stiekem als ik dit allemaal zo lees ben ik wel blij dat we het geslacht niet weten , hebben dus lekker alles neutraal Al zou ik er wel van uit gaan mocht ik het weten dat ze het goed hebben, hoe vaak zouden ze er nu naast zitten? `s nachts plassen hier gelukkig ook geen last van
french...hier heb ik vorige week een brief gekregen dat ze me 30 nov. bellen... en heerlijk toch zo'n nds! Amber..tja ik twijfel nog hoor..of ik de dekentjes wel zal doen.. maartjeh..kleertjes was ik ook allemaal uit..maar de dekentjes dan? Ik heb nog niks gehoord van onze geboortekaartjes.. zal morgen eens erachteraan bellen.. we zouden eigenlijk vorige week al wat horen..
ik wil eigenlijk een foto doen als kerstkaart dus eigenlijk nog niet mee bezig geweest. Hoop dat de kleine iets eerder komt kan ie ook nog op de foto. Geboortezegels ga ik volgende week ook maar eens halen. Is nu veel te slecht weer. GRRRRRRRRR En ik moet zo de kids ophalen met de fiets.
Ik ga maandag effe vragen waar ik de klossen kan ophalen.. enne tja maartjeh..maar ben je nou niet heel nieuwsgierig... heb je een voorgevoel?
sorry French Ik weet niet of dat perse moet. Maar waar wij de kraamzorg van krijgen. Thebe thuiszorg. Daar schrijven ze dat het de bedoeling is dat je met 34 weken alles klaar hebt. Maar op twee of drie weekjes zal het toch niet aankomen wel ? Ik zit al even thuis dus heb er ook echt de tijd voor gehad. Don't worry Ja Maartjeh wat denk je dat het wordt? Ik gok een meisje En jij Miep
Amber..ik denk ook een meisje..bij maartjeh... en maartjeh..wat denk jezelf? Nou heel toevallig..belt net de drukker...tja als je het over de duivel hebt.. en de proefdruk is klaar..dus kan het zo ophalen.. dus ik ga niet met de beentjes op de bank... maar ik ga m lekker even ophalen..ben wel nieuwsgierig.. dus tot strakkies...
Ik vind het idd ook zonde om de dekentje te wassen, maar denk wel dat het nodig is, het ligt immer ik weet niet hoe lang in de winkel.. Ik ben niet gebelt door kraamzorg, ik kreeg een brief ik heb 20e mijn intake. Ik ga volgende week alles wassen samen met mamsie.
hallo meiden. Ik zal strax even bijlezen hoor, heb niet veel puf en energie meer om achter de pc te zitten dus ben wat minder aanwezig merk nu toch echt dat de laatste loodjes zwaar zijn en oooowww ik kijk zo naar de meisjes uit, heb er echt helemaal zin in! Oke de bevalling heb ik wat minder zin in maar ja moet er eerst wat voor doen voordat ik zein mijn armen kan sluiten. Heb net een leuke aankoop gedaan via marktplaats 270 luiers voor 25, nou dat laat ik niet schieten ik kan ze heel goed gebruiken strax met de 2ling Oja ik las iets over kerstkaartjes...hoe zetten jullie de namen erop dan? Volgens mij las ik zoiets bij maartjeh???? Doen jullie de kerstkaartjes apart in een envelop? Ik zit er aan te denken ze met de geboortekaartjes mee te sturen ik heb maar hele kleine kerstkaartjes
dekentjes heeft mijn schoonzus allemaal al gewassen uhmm zelf denk ik een jongen waarom weet ik niet! dat denken trouwens de meeste mensen hier..... Ben wel nieuwsgierig maar de laatste weekjes kan ik ook nog wel volhouden toch? al zat ik laatst bij de gyn bij de groeiecho wel weer mee te spieken of ik het kon zien miep klossen bij de thuiszorgwinkel leukleuk leuk dat de proefdruk klaar is! dianne heb je volgende week verlof?
ik heb de pen waarmee ik de kerstkaartjes heb geschreven bij de kaarten gelegd mocht de beeb komen voor ik de kaarten post dan kan ik zo de naam erbij opzetten!En dan gaan ze denk ik idd met de geboortekaartjes mee... mocht beeb nu later komen dan gaan de kerstkaarten zonder beeb naam en zonder geboortekaartje weg
oei das wel een hele mooie aanbieding kreeftje van de luiers! ik stond vanochtend ook in het kruidvat bij de luiers te kijken had geen flauw idee welke en hoeveel ik mee zou moeten nemen? iemadn al wat gekocht?
Ja die 270 luiers heb ik via marktplaats gekocht, deze vrouw had ze nog over en ja ik kan wel een vooraadje gebruiken. Zelf heb ik al 10 pakken pamerps newborn hier liggen in de kast daar kan ik zo'n 2 weken mee ongeveer Later ga ik gewoon over op eigen merk....Wil in het begin eerst even met merk beginnen je weet niet hoeveel je kindje poept en plast. De pampoers van newborn zijn 5 bij de kruidvat en dat scheelt niet zoveel dan met het eigen merk. @kerstkaartjes Ik schrijf ze dan idd ook vast dan kunnen de namen er later eventueel nog bij op als het allemaal voor de kerst gaat gebeuren.....
Hoi, wij twijfelen niet over het geslacht hoor. Ook dinsdag hebben we weer zeer goed kunnen zien wat het wordt
@ luiers: heb hier nu 2 pakken pampers vanuit de blije doos in huis, das voorlopig wel ff genoeg...haal de rest bij als de kleine er is. @ kreeftje: mooie aanbieding meid Verder net lekker wakker, was dvd aan het kijken met mijn mannetje toen ik lekker indoemelde hihi...kan er weer ff tegenaan. Heb wel ontzettend last van mijn rug
ohja over het geslacht hebben wij ook nog ff getwijfeld, maar vorige keer liet ze zich echt goed zien...dus hier geen twijfel meer
Maartjeh: ik ben al een tijdje thuis, ik studeer nu thuis. School zat te zeuren ivm studiefinanciering, die stuurde mij gelukkig net een berichtje dat ik gewoon recht heb op studiefinanciering zolang ik voltijd sta ingeschreven. jeej jippie! Iloon: nog twee dagen en het mag komen! spannend he!?