December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!
    Gelukkig niet meer duizelig wakker geworden!
    Maar ben vannacht wel wakker geworden van de storm..wat een wind en regen zeg.. :rolleyes:
    Ik dacht het hele dak vliegt eraf...ik ga zo eerst maar eens de dakpannen checken..want dat is het enigste wat hier nog eigenlijk moet...nieuwe dakpannen...
    Zelfs de honden vonden het eng..
    Ik heb de tuinset nog in de tuin staan..die ligt ook door de hele tuin heen.. :rolleyes:

Ik ga straks effe mijn ouders uitzwaaien..die gaan een weekendje limburg doen..hopelijk blijft het niet dit weer..

Fijne dag allemaal!

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13 oktober - ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - meisje - naam : Britt Dorien Noelle

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 23
    Jongens: 17
    Verrassing: 17

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)
    25 Claartje79 ( French )
    26 French ( Claartje79 )
    27 Jufffie ?
    28 Kelly ?
    29 Bowie ( Nannaf )
    30 Nannaf ( Bowie )
    31 Lentefee ( Loopy )

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

9 november: Happygirl intake kraamzorg 11.00
    9 november: Sanneke intake kraamzorg (telef.) 11.30
    12 november: Olga Intake Kraamzorg + VK 18.00
    13 november: Lisette uitslag biopten baarmoederhals 17.00.
    13 november: Miep en Miep vk 9.30
    13 november: Iloon controle gyn 9.45 en afspraak anesthesie om 10.45
    14 november: Maartjeh 9.40 vk plus urine inlev!
    14 november: Nollie jarig!
    14 november: Sanneke vk 15.50 u
    14 november: amber1978 vk 16.30
    14 november: nannaf vk 13.40
    15 november: Claartje intake zh ivm kiezersnede 28-11 13.00u
    15 november: Sannekes laatste werkdag!
    16 november: Lindy gyn poli 12.30
    19 november: inge1975 vk 9.10
    19 november: Salapio VK 13.20
    20 november: Lindy kraamzorg intake 13.00
    21 november: amber1978 VK 16.00
    22 november: Kreeftje Ziektewet wordt nu zwangerschapsverlof :)
    22 november: Lisette vk 9.00
    23 november: Amber jarig 29 jaar !
    23 november: Jufffie gesprek met neonatoloog/kinderarts 14.00
    24 november: Johana79 jarig!
    26 november: Miep en Miep vk 20.10
    28 november: Claartje jarig! 28 jaar!
    28 november: Claartje waarschijnlijke datum voor keizersnede
    30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg
    3 december: Inge1975 laatste werkdag

even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

3. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Goedemorgen allemaal,

Miep:
    Dat was even schrikken gisteren! Gelukkig voel je je nu wat beter...
    Rustig aan hoor!

Sanneke:
    Fijn dat je bijna je verlof hebt. Ik kan me voorstellen dat het hele drukke weken zijn voor je. Ook fijn dat je vertrouwen in de invalster hebt. Het zal inderdaad heel druk voor haar worden als ik dat zo lees!

Ik heb House gekeken. Ik kijk Babyboom op uitzending gemist. Mijn man vindt er niet zoveel aan en snapt niet dat mensen zo alles prijsgeven.

Hebben jullie trouwens ook dat jullie mannen zich zorgen maken of ze wel een goede vader worden? De mijne maakt zich daar nog best wel druk over. Ik weet zeker dat hij een hele lieve papa wordt, maar hij zelf niet..

Heb vannacht aardig goed geslapen ondanks de storm. Ik vind storm heerlijk. Echt herfst. Misschien dat ik vanmiddag even bij de zee ga kijken. De zee zal wel heel mooi zijn... Maar dan moet het wel droog zijn.

Alleen onze katten zijn zo onrustig. Vannacht was Gijs bezig Senna te treiteren. Hij grijpt haar dan echt heel erg hard zodat zij begint te krijsen. Vannacht was het ook al raak en we schrokken ons helemaal lam. Gijs zit nu opgesloten omdat hij het net weer flikte en ik hoop dat het weer eens wat minder wordt. Gijs is heel jaloers en dat uit zich steeds meer....

4. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Goedemorgen meiden

Miep wat fijn dat je niet meer duizelig bent...enne qua storm viel het hier wel mee.
    Wel flink geregend.

Vandaag lekker een relaxed dagje, want heb gister al lekker alles gepoetst :) :)
    Alleen Serena vanmiddag naar school brengen en verder lekker niks...heerlijk!

Mannetje vroeg vanmorgen al hoe het met me was, nou heb nog steeds pijn in mijn rug :( en heb hem gezegd dat ik denk dat het niet zo heel lang meer duurt voordat de kleine komt.

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Goeiemorgen! Ik ben ook alweer wakker op mn vrije dagje. Maar ik moet best veel doen voor school en andere dingetjes, dat ik dat nu lekker ga doen en dan vanmiddag lekker maffen. :) Ik lag er ook al op tijd in en dan gaat mn man werken en word ik toch wakker. Nou, dan maar eruit.

Waterlelie, mijn man heeft het er niet over of hij denkt dat hij het wel of niet goed zal doen. Maar t is zowieso een binnenvetter. Maar ik heb al heel vaak mn vertrouwen in hem uitgesproken. Hij gaat ook heel goed met de katten om qua verzorging en zo. Nou weet ik wel dat een baby geen kat is natuurlijk ;) maar toch.
    Hier ook altijd 1 jaloersere kat. Als we hem op de kop geven, reageert ie dat af op de ander. Hopelijk wordt Gijs niet nog erger als de beeb er is!

Miep, dat was wel een ander begin ja! Gelukkig nu niet meer duizelig!

Hier niet zoveel last van de storm gehad. Hier was het een briesje :)

Illoon, lekker genieten van je dagje!

Salapio, keuringsdienst van waarde vinden wij ook leuk. maar gister niet gekeken.

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    eeej, we zitten al op 1299. Die 1500 halen we echt wel als iedereen verlof heeft!

7. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ja idd, al bijna 1300 berichten, gaat lekker zo :)

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Waterlelie..hier vindt mijn vriend ook niks aan babyboom..
    Dus gaat er eentje van ons boven kijken..hij kijkt dan prison break..
    En wat betreft het of ie een goeie vader wordt..tja daar hebben we het eigenlijk nooit over..
    We gaan ons best doen toch?
    Vervelend dat Gijs zo jaloers is…hopelijk wordt het niet slimmer..

Iloon..fijn dat alles al aan kant is!
    Kun je lekker rustig aandoen!
    Enne ben benieuwd hoor wanneer het zover is!

Sanneke..weer een drukke dagplanning..niet te druk maken hè…het is wel je vrije dag!

Dat jullie allemaal zo weinig storm hebben gehad..ik snap er niks van..
    Het ging hier best te keer..

De 1500 gaan we vast wel halen..iedereen krijgt wat meer tijd hè met verlof..

Ik zag net op de lijst dat Claartje krijgt waarschijnlijk 28 nov de keizersnede..
    Terwijl ik pas 30 nov mijn intake kraamzorg heb…
    Wat een verschil hè..

Nou ik ga effe op pad..ook even kijken bij de drukker of ze het al met grotere letters klaar hebben..en daarna naar mijn ouders…
    Dus tot laters…

9. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    goedemorgen allemaal !

Fijn miep dat je niet meer duizelig bent

Hier is het vannacht wel tekeer gegaan zeg pfffffffff alle auto alarmen gingen af in de straat.

Mijn pappie heeft het gelukkig droog gehouden. Die woont in zeeland echt onderaan de dijk zeg maar. Maar het heeft daar wel gespookt en is nog niet voorbij. Hij maakt zich niet zo druk want hij woont daar al heel zijn leven.

Vannacht redelijk geslapen maar ik rkuip lekker nog even terug. Kids zitten op school en huisje is schoon dus ik hoef verder toch niets te doen.

Fijne dag allemaal alvast

10. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Babyboom: gisteren zag mijn vent voor het eerst een stukje. Hij vond het obegrijpelijk dat mensen dit allemaal delen. Misschien ook wel een beetje cultuur. Wij hebben het 'proberen zwanger te worden' ook echt helemaal voor onszelf gehouden. Toch vind ik het wel goed om door dit programma wat meer zicht te krijgen op wat er komt kijken als het allemaal niet zo gemakkelijk loopt...

@Goede papa: bij ons is het juist omgekeerd. Mijn vriend is heel erg goed met kinderen. Iedereen zegt ook tegen hem: jij wordt vast zo'n leuke vader! Natuurlijk erg leuk, en als ik hem met de kids van vriendinnen zie, zie ik ook dat hij weet wat hij doet enzo. Hij is opgegroeid tussen de zwangere vrouwen en kleine kinderen (hij heeft zo'n 15 jongere broertjes en zusjes :confused: ) en heeft daar toch wel veel van meegepikt.
    Maar goed, niemand heeft ooit nog tegen mij gezegd dat ik wel een leuke moeder zal worden. En ik ben echt heel onzeker op dit gebied. Toch probeer ik er maar vertrouwen in te hebben dat alles goed gaat komen als ze eenmaal geboren is. De intentie is in ieder geval goed ;)

@Miep: dat is wel een beetje een domper, zo vlak voor je verlof. Hoe gaat het nu? Ik had gisteren bij de echo ook zoiets. Blek dus dat ik te lang op mijn rug had gelegen, en er een bloedvat was afgekneld. Evem op de zij liggen en het ging alweer wat beter...

11. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Heerlijk dat alles aan kant is Amber... Geniet ervan!

12. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    :whistle: Jeeeeeeeeeeee, pagina 1300 is hierbij geopend! :whistle:

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    op naar de 1500 !

14. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
  15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Misskeita, volgens mij word jij een hele leuke mama hoor! Een zebramama toch!

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    we worden allemaal leuke mamma's toch ?

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen :)

Zo lekker uitgeslapen op mijn eerste verlof dag.
    Vannacht echt last van mijn buik gehad...blugh..zo'n ongesteldheidspijn onderin...vervelend.

Miep vervelend die duizeligheid zeg!

--ik ben gewoon de rest alweer vergeten ik schaam me diep--
    dan voor iedereen maar een dikke virtuele knuffel ;) :)

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ayse, ik zal ook eens vragen naar een ruggesteun lijkt me wel handig!

Essebes, fijn dat je ons even update over Elise. Wat rot dat de jeuk maar niet minder wordt. Kan me voorstellen dat ze er gek van wordt.
    Fijn dat je deze controle helemaal niets aangekomen was! Enne, ik ben ook nog niet aan een middagdutje toe. Dan ga ik gewoon lekker op de bank of rustig achter de computer zitten om bij te komen.
    En je kleine meid al helemaal ingedaald! Volgens mij is mijn jochie daar nog niet aan begonnen...

Pareltje, mijn kapster styled mijn haar ook altijd erg overdreven, maar de volgende dag doe ik het thuis op mijn eigen manier en ben ik weer helemaal tevreden!

Misskeita, wat een dondersteen die meid van jullie. Wel bewegen, maar het jou niet laten voelen. Wel knap van haar, maar erg lastig voor jou. Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden en is alles nog steeds goed!

Waterlelie, wat vervelend dat je invalster zich zo opstelt. Ze doet het misschien niet bewust en beseft zich waarschijnlijk niet goed dat het bij jou door de zwangerschap komt dat het allemaal wat zwaarder is. Misschien moet je het eens open gooien en vragen wat ze dan bewerkelijk vind en waar ze moeite mee heeft?

Sannneke, drukke meid! Gelukkig ook nog maar 1 heel druk weekje voor jou en dan rustig aan doen!

Nog even drie bladzijden lezen hoor....

Olga

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lisette, succes met je enorme berg strijk!

Miep, ben je niet meer misselijk/duizelig geweest? Kan misschien wel komen doordat de kleine een tijdje te veel druk op je bloedsomloop heeft gegeven. Ik heb het nu ook twee keer gehad dat ik op mijn rug lag en duizelig werd....

Bij mij is het nachtelijke plassen ook weer terug. Ik had het in het begin en daarna is het heel lang weg geweest. Nu moet ik sinds een week ook 1 keer in de nacht naar de wc. Meestal zo rond 4 uur. Mara valt me nog wel mee als ik sommigen van jullie hoor....

Waterlelie, succes met je katten perikelen!

1500 bladzijden? Ik denk dat we wel aan de 2000 gaan komen hoor!

Johana, ongesteldheidspijn kan toch ook met indalen te maken hebben geloof ik?

Indalen en pijntjes heb ik nog helemaal geen last van.....
    Ja alleen pijn in rug en moe als ik te veel doe.

Liefs olga

Deel Deze Pagina