ik heb nu 6 pakken newborn luiers. Pampers en kruidvat want die zijn beide erg goed Maar mooie aanbieding kreeftje je zult ze idd hard nodig hebben zeker in het begin
@ dianne: jaa word nu idd echt spannend, kan in principe elk moment gebeuren he Net kwam oma ook al op msn hoe het was en dat ik wel hun moest bellen als er wat was...hoezo in spanning he @ maartje: ja er zit een pak new born luiers van 27 stuks in de blije doos
Gaat idd erg snel nu aan deze kant, maar thuis bevallen zit er hier niet in, ik beval op medische indicatie in het ZH
Hoi meiden, Ik kan ff mijn kop niet bij mijn werk houden, dus kom ik even op het forum spieken. Ik ga ook eerder weg van mijn werk om de proefdruk van het geboortekaartje op te halen bij de drukker. Ben benieuwd... En wat betreft de kerstkaart, die doe ik er gewoon bij in. Ook al laat de kleine zich in januari pas zien. Dan hebben de mensen dit jaar maar een late kerstgroet. En ik plak er gewoon een decemberzegel op. Officieel mag dat niet, maar het scheelt weer zo'n 15 euro. Getver, wat klink ik ineens pinnig! Hihi... En de kerstkaartjes wil ik ook al zelf maken, als ik in mijn zwangerschapsverlof zit. Enne, de intake-dame van de kraamzorg vertelde ons dat je met 36 weken het beste de klossen en po kan halen. Dan wil ik de rest ook klaar hebben. Groetjes!
Ik heb 2 pakken new born van pampers. (geloof ik dezelfde als uit de blije doos) en mijn zus mailde dat ze via haar werk een pak van 30 stuks op de kop had getikt dus ik den kda tik eerst wel genoeg heb. Kga later ook over op huismerk. (etos bv met zegeltjes en airmiles! 8) ) @namen op kerstkaartje: ik zet er alleen op: een gezegend 2008 gewenst! en doen ze bij de geboortekaartjes in. dan weet iedereen dat ze van ons komen en kan het niet mis gaan. Nou wilde ik nog reageren op Miep maar ik weet niet meer waarop... zal het effe opzoeken.
Ja idd wat betreft de luiers, ik stap later ook over op het eigen merk scheelt toch weer in de potemonee Nou dan schrijf ik de kerstkaartjes ook vast en die gaan dan mooi bij de geboortekaartjes in is het allemaal in 1x klaar Zo net mijn 2de 3d ooievaar binnen gekregen en babykleertjes wat ik had besteld via internet ooowwww wat schattig allemaal...nu kriebelt het nog meer
Oja, pampers/luiers... Ik ga ervan uit dat dat pak pampers uit de blije doos even voldoende is. Daarna kunnen we nog altijd bijhalen. Zit ook te denken aan Kruidvat eigen merk. Wat me trouwens opviel op verschillende babyuitzet-lijstjes, is dat er bijna nooit billendoekjes/lotiondoekjes op staan. Lijkt me toch ook wel handig als je de kleine wilt verschonen.
ja gevonden! ik was de dekentjes ook niet uit hoor vind het jammer van het materiaal! de rest allemaal wel gewassen en er komt sowieso een lakentje tussen. @nelly: groot gelijk wij gaan ook voor decemberzegels! ze zien aan de buitenkant toch niet of het om een geboortekaartje of een kerstkaart gaat! enne bij die van jullie en die van ons zit er een kerstkaart bij in! Dus is het maar net de vraag of je de geboortekaart meestuurt met de kerstkaart of andersom!
Inderdaad gek dat die er niet op staan, lijkt me zeker handig! ik heb een paar weken terug een hele doos ingeslagen bij de etos met doekjes. ik voelde me wel even een beetje lopen maar heb nu wel genoeg in huis! ik ga even liggen dames, kben zo moe! en dat terwijl ik vanmorgen nadat manlief de deur uit was ook nog even terug in bed ben gegaan en geslapen heb. gaaaaap En bovendien best wel redelijk slaap de laatste nachten. *zoekt accuut naar een stuk hout om dat af tekloppen* tot vanavond!
slaap ze nannaf oei hoor net op het nieuws dat ze dijkbewaking in gaan stellen dat is 31 jaar geleden dus de wind word wel menens de veerboten zijn ook al uit de vaart
rust lekker uit nannaf ik kruip er vanavond vroeg in mannetje heeft avonddienst dus rusten zit er nu even niet in met de kids. Ik zal straks mijn pappie even bellen die woont direct aan zee. Hopelijk gaat het niet te erg tekeer.
@ iloon: leuk van je oma, die zit al helemaal in spanning! Is claartje al gesingaleerd? Ik meende dat haar kindje ook in stuit lag, en ben benieuwd of ze daar al een gesprek over heeft gehad met de vk. Ik moet volgende week donderdag, ik ben er benieuwd tot nu toe ligt ons kindje nog steeds over dwars.
Miep, ik heb 1 wiegdekentje gewassen, maar hij is nu veel minder zacht. Staat ook op het kaartje dat het na veel wassen wat meer badstof-achtig kan worden. De andere dekentjes was ik dus niet. Er ligt toch nog een lakentje onder, dus niet direct contact met de huis van je kindje....