December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Essebes...lekker joh..alles lekker geschilderd! ;)
    en nog lekker lasagna maken ook!

Ik ga effe afsluiten..mijn eten is bijna gaar.. ;)
    tot laters.. ;)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga ook computer uitzetten en maar eens beginnen met koken ... hoewel het nog wel even duurt voordat we gaan eten (mn man is er nog niet en die gaat eerst hardlopen).

Argh! Sh... mn was!

Essebes, fijn hoor, zolder af en eet smakelijk voor zo direct.

Meiden, fijne avond allemaal en voor morgen: werkse, succes/plezier bij VK/gyn/HA, etc.

3. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ikke ook al lekker met het eten bezig...enne lekker Essebes lasagna :p

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    salapio, er is altijd nog een kans dat de kleine draait, maar die is niet heel groot. hij ligt al met z'n billetjes in mijn bekken en is niet echt heel klein. daarbij ligt hij met z'n ruggetje langs mijn rug en dan rechts in mijn buik, dus een soepele draaihouding heeft hij momenteel ook niet.

de zwangerschap mag van mij wel voorbij zijn hoor ;) ben blij dat ik zwanger bén, maar zwanger zíjn vind ik vreselijk. wil graag weer de oude zijn. ze gaan nu waarschijnlijk bij 39 weken halen, maar ik ben niet verdrietig als het toch eerder wordt ;)

es, ze gaan volgende week nog niet halen hoor, was het maar waar haha ik krijg volgende week de itnake, dus een gesprek met een verpleegkundige over wat een keizersnede inhoud (lekker handig, ná dat je een keuze hebt moeten maken), ik wordt onderzocht en er komt een anestethist voor weer andere onderzoeken. ook krijg ik geloof ik weer een echo om te kijken of de uk inderdaad nog in stuit ligt. zoals het nu lijkt gaan ze 28-11 de kleine halen. nog 3 weekjes dus.

5. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    nelly..das wel heel vroeg voor een kerstboom. Ik wacht meestal tot na sinterklaas.

miep..leuk hoor al die kleine spullentjes wassen. Het staat ook zo schattig.

nannaf...hier ook een gevecht om het bedje op te maken. We zullen er vanzelf wel handigheid inkrijgen.

Maartjeh...wij hebben ook een videocamera gekocht om de kleine te kunnen filmen. Echt leuk.

olga...dat is vroeg. Bij ons op gym is de eerste pas op 6 dec. uitgerekend. Maar je kleintje kan altijd eerder komen en als 1 van die andere te laat bevalt ben je niet de laatste :D

claartje...spannend hoor. Hopelijk niet op je verjaardag, maar mocht het wel zo zijn..een mooier cadeau kan je je vast niet wensen.

loessie22...lekker hoor weekendje weg en ook naar het theater. Leuk,

essebes...lekker hoor dat je zolder af is en nu genieten van een avondje bankhangen?

Ga nu maar even eten maken voor mijn mannetje.

Tot morgen. Ga lekker bankhangen. Kan wel blijven slapen.

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Happygirl...lekker even bijtanken hoor!

Hier is het eten weer op..
    ga zo ook lekker op de bank hangen..

Fijne avond alvast allemaal...
    weet niet of ik nog weer online kom.. :rolleyes:

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    happygirl, mooier verjaardagscadeau is er niet inderdaad, maar als het zo gepland wordt vier ik mijn verjaardag denk ik wel lekker het weekend voor de bevalling ;)

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Hier ook alweer het eten achter de kiezen :)

*klaagmodus aan*

Serena is al 2 weken ofzo zo tegendraads en vervelend...zou dat komen omdat de kleine op komst is?
    Vind het zooo vermoeiend als mannetje werken is :(

*klaagmodus uit*

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Nou Claartje, 1 ding is zeker; je zal niet over tijd gaan lopen! ;) Grappig zeg dat je de datum straks 100% zeker weet.

Happygirl, hij is nog niet af hoor ons zoldertje (was het maar waar [-o< ) maar het gaat er steeds meer op lijken.

Miep & Miep, geniet van je avondje!

Iloon, ja kan me voorstellen dat het pittig is bijna 37 weken zwanger en tegendraadse kids, suc6 . Wat heb je gegeten?

10. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Essebes: aardappelpuree met spinazie, dus lekker makkelijk :)

11. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    nou ik was dus vanmorgen rond de tijd van es wakker en had toen nog geen oog dicht gedaan
    na half 6 viel ik pas in slaap met erge pijn in mn rug, fijn is dat :(

Heb ook de hele dag last van m'n rug gehad en ben de hele dag naar woningen op zoek geweest
    wordt morgen teruggebeld, bij een makelaar zijn 3 appartementen daar hoor ik nog meer over
    en bij de woningvereniging is een huis vrij daar moet ik dan ook morgen heen
    Dus heb een aantal dingen lopen , hoop nu dat ik snel meer weet en iets heb

Verder ga ik me even wagen aan de ruim 10 bladzijdes
    maar ben zo duizelig dus moet even rustig aan lezen net de hele ijskast schoon geschrobd
    Er was een fles yoghi drink doorheen gegaan pff heb nu echt overal pijn
    sorry voor mn geklaag meiden
    Nou ik ga lezen.....

12. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    zo, de pizza hier ook weer achter de kiezen...

miep dat rare gevoel (lijken op stuipen) heb ik inderdaad ook weleens....hier apart gevoel is dat...hihi

13. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Dreams: zoo jij bent zeer actief geweest voor een huisje...niks meer gehoord van die andere dan?
    enne vervelend van je rug...heel herkenbaar!

14. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    dreams....mooi joh, dat je zoveel dingen hebt lopen nu...spannend....
    ennuh...succes met bijlezen!

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Iloon, eten we heel iets anders maar toch een beetje hetzelfde, ik heb ook een hele zak spinazie door m'n lasagne gedaan, lekker! (en goed voor onze ijzerbehoefte ;) )

Dreams, verdorie, zal je altijd zien dat er na zo'n zware dag ook nog s een pak yoki in de koeling omvalt :evil:
    Rustig aan hoor meid! Als ik een toverstafje had, had ik allang een heel mooi huisje voor jullie getovert!

Xx

16. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Pfffff ik word helemaal gek van dat hoesten..... Ik wou dat ik de supersterke hoestdrank mocht.... Die helpt tenminste bij mij... :(

Iedereen lekker gegeten.. heerlijk... Ik heb zelf spagetini op... Maakt mijn man altijd heerlijk klaar....

Nu nog wat voor school doen en dan ga ik vanavond echt vroeg naar bed.

17. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    idd Es, hier geen ijzertekort :)

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik heb al zo'n trek, maar m'n ventje komt pas om 20u....nog even wachten dus..

Hebben jullie dat ook?
    Dat je je de hele tijd afvraagt, heb ik nou alles in huis? Vergeet ik niet iets belangrijks?
    Misschien tips van dingen die jullie te binnen schoten?

XX

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    waterlelie...lekker vroeg naar bed vanavond?
    hier ook maar denk ik...

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Waterlelie, kopje thee met flink veel honing misschien?

Deel Deze Pagina