zo ik ga even stoppen dames mijn hondje willen even bij me zitten je hoeft ze maar even extra aandacht te geven ,,en ze denken nu mag alles.. maar ja ze is ook best zielig,,,en ik kan niet typen en haar tegen me aan houden te gelijk want ze drk de laptop zo weg ,, tot straks dames gerda
Dat s waar gerda , nederland is maar een klein wereldje! ik wou dat ik voor je aan de klok kon draaien maar helaas , dat kan ik ook niet!Ik gun het je zo! De tijd gaat echt snel ha......Voor we het weten hebben we allemaal eenbeeb in onze armen! ik zit nu hart van nederland te kijken! wat een drama`s weer een klein kindje vermoord door zijn vader van een andere baby is de vader al een maand spoorloos *edit* jeetje dit is ook nog hier in de buurt in doetinchem........ waar gaat het toch heen?
Knuffel ze maar lekker meis! Geef ze ook maar een aai van mij! Hier zijn de honden net zo hoor,als ze aandacht willen dan komt er gewoon eenpootje op de laptop zo van halloo vrouwtje gezellie om ff lekker met je te hebben gekletst! veel plezier vanaaf!
Nederland is idd niet zo groot. En ik ben beieuwd als we een keer bij elkaar komen met alle kids. Hier houd ik ook een dagboekje bij voor de kleine jongen. Ik kijk nu steeds terug in die van Thomas en Lieke is echt leuk. Heb nu ook zo'n boek gekocht waar je vanalles in kan schrijven over heet eerste jaar. Gerda sterkte voor de hondjes
haha gerda nee je kan ook niet internetten en te gelijk je hond knuffelen hier het zelfde probleem met het konijn ze wil de laaste tijd ook ineens op schoot maar dat gaat gewoon niet want dan stoot ze der kop tegen het bureau.. hier ook een babyboom kijker en undercover lover hihi ga nu fftjes op bedje liggen,, weer krampjes van het eten :S. hebben jullie dat ook wel eens? na het eten?
Lindy..leuke dingen gekocht..leuk! Amber..bloemkool..bah.. Maartjeh..wat een mazzel had je alweer! Lekker eten van je schoonmams! En ook nog goed nieuws in een blauwe envelop! Gerda ohjee..ook geen rijst..dan wordt het lastig hè.. Fijn dat je mannetje alweer op geknapt is! En het was zoals altijd gezellig bij mams! En je kan laten nakijken door wie je gebeld wordt volgens mij.. Door je telefoonmaatschappy.. Hè getsie..dus je jongste is gewond..vervelend zeg.. Waren ze aan het vechten of spelen? Geef haar maar een knuffel! Wat leuk dat je een dagboekje bij houdt zeg! En ook nog zon leuke doos! Wie weet krijgen ze straks wel verkering met elkaar..onze kids! Veel plezier met babyboom..ik ga ook kijken!
maartjeh ja nog even een dan zijn we allemaal trotse mama's amber1978 lijkt me ook heel leuk straks elkaar allemaal te ontmoeten ,,en alles baby te zien ,,waar we allemaal 9 maanden op moetsen wachten. lindy ja konijnen kunnen ook heel veel aandacht trekken ik heb ooit een vlaamse reus gehad die deed dat ook,, miep en miep mijn mannetje gaat morgen contact opnemen met de telfoon maatschappij kijken of ze er achter kunnen komen ,, en ze waren aan het vechten of en toe hebben ze beiden een kuur en dan is de jongste best opstandig en de ouste ze is 13 dertien maar onder tussen is het een klein lastpotje..en ze laat niet opzich zitten , maar toch ik vind het altijd maar weer eng voor het zelfde geld bijt je in haar oog. ze heeft al een gat in hoor hoor er kan wel een oorbel in en ze heeft al een keer door haar wang gebeten ,,,dus in die 5 jaar hebben ze wel eens problemen met elkaar( helaas ). ja dat dagboek is ook wel leuk ,, mijn vader is hier vandaag ook weer geweest hij moet wel 50 km rijden maar hij heeft het er voor over ben altijd blij hem te zien ,,hij komt zondag weer ,,maar ik bel hem elke avond om precies elf uur erg he. maar ikmoet gewoon weten hoe het met hem gaat enzo nou verder hier even geen nieuws ga maar weer even tv kijken .. kom later weer terug groetjes gerda
Heb wel bijgelezen, maar geen zin om te reageren Ben helemaal relaxed van de mamamassage ... heeeeeeeeeerlijk! Dus ga dat voort zetten op de bank ... Hangse meiden!
ik heb een beetje hetzelfde probleem als salapio...ik heb alles gelezen maar geen puf om te reageren... ik ben vandaag weer bij de dokter geweest met mn brandwond want er kwam nu ook pus uit en het doet zeer (aaah zielig) nu heb ik zalf gekregen...ik hoop dat het helpt. zaterdag hebben we de laatste pretecho ik hoop dat de kleine zich laat zien want anders moet ik nog 8 weken wachten ik ga zondag naar de beurs...wie nog meer?
Hier meldt Sanneke zich ook weer even. Redelijk bijgelezen, maar t is echt teveel voor mn dikke buikie. kan niet lekker zitten zonder pijn in mn rug te krijgen, dus ik reageer nog steeds ff niet Ik leef met iedereen mee die het nodig heeft vanwege huisjes, katten, honden, borstlekkerij enz. morgen naar de beurs! waterlelie en miep ook begreep ik? groetjes sanneke
Ik meld me ook even..... Vandaag flink op mijn kop gehad van mijn eigen lichaam.... Ik zou de middagen vrij hebben, maar tot nu toe heb ik alleen maar op school gezeten.... Dom, dom dom.... Ik heb overal pijn en ben doodop. Volgende week ga ik dus wel naar huis in de middag. Ik moet nu eens leren die klas achter me te laten.... Morgen naar de beurs. heb er onwijs veel zin in, maar hoop dat ik iets beter kan lopen dan nu.... Sanneke en Miep ook nog hoop ik?
Gerda ahhh wat zielig dat ie zo vaak gepest wordt.. Tja niks aan te doen hè..ze doen het natuurlijk altijd als je er niet bij bent.. En ben benieuwd of ze er achter kunnen komen hoor..wie jullie belt! Wat fijn dat je paps is geweest!en wat dat bellen betreft..hier ook altijd effe contact zoeken hoor..fijn is dat hè.! Salapio..heerlijk relaxed..fijn! French..nog een pretecho wat gaaf! Hopelijk helpt de zalf hoor! Sanneke lekker rustig aandoen hoor! Hier zit ik ook echt niet prettig meer..zit met een kussen in de rug..en onder me bips.. Enne tot morgen dan misschien hè..leuk! Ik meld me ook vast af voor vanavond..ga lekker babyboom in bed kijken.. Trusten voor straks..
lindy ,hihih leuk je konijn!Loop die gewoon los? miep, jep soms zit het geluk me toch mee , mischien moet ik ook nu maar ff bellen naar die bel en win actie gerda, wat leuk dat je paps nog ff is geweest! Salapio , heerlijke massage gehad? French een hele dikke knuff voor jou meis , kan me voorstellen dat het zeer doet! en wat leuk nog een prectecho! Heel veel plezier op de beurs zondag ( zag net een stukje erover op tv, was goed druk maar zag er wel leuk uit) sanneke jij ook heel veel plezier op de beurs! Geeft niets meid dat je niet reageert doe maar lekker rustig aan!
ook een hele dikke knuff voor waterlelie, goed om jezelf denken ha meis!Anders kom ik je in bed stoppen! Jij ook heel veel plezier op de beurs morgen en rustig aan doen ha! miep alvast welterusten meis, heerlijk bed tv kijken!Ga jij ook naar de beurs morgen dan ook jij heel veel plezier!
miep en miep: ja hier ook een kussen onder de bips en 1 in mijn rug hihi,, helpt wel een beetje ik wil ook graag naar de beurs, maar zit er dit jaar niet in denk ik me mams die wou graag mee maar die zit nu met haar rug, dus jammer volgende keer beter
Waterlelie..dat moet je ook niet doen hè meid... gewoon naar huis gaan! en misschien tot morgen hoor! Maartjeh..nou dan zou ik nog een keertje bellen..wie weet.. enne nu ga ik echt....byebye..
Ik wou eigenlijk toch ook wel graag naar de beurs maar als ik zag hoe druk het was optv dan ben ik denk ik blij dat we niet gaan
maartjeh: mijn konijntje mag als ze wil los lopen. haar kooitje staat savonds vaaak open en dan is het nog mar de vraag of ze ht wil ze heeft haar eigen willetje haha en heeft een hekel aan blote voeten haha die valt ze aan. maar meestal blijft ze lekker in de kooi liggen maar ze komt er ook wel eens uit en de laatste tijd wil ze dan op schoot en het is helemaal geen schoot konijn. hihi in het begin moest ze niks van me hebben..
Ik ga lekker een kop thee zetten en koekjes er bij pakken en voor de tv hangen voor babyboom tot straks.