ooo das wel heel een losloop konijn! bank hang ze door jou heb ik ineens ook zin in koekjes ga zo maar ff op zoektocht door de keuken! amber, het is denk ik ook wel heel veel lopen( weet ook niet of ik dat vol zou houden ) plus al die drukte dan nog
Ik ga zometeen lekker in bad. Kheb vandaag de gegevens ontvangen van de kraamverzorgster die er gaan krijgen. 3 weken voor de uitgerekende datum komt ze langs om kennis te maken! dat lijkt me zo prettig dan weet je wie je krijgt. Fijne avond allemaal en de meiden die naar de beurs gaan heel veel plezier!
Bedankt Maartje.. Maar ik wil het je niet aandoen dat jij mij moet instoppen. Ik zit nu lekker op de bank en ga heel vroeg naar bed. Augustus, vertel...... Nog leuke dingen gekocht/gekregen?
waren er leuke aanbiedingen augustus? ben benieuwd aaa ik doe het met liefde hoor waterlelie!Maar wel goed op tijd naar bed gaan ha meid en morgen niet teveel doen
Euh ik ga morgen naar de beurs..... Maar dat vind ik tenminste leuk. Lief dat je dat wil doen, maar mijn man is ook al heel streng en ik moet vroeg naar bed....
goedenavond meiden.... ik meld me even....ik ga niet alles bijlezen, want dat is veel te veel... hier aardig last van kwaaltjes, zoals zere rug, buikpijn en voet die zowat uit mijn buik schopt! dus august is al naar de beurs geweest? wij willen zondag graag heen, maar weet nu nog of niet ik daar zondag wel puf voor heb en of ik het wel kan lopen!
* meld me weer ff* Hier net lekker warme douche genomen en tv gekeken Zometeen lekker bij mijn mannetje zitten op de bank...dus tot morgen meiden!
Salapio Fijn dat de mamamassage jou zo goed bevallen is. Sanneka Veel plezier morgen op de beurs. Waterlelie Ook veel plezier morgen op de beurs. Miep en miep Nou welterusten dan maar waarschijnlijk lees je het als je al weer wakker bent nou dan maar vast goede morgen. Maartjeh Ik kan helaas ook niet naar de beurs,, Ik kan niet lang in de auto en dan ben ik ook nog bang dat ze tegen me aan lopen ,,dat durf ik allemaal nog niet ,,dus helaas,, Ik ben nog nooit naar een huishoudbeurs geweest,, Augustus Leuk dat de beurs zo gezellig was. Iloon Tot morgen ,,geniet er maar van lekker samen op de bank te hangen. Sanneke Mooie buik ! Nou het was rustig vanavond, ik heb samen met mijn man naar baby boom gekeken . Nu even korte pauze en straks lekker op bed nog even naar under cover lover. Ga nu even naar iets opzoek op het internet kijk hier zo nog even en anders spreek ik jullie morgen weer. Fijne avond allemaal en alvast welrusten Liefs gerda
Ik meld me ook even, er is genoeg bij te lezen! Pffiew voorlopig vanmiddag het laatste gesprekje gehad met de bank, als het allemaal goed verloopt komt het nu allemaal goed met het huis & financiën. *opgelucht* Trouwens, chocolade? Nogmeer vrouwen die daar veel meer trek in hebben?! Hier is het echt dramatisch erg!
ik meld me hier ook nog even, deze avond, maar denk dat iedereen al platligt hihi was vandaag een vermoeiende dag ben zo erg duizelig geweest voelde het door mn hele lijf zon beangstigend gevoel BAH, dacht dat ik moest overgeven maar dat kan ik dan weer niet Gelukkig was mijn vriendje wel al vroeg bij mij hebben we samen effe 2 uur in bed gelegen En ik heb redelijk goed nieuws zijn vanavond bij een particuliere woning gaan kijken mooie grote woonkamer en 2 slaapkamers alles was pas vernieuwd dus hopen dat dit doorgaat zoja, kunnen we er denk ik volgende week al in en er hoeft bijna niks gedaan dus alles verven en klaar is kees Es, proficiat met je 35 weken en nog maar 35 dagen, leuk Gelukkig dat alles goed was bij de VK Johana, wat een domme assistent zeg, zag ze dat niet aan je En vervelend steeds in een potje piesen Lindy, fijn om te lezen dat het goed met je gaat en leuk wat je gekocht hebt Gerda, ja ik begrijp wa je bedoelt ben zelf nogal een euh.. Hoe zeg ik het Iemand die op zichzelf leeft en alles opkropt nou ik ga ook zo na me bedje toe xx
Hey Dreams, ik was ook even aan het bijlezen voordat ik naar m'n bedje ga. Nog ontwikkelingen rond je huisje? Is het definitief dat het niet door gaat? Ik las vandaag dat de duiziligheid deze periode toe kan nemen, moest meteen aan jou denken, hoop niet dat het nog erger wordt hoor! Ik ga ook lekker naar bed nu, morgen weer puinruimen hier in huis, ze zijn flink aan het boren & zagen geweest, gelukkig weer een stapje verder. Trusten meides! Xx
Hey es ook nog wakker Lief dat je aan mij dacht maar merkte het vandaga ook heel erg zelfs als ik ging liggen krege ik zon gevoel dat iemand je keel dichtknijpt echt eng is dat mja nog eventjes volhouden en zoals ik al had gemeld is er waarschijnlijk een andere optie HOOP HET ZO nu ga ik echt slaapjes doen oh gerda trouwen swat lief wat je daar zei echt leuk dat onze knulletjes en meisjes dalijk ongeveer dezelfde leeftijd hebben Toedels xx Trusteee
dreams hopelijk wordt dat andere huisje iets ! zou mooi zijn. ik kan weer eens niet slapen grrrrrrrrrrrrrrrrr