Ja idd Miep een hele strakke BH Maar je zult toch wel wat stuwing hebben. Maar dat neemt best snel af geloof ik.
Iloon...ach ja...verassing ....je mag m wel weten..moet ik m eerst opzoeken...op internet... dan mag je wel via pb weten hoor.. salapio...hier weet mijn mams de naam al wel hoor.. is toch niet erg als ze het weten..of moet het echt een verassing blijven? en ook vernoemd?
hahahahaha Salapio Letterlijk voor je kop geslagen. Ik heb tot nu toe mijn mond niet voorbij gepraat niet over de naam en niet over het geslacht. Ben helemaal trots op mezelf
olga..als je voor borstvoeding gaat is dat wel net zo handig! en die snoepjes..tja dat moet ik hier echt niet halen hoor.. ik heb al wel een pak muisjes gekocht.. amber..ja zal best stuwing komen..hopelijk niet te erg..als ik altijd die verhalen hoor..met ontstoken borsten..
Salapio, oei bijna versproken! Wij stoeien nog steeds met twee verschillende eindletters. Kunnen er maar niet uitkomen. Klinkt allebei leuk en blijft praktisch dezelfde naam....
Muisjes zou ik dus niet van af kunnen blijven! Lekker op beschuitje of boterham, daaarom koop ik ze nog maar niet, want het moet straks heel speciaal worden om de 1e beschuit met muisjes te eten vind ik. (na een paar weken komen ze mijn strot uit denk ik)
Tja das lastig Olga Van mij weten jullie de naam en geslacht al. Maar dat maakt me verder niet uit. Mijn man wil het voor de fam geheim houden. DE kids weten hier ook niet dat ze een broertje krijgen.
jaa hij heeft de keuze uit 2 namen, maar spreekt zijn voorkeur niet uit Ben hem al de hele week gek aan het maken of hij er al uit is
Hier weten de kids wel dat ze een zusje krijgen Maar de beschuit en muisjes heb ik ook nog niet in huis, is straks snel gehaald
Nou Ilon zet hem voor het blok ! Het wordt deze zeg je dan. Kijk maar eens of er reactie komt ? Idd Olga heel erg leuk. Vooral Thomas vraagt er stees naar. Die wil echt weten wat het wordt. en hoe het gaat heten
ach ja...hij hoort al een hele tijd als er visite is, we krijgen een beeb zonder naam Plaag hem nu ook dat hij toch echt eens moet opschieten, maar word zeker 1 van de namen die ik in mijn hoofd heb
Ik heb mijn jongste broertje gewenst met mijn wenssteentje. Die wens is dus ook uitgekomen. Ik was toen bijna 9 jaar. Zo schattig als ik daaraan terug denk. Jammer genoeg ben ik dat steentje kwijt geraakt.