essebes...ja dat heb ik ook hoor...hihi die twijfel of je alles wel in huis hebt... en om 20 uur pas eten? wat laat...hou je dat wel vol?
bowie, meid niet erg gooi het eruit, hoop ook voor je dat het wat korter voor je duurt bevalling, ja voor de meiden die het al eens hebben meegemaakt is het anders natuurlijk ik denk er nu wel regelmatig over na ma niet dat ik erover zit te tobben ofzo ma ben eerder benieuwd hoe de weëen zullen beginnen enzo de bevalling zelf..nouja laat het op me afkomen Claartje, proficiat met je 36 weken, volgensmij ben jij het verste he wat een gedoe in het ziekenhuis he, hoop dat je snel meer weet over je ks de hik, ja heeft ons kleintje ook best vaak, zon onschuldig tikje wat met een regelmaat steeds terug komt iedere seconde ofzo.. ik dacht laatst ohh hij heeft gewoon de hik, lijkt een beetje de tik van je eigen hartslag alleen dan in je buik oh ik vind dat zo ingewikkeld als ik dat zie he, hoeslaknentje hier lakentje daar blabla ik had het aan mn moeder gevraagd en heb alles bij prenatal gekocht met haar ma heb het nu wle compleet als het goed is wil alleen nog 2 lakentjes erbij voor de afwisseling heb er nu 2 en de deken dan en de molton onderlegger en 2 hoeslakentjes .. ZO Sanneke, haha ja ons knulletje heeft ook zeker iedere dag wel de hik maar vind het geen vervelend gevoel, haha hij zal wel veel drinken ow uhm ik was vergeten te melden in mijn bericht net... die vrouw dus van dat appartement die ARROGANTE, sorry hoor ma dat was ze echt! ze had gebeld en laten weten dat het niet door kon gaan want huren wilde ze ECHT niet meer ze wilde het verkopen nou nee dankje dat hoeft nu ook weer niet het is een superleuk ding maar niet voor langer dan 1-2 jaar wel een rotstreek van haar want ze had tegen die jongen gezegd wat er nu nog een maandje inzit ik neem het huurcontract dan al mee ow ik had gisteren trouwens een PB'tje van lentefee dat vond ik wle aardig.. nog meer dames? ze ging naar nog meer adressen op zoek wel sneu dat ze nu niet mee rmee kan babbelen loessie en es ah wat lief ja soms wou ik ook effe dat ik kon toveren, gelukkig heb ik jullie ook nog jullie zijn SCHATTEN xx
[quote="Miep en Miep" Weet je wat ik vandaag al 2 keer had.. dat ie helemaal trilde ..heel gek..net of ie een spierstuipje had?[/quote] Miep, ik heb dat ook weleens. Is heel vreemd he! Niet echt een trap of verschuiving, maar een.... trilling ja.
Gewoon rust denk ik....... Essebes, wat moet je lang wachten zeg! Dat zou ik niet kunnen... Trillinkjes heb ik ook wel eens last van... Ik denk dan dat het mijn eigen spieren zijn, maar het is toch echt de kleine.. Wat ie dan aan het doen is... Ik weet het niet, maar grappig voelt het wel.... Ik heb ook constant dat ik bang ben dat ik de helft vergeten ben... Ook vraag ik me vaak af hoe de bevalling zou verlopen... Misschien niet te veel bij stil staan... En spulletjes die er nog niet zijn, zijn meestal zo gehaald. Het belangrijkste heb ik denk ik dan maar.
Lentefee vroeg me als er nog andere meiden haal willen mailen wat ze wle leuk vond je me even een PB'tje moet sturen voor haar adres Ik had schijnbaar mijn emailadres in mijn profiel staan haha ze hoeft ook nog maar een maandje, de tijd vliegttt xx
Zo, daar ben ik toch nog heel eventjes. Ventje ging nog even klussen bij zijn zusje. (Hij is de wc daar aan het verbouwen....) Essebes, ben je echt de hele dag aan het schilderen geweest joh! Knap van je hoor. Maar wel lekker als je het resusltaat ziet. Heb je nu wel een avondje bankhangen verdiend! Iloon, kan best dat Serena zo reageert doordat ze aanvoelt wat er gaat gebeuren en dat jij het wat zwaarder hebt. Maar lastig is het wel voor jou. Ze is natuurlijk nog net te klein om het echt goed te begrijpen wat er staat te gebeuren. Heb je wel iets van boekjes met haar gelezen over het krijgen van een broertje/zusje? Is misschien ook nog lastig, maar plaatjes blijven misschien wat beter hangen... Dreams, je hebt dus weer het een en ander lopen m.b.t. een huisje. Ik vind het knap hoor...iedere keer die tegenslagen, maar toch steeds weer er tegenaan! Ik ga straks maar Maid in Manhattan kijken. Lekker beetje zwijmelen... Liefs olga
olga: ja we zijn zeer intensief bezig om haar voor te bereiden op de komst van de kleine...dus daar zal het niet aan liggen. Hoor wel vaker dat het komt doordat ze verandering voelt, hoop dat ook dat het over is als de kleine er eenmaal is
Waterlelie & Loes, ik wacht niet altijd op m met eten hoor, vind het niet fijn om zo laat te eten (zeker niet met al dat maagzuur) maar zo ongezellie om elke keer alleen te eten.. Olga, heb je zo'n handig mannetje dan? Fijn zeg! En het resultaat van m'n zoldertje is erg fijn inderdaad, elke keer als er iets af is ben ik weer wat meer gerust.. Dreams, Iloon loopt voorop, ff kijken of ze ook inderdaad de eerste is Claartje gaat iig niet verder als 39w.. XX
Wie weet zitten wij (die van de 1e zwanger zijn) er over een paar jaar ook zo bij met een kindje wat best een beetje vervelend is tegen het einde van de zwangerschap. Nu zit ik straks alleen met een jaloerse kat denk ik...
Essebes ja mijn vent is heerlijk handig. Hij doet ongeveer alles zelf in huis of soms met hulp van zijn vader. Wat hij nog nooit gedaan heeft, gaat hij gewoon proberen. En hij is heel precies en perfectionistisch, dus altijd mooi resultaat. (met soms wat gemopper om dat resultaat te bereiken)
hihi idd Olga enne Es, sta idd als 1e op de lijst die moet bevallen maar of ik ook daadwerkelijk de 1e ben
Olga, ow heerlijk zo'n "bob de bouwer" in huisje, hier een totaal niet handig mannetje (maar wel een superlieve) Maar soms wel jammer dat daardoor heel veel klusjes blijven liggen, zelfs de simpelste.. En jaloerse katten, die krijg ik hier ook denk, haha!
Ik zei het al eerder, maar ik heb het zo ontzettend benauwd zeg, zit constant zwaar te zuchten en dat terwijl ik zit. De kleine meid is al een stukkie ingedaald, je zou denken dat het dan minder moet worden toch? Of komt dit ergens anders door?
zo jullie hebben weer flink wat afgekletst in die paar uur dat ik er niet was. Ik heb vandaag mijn bedklossen gehad. Mijn bed is nu een flat ik hoop dat ik erin kom. Mijn ziekenhuis tas is af. Spullen staan klaar voor de kleine. Even klagen hoor ik voel me nog steeds *** ik slaap te weinig. Heb hoofdpijn af entoe duizelig. Heb last van lucht en zuur in mijn maag. Mijn darmen rommelen. Nog steeds een aantal keer harde buiken. En ik ben vandaag gewoon niet happy de peppy. zo uitgeklaagd Ik ga er vroeg in vandaag en hoop dat morgen weer wat beters brengt