mijn mannetje..heb zelfs tussendoor nog ff geslapen
Amber ja echt leuk die kleine wasjes.. Heb nu het hele rek volhangen met witte rompertjes..en hemdjes..en broekjes..en sokjes Vooral die sokjes..ienieminie.. Dianne..fijn dat alles goed is! Maartjeh..wat een boel kaarten zeg! Heb je die altijd gespaard? Ik heb een tijd van die babouschkas gespaard.. Staan nu op zolder.. En leuk hè die kleine kleertjes..heb het witte maar eerst gedaan..was het meeste.. En dan hierna gaan sorteren in kleur.. Djaminah..gelukkig alles goed! En extra controle is nooit weg! Of het ouderlijk gezag geld kost? Eigenlijk geen idee? Essebes..fijn dat alles goed was met de beeb! En 20 kilo aangekomen..dat ga ik ook wel halen..zit nu al op 16.. Bowie wat vervelend dat je zo nodig moest plassen.. Enne tja dat van de urban jungle..dat hoorden wij toen ook in de winkel.. Op een zwarte zat een half jaar levertijd.. Iloon..lekker hoor tussendoor een dutje doen! Heb ik net ook even gedaan..
Opa en oma zijn net de deur uit. Altijd leuk om al die verhalen over vroeger te horen. Hoe mijn opa bijvoorbeeld op zijn fiets het hele dorp doorcrosste om de dokter te halen toen de bevalling bij mijn oma begon. Ze hadden toen nog geen telefoon thuis. In geuren en kleuren en met veel gelach komen die verhalen dan los. Heerlijk! En de appeltaart was trouwens ook erg geslaagd
@ misskeita: Leuk zeg die verhalen van vroeger he @ miep: ja heb je soms wel ff nodig zo'n dutje, vooral nu het nog kan
zo officieel begint mijn verlof vandaag ! Heb net alle enveloppen geschreven voor de geboortekaartjes. tsjeeee wat een werk. Maar wat moet ik nou de komende 6 weken allemaal gaan doen ? Leuk he die verhalen van vroeger ! en die sokjes miep zijn idd super klein. Je moet er straks een paar bewaren dat kun je straks niet geloven dat je kind die gepast heeft. Mijn zoon van 5 jaar heeft nu maat 33 van schoen en ooit pastte hij mt 44 kleding en die kleine sokjes. Is echt ongeloofelijk
Amber...lekker hoor officieel je verlof! enne nu al klaar met de envelopjes..nou dan kun je straks die van mij wel doen.. Ja dat bewaren is idd een leuk idee.. ik heb van mezelf van vroeger ook nog wat spulletjes..leuk hoor! enne je zoon van 5..maat 33? das best groot toch?
Dat is inderdaad erg groot. Maar hij is ook lang 1m 22. Mijn vader is 198 en heeft schoenmaat 48 dus daar zal hij het wel van hebben. En Thomas was zo klein bij de geboorte. 47 cm en nog geen 3kg. Moet je nu zien
Wat een toeval, het lijkt wel Nationale Schrijf je Geboortekaartjes dag, ik ben ook druk aan het krabbelen op de envelopjes, kwam hier even pauze houden tussendoor (m'n handschrift werd steeds iets slordiger..) Bowie, ook al zo'n zeikerd , ik moet ook echt zorgen dat ik altijd binnen 5min van een wc ben hoor. En je hebt gelijk , dat gewicht maakt niets uit, als we maar gezond zijn! Miep & Miep, ik heb m'n eerste jurkje nog, die wil ik m'n dochter zooo graag in ieder geval 1 keer aan doen, maar ik kan m sinds de verhuizing niet vinden, ik hoop dat ik m nog ergens tegen kom. Misskeita, leuk he die vethalen van vroeger. Wat anders ging dat toen. Mijn oom & tante hadden geen telefoon, toen m'n tante ging bevallen en m'n oom op z'n fiets naar een telefooncel ging om de verloskundige te bellen was m'n tante bevallen in de douche. Gelukkig hebben we nu allemaal een mobiele telefoon! XX Es
Amber..nou dan is je vader ook wel lang zeg! en dat Thomas dan vroeger zo klein was! Geboortekaartjes..kan ik nog niet schrijven.. zijn wel besteld..maar nog niks gehoord.. ach vorige week ook nog maar net besteld.. Essebes..Tja ik kan moeilijk mijn 1e jurkje onze kleine japie aan doen.. ik denk dat ik mijn doopjurk ook nog wel heb.. Moet je wel effe goed zoeken hoor!essebes!
Miep, ach...dat jurkje zal Japie ook mooi staan toch? Af en toe zitten we hier wel een beetje te grappen: Ze zullen zich maar vergist hebben, krijgen we straks een zoon...(zou natuurlijk ook super zijn!) Maar bijna alles is Roze qua kleding en de versiering voor op het kraamfeest heb ik ook al gehaald(roze), roze kraamkado'tjes heb ik ook al gemaakt, roze kraamuitnodigingen zijn ook al geprint.... kortom alles is roze hier. ....het zou een giller zijn!
GGGrrrr stomme huisarts assistentie Omdat ik aan het begin van de zw.schap een paar keer blaasontsteking heb gehad blijf ik nu om de vier weken onder controle. Ik kwam gister binnen met mijn potje...het eerste wat ze zei (was een andere assistente)."ach wat leuk...moet ik testen of je zwanger bent?" nou ik wil niet lullig doen maar ik kom bijna binnen rollen...oftewel daarmee kom je echt eenmaand of 8 te laat ....assistente helemaal rood natuurlijk (was er duidelijk met hoofd niet bij). maar goed ik kon rond half 2 bellen voor de uitslag...bel ik rond die tijd..blijkt dus dat het 24u moet staan en ik vandaag dus kan bellen voor de uitslag...*zucht* bel ik vandaag....(de normale assistente zat er weer) zijn ze de urine en de uitslag kwijt! ben echt kwaad geworden! Nu kan ik het maandag dus pas opnieuw inleveren aangezien het 24u moet staan en dit niet voor het weekend kan.... aangezien ik wat meer last van harde buiken heb dacht ik dat dat nog wel eens kon komen van een blaasontsteking..... *klaagmodus uit*
Essebes...tja het zal je maar gebeuren hè... alles in de verkeerde kleur.. Wij hebben het er ook wel eens over..maar hebben er toch nog vertrouwen in.. johanna..vervelend zeg dat ze het kwijt zijn zeg..
Johanna, tjonge jonge wat een flater zeg! Moet je nou weer in een potje piezen? Irritant... Ik ga even een Chineesje halen, vandaag ff lekker makkelijk, ze zijn ook met z'n alle aan het klussen dus ik vind ook dat ik nu niet moeilijk hoeft te gaan doen met koken hoor , in atjar zitten ook vitamines 8) Tot vanaaf! Xx
Essebes..zeker zitten daar vitamientjes in hoor! wij hebben net een lekker broodje kroket gegeten en een kipspies..mmm daar zitten toch ook vitamientjes in?
Hallo zijn we weer heerlijk dagje gestadt voedingskussenhoes gekocht en een onwijs sgattig jurkje van poehbeer kon het niet laten hangen verder gaat het goed
zou echt een giller zijn als ze er naast zitten. Nou als we het allebij hebben wisselen we met spulletjes ok ? Chinees mjammie ! Wij hebben bloemkool met kerriesaus op. Hier niet benauwd maar dat komt omdat de kleine al helemaal ingedaald is.