December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek

2. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13 oktober - ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - meisje - naam : Britt Dorien Noelle

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 23
    Jongens: 17
    Verrassing: 17

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)
    25 Claartje79 ( French )
    26 French ( Claartje79 )
    27 Jufffie ?
    28 Kelly ?
    29 Bowie ( Nannaf )
    30 Nannaf ( Bowie )
    31 Lentefee ( Loopy )

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

8 november: Essebes VK 10u
    8 november: amber 1978 intake kraamzorg 11.15
    8 november; Lisette intake kraamzorg 11.30
    9 november: Miep en Miep verlof!
    12 november: Olga Intake Kraamzorg + VK 18.00
    13 november: Lisette uitslag biopten baarmoederhals 17.00.
    13 november: Miep en Miep vk 9.30
    13 november: Iloon controle gyn 9.45 en afspraak anesthesie om 10.45
    14 november: Maartjeh 9.40 vk plus urine inlev!
    14 november: Nollie jarig!
    14 november: Sanneke vk 15.50 u
    14 november: amber1978 vk 16.30
    14 november: nannaf vk 13.40
    15 november: Sannekes laatste werkdag!
    16 november: Lindy gyn poli 12.30
    19 november: inge1975 vk 9.10
    19 november: Salapio VK 13.20
    20 november: lindy kraamzorg intake 13.00
    21 november: amber1978 VK 16.00
    22 november: Kreeftje Ziektewet wordt nu zwangerschapsverlof :)
    22 november: Lisette vk 9.00
    23 november: Amber jarig 29 jaar !
    23 november: Jufffie gesprek met neonatoloog/kinderarts 14.00
    24 november: Johana79 jarig!
    26 november: Miep en Miep vk 20.10
    28 november: Claartje jarig! 28 jaar!
    3 december: Inge1975 laatste werkdag

even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Leuk is tie maartjeh!

Ik ga even douchen (m'n haar is nog nat van de douche gisteravond hihi..)

XX

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    zooo lentefee had me gevraagd of ik haar ook op de buddy lijst wou zetten!Loopy is haar buddy!

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Daar ben ik weer,
    Gelukkig geen gaatjes! Helaas (zoals ik al had verwacht) kan ik niet meer slapen. *baal*
    Vanmiddag heb ik ook geen tijd om in bed te gaan liggen, want we gaan de meubels alvast halen voor in het huis! Die kan ik bij me opa en oma tijdelijk neerzetten.
    Eigenlijk ga ik nooit een middag dutje doen, echt heeel af en toe. Maar savonds ben ik dan wel super brak haha.

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Allereerst: een HELE DIKKE KNUFFEL voor Vlindertje en man! Wat zullen jullie een zware dag hebben vandaag. Ik denk aan jullie en aan Djordy*.

Zometeen naar het ziekenhuis voor een groeiecho en een consult. Denk dat het een van de laatste keren is dat ik mijn meisje ga zien voor de geboorte. Heb er zin in, maar toch blijft het altijd ook wel spannend.

7. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Morgen meiden, voel me nog steeds niet beter (ondanks de ontzettend lieve berichtjes van jullie), heb ook weer en hele slechte nacht gehad en kan nog steeds niet stoppen met huilen, word moe van mezelf. Dus ook vandaag zal ik alleen afentoe meelezen want wil jullie het niet aan doen de hele dag naar mijn geklaag te moeten luisteren. Hopelijk morgen beter.
    Wil alleen de dames die naar de vlos moeten veel plezier wensen, voor Miep: hoera hoera, eindelijk laatste dag! en tot slot het belangrijkste: Vlindertje en man: heel veel sterkte vandaag, het zal best moeilijk zijn vandaag voor jullie!

Verder iedereen een fijne dag! x

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Goedemorgen allemaal,

Bipat, gefeliciteerd met je verjaardag meid! Maak er een gezellige dag van. (of vier je het een andere keer?)

Vlindertje, sterkte vandaag en hopelijk wordt het toch ook een mooie dag vandaag. Jullie en Djordy* zijn in mijn gedachten.

Liefs olga

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    goedemorgen dames!

amber, hoe heeft je flat geslapen?

miep, nog een dagje! ge niet er lekker van en dan morgen: VERLOF!

es, veel plezier bij de vk en amber en lisette veel plezier met jullie intake!

vlindertje en man, dikke knuf!

vanacht slecht geslapen, ben nog zó moe. snap er niks van. en dat terwijl mijn manneke zelfs op tijd op bed lag en mij niet midden in de nacht wakker heeft gemaakt :( het zal er allemaal wel bij horen.
    heb aardig wat in de planning voor vandaag dus hoop dat er iets van komt haha

net een broodje kaas met een kopje thee gepakt en en denk dat ik me nog even ga bezondigen aan een héle dikke plak suikerbrood (van echt een superbakker! dit is nét zo lekker als een gebakje!) met boter :)

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, wat leuk dat je man ook een hele nieuwe zelf ontworpen keuken gaat maken! Knap hoor!

Miep, lekker je laatste dagje!

Alieke, hopelijk alles goed bij de tandarts? Ik zie het al, geen gaatjes!

Essebes, heb je nog last van de benauwdheid? Kan het niet komen doordat je gisteren heel druk bent geweest?

Misskeita, spannend de groeiecho. Ben benieuwd of je meisje nog mooi in beeld komt? Met 31 weken had ik een heel wazig en korrelig beeld. Mara dat kan ook aan het apparaat gelegen hebben....

Bowie, dikke knufffel!

Liefs Olga

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Claartje, ohh jammie suikerbrood! Kan ik ook wel weer eens halen....

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13 oktober - ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - meisje - naam : Britt Dorien Noelle

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 23
    Jongens: 17
    Verrassing: 17

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)
    25 Claartje79 ( French )
    26 French ( Claartje79 )
    27 Jufffie ?
    28 Kelly ?
    29 Bowie ( Nannaf )
    30 Nannaf ( Bowie )
    31 Lentefee ( Loopy )

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

8 november: Essebes VK 10u
    8 november: amber 1978 intake kraamzorg 11.15
    8 november; Lisette intake kraamzorg 11.30
    9 november: Miep en Miep verlof!
    12 november: Olga Intake Kraamzorg + VK 18.00
    13 november: Lisette uitslag biopten baarmoederhals 17.00.
    13 november: Miep en Miep vk 9.30
    13 november: Iloon controle gyn 9.45 en afspraak anesthesie om 10.45
    14 november: Maartjeh 9.40 vk plus urine inlev!
    14 november: Nollie jarig!
    14 november: Sanneke vk 15.50 u
    14 november: amber1978 vk 16.30
    14 november: nannaf vk 13.40
    15 november: Claartje intake zh ivm kiezersnede 28-11 13.00u
    15 november: Sannekes laatste werkdag!
    16 november: Lindy gyn poli 12.30
    19 november: inge1975 vk 9.10
    19 november: Salapio VK 13.20
    20 november: lindy kraamzorg intake 13.00
    21 november: amber1978 VK 16.00
    22 november: Kreeftje Ziektewet wordt nu zwangerschapsverlof :)
    22 november: Lisette vk 9.00
    23 november: Amber jarig 29 jaar !
    23 november: Jufffie gesprek met neonatoloog/kinderarts 14.00
    24 november: Johana79 jarig!
    26 november: Miep en Miep vk 20.10
    28 november: Claartje jarig! 28 jaar!
    28 november: Claartje waarschijnlijke datum voor keizersnede
    3 december: Inge1975 laatste werkdag

even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, ik ga me even aankleden, want mijn vader is vrij en hij komt straks even een bakkie doen.

Tot later, liefs Olga

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    en het is een héél lekker suikerbroodje hoor ;)
    veel plezier olga!

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Ik wil jullie niet jaloers maken: maar ik heb heerlijk geslapen! De kleine heeft me om vier uur wakker geschopt maar ben direct terug ingeslapen tot nu! Heerlijk.
    Vandaag 35 weken, glups! Het wordt echt wel spannend nu!

@Bowie: ik wens je deze nacht een nacht zoals ik één heb gehad. Kop op!

@Miep: laatste dag: joehei!

@Vlindertje: heel veel sterkte vandaag, we leven met jullie mee

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ben jaloers! :confused:

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Essebes…oja..de auto..das ook een goeie..
    Misschien een vuilniszak of zo erover heen plakken?
    Gefeliciteerd met je 36 weken!

Alieke..gelukkig geen gaatjes meid!

Misskeita..oh wat fijn dat je nog een keertje mag gluren zeg!

Bowie..dikke knuffel meid!

Bipat…Gefeliciteerd!

Claartje..oei lekker suikerbrood!

Arka..gefeliciteerd met je 35 weken!
    En ik slaap ook nog steeds heerlijk..lig compleet in coma..fijn is dat hè..

Zo ik ga nu eerst effe werken..anders komt het niet goed hè..
    Tot laters..

18. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    essebes..en hoe was het bij de vlos en gefeliciteerd met je 36 weken en je laatste werkdag.

amber en lisette..succes met de intake

Vlindertje.....DIKKE KNUFFEL. Hier denken we ook aan Djordy. Heel veel sterkte vandaag.

Misskeita...Veel plezier en succes met de groeiecho. Zou jammer zijn als het je laatse echo was, maar je hoeft gelukkig niet meer zo lang te wachten om haar in het echt te zien.

Claartje...dat klinkt heerlijk :)

Veel plezier olga.

Arka..Gefeliciteerd met je 35 weken. Ga nu echt opschieten. En ik zou ook wel lekker willen slapen.

Zo en nu onder de douche en lekker rommelen in huis en met het hondje wandelen.

Ik zal zo af en toe eens gluren.

19. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    goede morgen dames

Lekker weer geklets.

Dames die naar vlos moeten succes

Bipat gefeliciteerd maak een leuke dag van

Arka..gefeliciteerd met je 35 weken!

met gaat goed lekker geslapen. Ik heb wel laatste dagen erg hare buiken hoord zeker bij :)

miep laatset werk dag heerlijk hoor.

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Vlindertje heel veel sterkte vandaag

Bipat gefeliciteerd met je verjaardag.

Miep fijn he laatste dagje ! Eindelijk verlof

DE bedflat slaapt redelijk alleen het erin komen is best lastig. Ons bed is van zichzelf al best hoog (65cm) en dan die klossen eronder pffffffff.
    Ik ben maar 1.73 dus.

Zometeen de intake ben erg benieuwd. Verder lange dag hier want mannetje heeft avonddienst. Maar ja we zien wel.

Gelukkig geen slecht humeur meer.

beterschap voor de zieke.

succes in ziekenhuis en VK voor degenen die moeten gaan.

Es gefeliciteerd met je 36 weken

Deel Deze Pagina