Succes meiden die vandaag de echo krijgen.. Ik heb m morgen, spannend hoor. Heb tot nu toe alleen maar lege echo's gehad
bah wat kan ik liegen zeg. Een collegatje vroeg of ik nou nog last had van mijn maandelijkse ongemakken en ik nee hoor sinds ik mijn spiraal heb niet meer. Zij wilde allemaal info hierover. Ik moest echt opletten dat ik me niet verl.. En jij nog geen tweede? nee hoor ik voorlopig nog niet hi hi ze moesten eens weten. wanneer vertellen jullie het op het werk?
ik heb het vandaag verteld. de helft geloofde het in eerste instantie niet. want als vrijgezel kun je natuurlijk niet zwanger worden he hahahahaha
whahaha en dan krijg je een hoop mensen die wat willen vragen maar het niet durven..Of valt dat wel mee?
zo meiden hoe gaat het hier ik ben alweer een tijdje niet geweest. Hier gaat het lekker morgen onze 2e echo alweer ben erg nieuwschierig hoe ons kleintje het doet! Oja van de strake buik dat herken ik wel merk daar aan vaak dat ik ff wat gas terug moet nemen. Hoe gaat het met jullie slapen? bij mij dus echt k*t ik slaap zo slecht waardoor ik overdag vaak instort! Mijn bloedruk word ook goed in de gaten gehouden omdat ik een verleden heb met hoge bloedruk. dag van de 1e echo was hij 160/90 erg hoog dus 4 dagen daarna 160/85. En vorige week was die zo laag nog nooit gehad 140/72. Nou ik ga eens ff bijlezen
Zo ben weer thuis van mijn werk en ben nu ook lekker moe! Voel me vandaag niet helemaal lekker ben erg misselijk en heb koppijn Als ik eet komt het er ook bijna weer uit....Tsja het hoort er allemaal bij meiden........ Het gaat eigenlijk best allemaal wel snel...die dagen en weken vliegen voorbij Als ik die banners dan allemaal zie gaat het echt in een sneltrein. Lekker genietn meiden en van al die mooie echo's
Morgen vroeg komt moeders voor moeders langs voor een gesprekje! Spannend hoor. Verder hier een beetje last van misselijkheid maar niet heel erg dus das wel lekker!
Ja hoor mijn ouders en ook op mijn werk weten ze ervan. Aangezien we met mijn schoonfamilie niet echt super contact hebben wachten we daarmee tot de eerste echo is geweest. op mijn werk wisten ze al dat we in het medische circuit zaten dus vondt eigenlijk wel dat ik dit dan maar moest vertellen omdat ik met gehandicapten werk die soms ook niet al te makkelijk zijn
haj meiden .. ik heb ff op de bank gehangen en voel me iets beter.. ik heb het alleen mijn beste vriendinnen verteld en 2 collega`s.. wel moeilijk hoor om je mond dicht te houden,, vooral tegen me ouders.. pff.. maarja nog 15 dagen en dan mag van mij heel de wereld het weten hihi .. ben benieuwd hoe me ouders gaan reageren.. denk dat ze voorlopig niet meer met mij praten.. maarja dat heb ik er wel voor over.. hoe is het hier met jullie?
Hier alles wel goed..alleen zo moe Nog maar 2 weekjes dan je eerste echo JOEHOEEEE...ik mag net even een weekje langer wachten Donderdag al wel vast naar de verloskundige ben beniewud hoe dat allemaal zal gaan.
Kreeftje1984 Hoe heb jij het aan je ouders verteld wachten duurt lang he .. wou dat ik al eerder mag,, maar was geen plek ..
Zo dat was flink wat bijlezen! Meiden met een mooie/goeie echo: gefeliciteerd! Meiden met een echo vandaag: spannend! Leuk! Ben benieuwd! Caruli: sterkte meid! Ook sterkte natuurlijk voor al diegene met hevige zwangerschapsklachten ... Hier gaat het allemaal wel best. Gisteren een lange dag (om 6.30 de deur uit en om 19.15 pas thuis) op werk en dan merk ik echt dat helemaal uitgeput ben ... Ik probeer wel niet al te vroeg naar bed te gaan omdat ik merk dat ik dan minder diep slaap en dus veel wakker word. Lijkt wel te helpen ... verder heb ik gelukkig geen last van de echte overgeefmisselijkheid, meer een continu wee gevoel met soms echte misselijkheid. Vooral dat conserveermiddel van de flessen van MvM Heb 6 juni pas eerste echo, echt in de week dat ik vermoedelijk 12 weken ver ben. Aan de ene kant baal ik daarvan (wil het liever nu weten), aan de andere kant ook wel fijn: met een goeie echo ook over die 12 wekengrens. Als ik weer eens gestressed naar de WC ren om me ervan te vergewissen dat er geen bloed is, probeer ik me vast te houden aan de 90% kans dat het wel goed gaat. En ik wéét dat geen bloed/geen kramp garantie is, maar als ik daar aan ga denken dan word ik denk ik echt gek ... @Inge1975: heel wat pagina's terug vroeg om kansberekening kloppend hartje. Ik heb toen een tabel gegeven met kansberekening op basis van grootte. Deze tabel gaat neem ik aan uit van ook een kloppend hartje, aangezien een niet kloppend hartje betekent dat de kans op miskraam 100% is ... (denk ik)
Bij mij weten trouwens ouders, schoonouders, (schoon)zussen en aanhang, een stuk of 10 goede vrienden en één collega het ... Heel erg veel als je het zo opschrijft, maar ik kan het niet voor me houden en wil ook juist bij deze mensen uithuilen als het mis zou gaan ... (en daarnaast hadden een aantal vriendinnen van me het ook gewoon door en als me wordt gevraagd of ik zwanger ben door vriendinnen dan kan ik eeeeecht niet liegen ...)
Ik heb een foto gemaakt van de test en deze op fotopapier uitgeprint. Hier heb ik een leuke tekst bij gezocht en dit aan hun gegeven....ze vonden het super! Als we de eerste echo hebben gehad ga ik deze uitprinten op fotopapier en dan voor mijn ouders inlijsten..Leuke bevestiging toch? Liefsss
salapio ik bedoelde eigenlijk kansberekening nadat het hartje al was gaan kloppen maar misschien snap ik het niet. Dus je hebt gezien dat het hartje klopt (gebeurt in 1 van de 10 gevallen niet) en hoeveel kans heb je dan nog dat het alsnog misgaat
Kreeftje leuk hoor,, ik weet niet hoe ze gaan reageren,, ik merk het wel ga me er niet zo veel van aantrekken,, het is mijn keuze .. en ze moeten er maar mee leren leven toch,, en als die kleine er is kunnen ze er toch niet meer omheen haha,,