aaa lindy dat is balen zeg grrrrrrrrrr stomstom stom ik had gister de brief van de belastingdienst dat ik centjes terug kreeg maar ik kan nergens ontdekken wanneer ze dit uit gaan betalen , of blijft dat een verrassing?
Iedereen die vandaag naar de beurs gaat veel plezier ,,ja ik ben laat op de dag, nou laat ik dan nu zeggen iedereen die vandaag naar de beurs is geweest ,hoop dat jullie het erg leuk hebben gehad ,,en allemaal leuke dingen hebben gekocht of gekregen. Alieke Chocolade , hier ook gek op chocolade,,maar niet alle soorten ,,echt alleen maar zin in bepaalde soorten chocola. Maartjeh Ja je bent er inderdaad vroeg bij,,maar het is altijd wel leuk om er mee bezig te zijn. Ik ben gek op kerst kaartjes sturen en te ontvangen. Over de belasting Als je de brief van de voorlopige terugave hebt ontvangen op een door de weeks dag dan staat het de zelfde dag nog op je rekening,,en krijg je de brief vrijdag of zaterdag dan staat het er dinsdags op. Misschien zijn er dames die adressen willen uitwissel voor kerstkaartjes straks. Dreams Ik hoop dat het huisje nu ook doorgaat. Amber Veel plezier vanavond bij de eerste zwemles van je zoontje. Miep jammer dat je niet naar de beurs bent,,maar het heeft ook geen zin als je het niet kan volhouden of als je terug komt dat je helemaal kapot bent. Over de beurs Volgend jaar gaan wij natuurlijk ook wie weet wordt het wel een speciale december mamas 2007 dag . Lisette Mooie buikfoto. Dianne Leuk dat je een box krijgt wij hebben hem ook gekregen. Nannaf Jammer dat je een beetje grieperig bent ,,lekker rustig aan doen ,,dan ben je zo weer opgeknapt. Linny Fijn dat jullie in therapie zijn gegaan ,je nu dus niet te druk maken ,,geniet samen lekker van de zwangerschap het komt allemaal wel weer goed. En leuk dat de echo mooi was ,, Ben erg benieuwd naar alle babys nieuwsgierig he zo dat was het weer even ,,drukke dag weer gehad over weer heen ,,allemaal therapienen ,,maar ja nu heb ik weekend die een heeft weekend van het werk in van onderzoeken en therapienen en fysio. hier ook weinign nieuws alleen erg moe van de fysio. ik kom straks nog wel even kijken fijne dag allemaal gerda
Gerda dank je !Ik zal zo ff de site van de rabobank checken ,heb de brief gister gekregen Lijkt me heel leuk om adressen uit te wisselen voor een kerstkaartje! Fijn dat je weekend hebt, wel balen van je drukke therapiedag!
Lindy, argh! dat meen je niet zeg wat een stomme actie van hem kan je dat niet eerder regelen, hoop het wel kunnen jullie voor die tijd ook nog niet in jullie huisje dan? pf ik blijf duimen voor je, hopend op beter nieuws Ik voel me gelukkig al wat beter, kan ik vanavond misschien toch wel gaan Gerda gelukkig dat je nu effe vrij hebt het weekend en lekker uitrusten na die vermoeiende therapieën kuskus dreams
Lindy - mooie buik! Wat een gedoe met je huisje. En dat vlak voor je bevalling, ik hoop dat het allemaal gaat opschieten! Alieke - fijn dat het is gelukt met de bank. Hier geen chocolade fan (behalve dan pure hagelslag ) Dreams - vervelend dat je je zo voelt. Tof van het huisje, ik zal voor jullie duimen! Amber - 'gezellig' we hebben samen wakker gelegen ... heb ook nog even gedacht maar achter de computer te gaan zitten, maar vind dat dan zo koud! Hopelijk ben je wel weer in slaap gevallen? Veel plezier met de herfstwandeling, hopelijk is het weer daar beter dan hier (grijze miezer), wel toepasselijk natuurlijk ... Augustus - dat klinkt wel gaaf en super dat je je kleintje nog even hebt gezien en dat voor maar 20 euro! Lisette, ook een mooie buik! Maartjeh, badje met soda of biotex, badje met zout (kokend water laten afkoelen) voor je ontstoken vinger! Of heb je te hard kerstkaarten zitten schrijven (hmmm ... ben een beetje laat met mn goeie tips) Nannaf, is inderdaad irritant ... kun je de gordijnen niet dichtdoen? Ook al een mooie buik! Linny, fijn dat het zo goed ging met therapie! Hopelijk vanaf nu alleen bergopwaarts! En heerlijk van de goeie/leuke echo! Baaldag, tja het wordt allemaal zwaarder nu ... merk dat ook wel. Kleine dingetjes worden groot en telefoontjes als "de keuken komt 23 december" zijn dan echt niet te harden! *KNUF* voor iedereen! Maartjeh - troetelbeertjes
ik meld me ook maar weer even... ik heb vandaag de babyspullen op kleur uitgezocht want mijn moeder wilt alles wassen...ik heb 4 bigshoppers vol nog een paar dingen en dan ben ik echt helemaal klaar ik moet nog hebben - babyfoon - flessensteralisator (als ik het goed schrijf ) - maatbeker - voeding (ik ga geen borstvoeding geven) - 2 difraxflessen (klein) - nog wat kleerhangertjes - nog 1 of 2 pakjes 50/56 en dat was het valt opzich nog wel mee... @kerstkaartjes: ik moet er al zoveel sturen en dan ook nog het forum erbij... ik heb misschien wel een ander leuk idee... ik zou het leuk vinden dat ik een geboortekaartje krijg van iemand die op dezelfde dag is bevallen als ik ...euh ik kan het ook weer lekker uitleggen
Vandaag leuk shopdagje ... eerste naar de prenatal voor het matrasje dat ze verkeerd hebben opgemeten. Na heel veel sorry wordt er nu een nieuwe besteld met een spoedbestelling ... Verder gekocht: zachte kruikzak (2) en een voedingskussen (hopelijk slaap ik dan wat beter). Heb me verder weten te beheersen wat betreft kleertjes enzo *trots*. Verder naar een babywinkeltje in Katwijk waar ze supermooie wollen dekentjes zouden hebben (die hadden ze alleen nog maar in lichtblauw of in veel te ruwe wol) en wat vonden we (nu ja mn man) daar?!?!? Een luiertas die bij onze kinderwagen hoort! Echt super. Want die kun je niet bestellen en had ik dus al afgeschreven en nu dus gewoon dikke mazzel! *helemaal blij* Zo ga nu even eten van de Marokkaanse linzensoep die ik net heb gemaakt ... vanavond naar een dansvoorstelling dus ik hoop dat ik nog eventjes mn oogjes kan sluiten voordat we weg gaan! Morgen naar de yoga partnerles (voor de 2e keer ... best stoer van mn man) ... Fijne avond meiden (dat die maar beter is dan de baaldag)
Ja kut he .. eerder gaat niet ze zitten met levertijd van 4 tot 6 wkn . die man heeft het al een week eerder kunnen schuiven anders had ik pas de 1ste week van Januari me keuken gehad voor die tijd kunnen we wel al het huis in . we gaan maandag beginnen met behang afhalen en alles dat is binnen 1 dag wel gedaan wil het huis wel al af hebben voor de keuken komt. en dan kijken ze maar goed uit voor de deuren enzo. agh ja,, had al een baaldag en dit kon er nog wel ff bij dus. heb ff hard gehuild en nu gaat het weer een beetje
maartjeh: ja zeker balen maarja... mannetje belde net en mag me niet te druk er om maken. Salapio: nee klopt wat je zegt het wordt ook zwaarder en normaal zou ik denken agh wat maakt het uit 23 dec. maar nu.. het voelt voor mij gewoon als een on af gemaakt iets straks, bedoel je gaat straks niet met een kleintje in de stof zitten toch.. maarja, het zal wel spaak lopen. Veel plezier vanavond French: zozo dat zijn veel spulletjes ik denk dat ik daar ook z`n beetje aan zit hoor hihi Gerda: doe maar lekker rustig aan meid fysio en therapieen kunnen erg vermoeiend zijn.
gerda doe het rustig aan meid balen van de keuken zeg. en salapio een hele fijne avond. ik heb mijn laptop naast bed staan dus ik kan in bed internetten. hopelijk slapen we vannacht beter. wie heeft de klossen al onder het bed ? ik wilde ze volgende week maar gaan halen ik heb al wel een waterdichte molton in bed liggen. het zeiltje uit het kraampakket gebruik ik niet want dat kraakt en gaat erg zweten.
Lisette..mooie buik! Dianne..leuk dat je de box krijgt! En spannend of het hoofdje dan goed ligt hoor! Bowie..balen dat je klossen niet passen! Maartjeh..ontstoken vinger..oei das pijnlijk.. Je kan er trekzalf op doen en dan goed in de pleisters inpakken..? En meestal als je bericht krijgt van de belastingdienst van teruggave.. Dan krijg je het al heel snel op de rekening wat op de brief staat! Amber..lekker gewandeld..leuk! Dreams..mooi behang! Nannaf..vervelend zeg dat je niet eens lekker in woonkamer kan gaan zitten.. Lindy..balen dat het huisje nog even duurt.. Linny..gelukkig zien jullie weer wat lichtpuntjes samen! en wat leuk dat jullie nog een echo hebben gehad..en een bos haar..leuk! Gerda..ook een druk dagje gehad met therapieën.. Nu lekker even niets! French..wat een boel was heb je zeg! Enne nog een paar dingetjes.hier ook! flesvoeding ga ik even vragen aan de vlos welke ik moet halen.. Die zullen dat wel weten toch? Salapio gelukkig wordt je matrasje omgeruild! en wat super zeg..geslaagd voor je luiertas!
Nou daar ben ik ook weer eens.. Vanmorgen na lang twijfelen toch niet naar de beurs gegaan.. toen hebben we onze tummy tub maar opgehaald.. die was er nog niet toen ze ons kamertje kwamen brengen.. We hebben gelijk 2 mandjes gekocht en nog een box kleed.. Toen ik thuis kwam...rompertjes gestreken.. en toen heerlijk op bed gaan liggen... en heb zeker 2 uur geslapen..goh wat was ik nog moe.. Vanavond niet echte plannen..lekker bankhangen..heb een beetje gaar dagje..
Hier veel meiden met een baaldag zag ik....hier nog één Iedere nacht slecht slapen begint me nu aan het einde van de week echt op te breken. Ben ook behoorlijk misselijk..iemand enig idee hoe dat kan? (ik bedoel zou het iets te maken hebben met de zwangerschap?) Ik heb niet eens mijn werkdag volgemaakt en heb vanmiddag gewoon 3u liggen slapen. We gaan nu zo eten bij de buren dus dat scheelt. Voor iedereen die ook een K*dag heeft een dikke knuff
Ik heb geweldig nieuws! MAMABEER mag vandaag al naar huis Zojuist kregen we telefoon en is haar man gelijk in de auto gestapt om haar op te halen! Hoe of wat waarom ze nu al naar huis mag zal ze zelf wel hier komen posten als ze de tijd en rust thuis heeft gevonden
Geweldig nieuws voor Mamabeer Toch nog met veel moeite de was opgehangen vandaag Daarna lekker op de bank gehangen... ook nog met Serena de club van sinterklaas gekeken en mannetje zover gekregen dat hij deed koken Morgenvroeg met de oudste naar de voetbal en daarna geen plannen.