Hier het bedje op laten maken door dekraamzorg...haha heel effectief...een molton...daarna matrasbeschermer en daarna de lakentjes en dekentje...en ja de dekentje kun je gewoon dubbelvouwen
Bipat ik heb net booschappen gedaa nvoor aantal avonden: 1. bami met broccoli, paprika, ui, perzik, vegaballetjes en sojasaus 2. patat , witlof, groenteburger 3. 'kliekje' linzensoep 4. pannenkoeken 5. lasagne met paprika, courgette, tomaat, zalm, room 6. andijviestamppot Wellicht zit er iets tussen waar je inspiratie uit opdoet? Denk normaal nooit zo ver vooruit maar mn man heeft toneelvoorstellingen do-za dus dan liever geen boodschappen doen en simpel eten (soep, patat, pannenkoeken) ...
Salapio: Een matrasbeschermer wordt ook wel eens een bedzeiltje genoemd. Het is meestal van plastic of een soort rubber en voorkomt dat ongelukjes (plas) in de matras terecht komen....
nou, mijn mannetje belde net. heeft eindelijk het ziekenhuis aan de lijn gehad! jaja..... pfff.... donderdag 15-11 moet ik om 13.00 in eht ziekenhuis voor een intake gesprek. de keizersnede is doorgaans een week voor de vermoedelijke bevallingsdatum en de operatiedag is over het algemeen een woensdag. betekend voor mij dat de kleine op mijn eigen verjaardag gehaald gaat worden weet nog niet of ik dat nou echt zo heel erg leuk vind haha tijdens de intake gaan ze wel één en ander beoordelen en het kan zijn dat ze besluiten tot een andere datum om de kleine te halen, maar zoals het er nu uitziet moet ik vanaf vandaag dus nog 3 weken!
aha oke! ik zat in de goede richting te denken haha Maar een zeiltje mag niet meer in het bedje, heb ik begrepen van de kraamzorg. Ook bij de prenatal zeiden ze dat, want ze halen die er gewoon tussenuit als die erop ligt. Het beinvloed de ventilatie van de baby ofzo.
Claartje - spannend! Waterlelie - aha ... dank je. Wij hebben moltonbedzeiltje ... maar dan snap ik het
Zo...ik was effe op de bank gaan liggen..en viel als een blok in slaap.. en net weer wakker... Effe reageren.. Iloon..gelukkig de camera weer gevonden! Wij moeten eigenlijk nog een nieuw fototoestel.. Die van ons heeft kuren..dan maak je fotos en dan wil je ze op de computer zetten.. En is het kaartje leeg.. Dat zou straks wel een beetje lullig zijn hè.. Amber..tuurlijk kan een sportbroek ook in de tas! Salapio wij hebben voor het ledikant 3 hoeslakentjes en 3 lakentjes en 2 dekentjes Maar voor de kinderwagen hebben we nog niks .weet niet zo goed wat daarin past? Past daar het spul voor de wieg ook in? Ah ik lees het al..dat kan dus! Maartjeh..fijn dat je hoofdpijn minder is! en videocamera is zeker leuk! Olga..ik heb 2 maten rompertjes..dus de eerste helft waar je tegen aan kijkt is maat 50/56 En de achterste helft is 62 Ik dacht ik doe lekker wit..is makkelijk met de was..en schijnt ook niet door kleertjes heen.. En wat betreft het molton bedzeiltje..ik heb m ook in combinatie met de aerosleep.. Maar kan je nog niet helpen met je vraag.. Waterlelie..toch gaan werken..ochoch en nu weer rustig aandoen hoor! Claartje..och jee..meid wat spannend..volgende week donderdag dus! en net als je zegt..op je eigen verjaardag is iets minder..misschien maken ze wel een uitzondering en kan het op een donderdag of zo..?
Jeeeee Claartje... Wat spannend. Het komt nu wel heel dichtbij zo he? Fijn dat die hork de ks niet doet bij je. Bij je eerste verhaal dacht ik aan zo'n oude vent die aan zijn pensioen toe was, maar ik vind het alleen maar schandelijker dat het een 'jonge' vent is die nog geen eens echt klaar is...! Ik hoop dat je wel iemand anders krijgt waar je je wel prettig bij voelt....
Moltonbedzeiltje ligt als het goed is alleen maar onder de billen van de baby, dus niet onder het hoofdje, dus niets aan de hand (lijkt me) ...
Ik zag ook een oude 'wijze' man voor me ... maar misschien is het zo'n pikkie die net heeft geleerd dat het beter is om vrouwen te overtuigen om te gaan voor een draaipoging en die is daar dan helemaal op gefixeerd. Dus eigenlijk is het een heel sneu figuur waar we allemaal heel veel medelijden mee moeten hebben ... (en waar je natuurlijk nooooooooooit als zwangere vrouw tegenover wil zitten ... tenminste niet zolang hij geen cursus sociale vaardigheden en medemenselijkheid heeft gedaan)
wij hebben ook een molton bedzeiltje, stond ook gewoon op de lijst van de kraamzorg. maar moet inderdaad echt laag liggen, het hoofje mag er nooit op liggen. het wordt inderdaad wel heel spannend! hoopte zelf nog op een weekje eerder, omdat de kleine al zover ingedaalt is en ik niet meer kan lopen, staan, zitten of liggen, maar goed, 39 weken, da's toch ook al erg netjes, kan ik in ieder geval gewoon sinterklaas vieren of de hork bij de bevalling aanwezig is, is nog niet bekend. dat kunnen ze niet inroosteren. een echte gyn zal echter altijd de bevalling doen/begeleiden. maar goed. volgende week toch nog maar eens aankaarten dat ik er wel écht problemen mee heb! rooster of geen rooster, ze roosteren maar anders!
Claartje, dat is een gek idee zeg! Kan me voorstellen dat je de ks liever niet op je eigen verjaardag hebt! Waterlelie, gelukkig werk je nog alleen maar ochtendjes he! Kan je s'middags lekker uitrusten. Bipat, ik doe makkelijk en maak vanavond een Knorr wereldgerecht. (kip pilava) Ben jij er al uit? Olga
claartje...spannend joh....en inderdaad..dan roosteren ze maar anders.... bedje opmaken....vreselijk wat een gedoe.... mijn mamsie moet maar effe komen helpen...die is vanmiddag ook al even geweest helpen de kleertjes enz. te strijken.... morgen ga ik naar najib amhali in de schouwburg...echt zin in... en we hebben net een weekendje weg geboekt... naar het strand! ik ben echt een strandmens....(uit Drenthe... )
Lekker hoor ben ik vergeten de kipfilet uit de vriezer te halen...Snel doen en op de laagste ontdooi stand zetten dan maar...
claartje...jemig wat spannend..het wordt nu wel heel tastbaar zeg Hopelijk kunnen ze idd nog iets anders bedenken qua datum.
Loessie..lekker een weekend weg! Hier staan de gebakken country aardappeltjes op.. met een sateschnitzel..
loessie wat zalig! een weekendje naar het strand, ben poepie jaloers nu hoor ik hoop in januari weer fit genoeg te zijn voor een weekendje brabant. wij gan elke winter naar de winterefteling, de avond openstelling, nemen dan een hotelletje en gaan dan de dag erna naar safari park beekse bergen. is altijd zo'n heerlijk feestelijke afsluiter van de feestdagen