goede morgen dames Vanacht veel rug pijn nu wat minder gelukkig. Miep balen zeg gsiteren fijn dat het over is. Mijn man is soms ook een beetje bang om geen goede vader te zijn .
Hebben sommigen van jullie ook dat je buik niet zo erg meer groeit? Ik heb het idee dat mijn buik de laatste 4 weken ongeveer hetzelfde is gebleven. Hij zit ook nog helemaal niet zo hoog als ik zou verwachten en sommigen zeggen al dat de baby zeker aan het indalen is. Nou daar merk ik nog helemaal niets van hoor. Vraag me soms af of hij wel genoeg ruimte heeft om nog te groeien. Soms zet hij zo zijn hele lichaampje tegen de de rechterzijkant aan dat het helemaal strak staat en je hem helemaal kan voelen liggen. Gelukkig maandag weer naar de VK en hopen dat zij tevreden is over de groei. Olga
heey meiden! Het is nu bijna niet meer bij te houden hoor, hoeveel er wordt gekletst! haha! Fijn te lezen dat ik niet de enigste ben met een "dwars" kindje ( ik bedoel, fijn is het niet maar ben niet te enige gelukkig!) Ik kom later nog ff om het hoekje loeren! fijne dag meiden!
Oh, wat gaat die storm toch tekeer hier... Als er buien zijn, wordt het heel heftig.... Ik ben blij dat ik binnen zit... Heb net lekker gedoucht en het eerste wasje zit erin.. Ik ga lekker een bakkie thee zetten met iets lekkers. Ahum, hebben jullie ook wel eens zo'n (vr)eetbui dat je van alles weg snaait? Ik heb er de laatste tijd weer last van terwijl ik daarvoor er geen behoefte aan had.....
Waterlelie, bij mij komt het ook in vlagen wat die (vr) eetbuien betreft. Soms heel gezond en soms alleen zin in lekkere dingen. Hier valt het nu mee met het weer. Af een toe een hele harde plensbui en nu schijnt het zonnetje weer. Vanmorgen trouwens hagel.... Ik ga nu gezellig naar een vriendin toe. Spreek jullie later weer, Liefs Olga
goedemorgen! jullie kletsen écht teveel hoor! komt ie........................... miep, dekentjes worden hier wel gewassen, heb gewoon alles gedaan, vond het wel zo makkelijk. die van ons is nog heerlijk zacht. kreeftje, newborn hebben wij één pak van. de overtuiging is nog steeds dat we een stevig hummeltje gaan krijgen, dus drufde niet meer in te slaan haha maar dat zal bij jullie natuurlijk wel heel anders zijn kerstkaartjes, gaan hier toch maar apart, aangezien ik, als het ged is, in ieder geval 28 november de kleine al in m'n armen heb ik zit nu alleen met enorme sint stress! al het geld is tot nog toe opgegaan aan het huis en de kleine, mijn loon komt pas de 23ste, dus géén idee hoe ik het ga financieren haha lang leve de visa denk ik. hou er niet van, maar nood breekt wet dianne, ik ben gesignaleerd! haha de planning is een ks, maar moet nog een intake gesprek bij de verpleegkundige en anestethist hebben komende donderdag. iloon, geef die vent van jou eens een trap(je) onder z'n achterwerk haha het is toch best wel tijd voor een naam nu hoor geboortezegels, ik heb begrepen dat kaartjes met een geboortezegel met meer zorg afgehandelt worden. kerstzegels hebben bijvoorbeeld minder grote spoed/prioriteit dan de rouw of geboortepost. je kunt dit zelfs apart afgeven bij het postkantoor. hier gaan er dus wel geboortezegels op. ik meende ook dat ze per 50 gingen, maar ja, ben geen expert wij hebben 100 kaarten besteld, dus doen ook 100 zegels. en ach, als ik wat overhoud dan gebruik ik ze daarna óók gewoon hoor! linny, wat fijn dat het beter gaat! dat kun je nu goed gebruiken tenslotte es, mooi op gewicht gebleven! en dat terwijl de kleine toch nog zo hard groeit, netjes hoor! en geef elise maar een dikke knuf hoor! kan me wel ene beetje voorstellen hioe ze zich voelt, hiet hetzelfde en dat is geen pretje! misskeita, wat vervelend meid! je verveelt je niet inderdaad, maar of dit nou de afleiding is die je wilt?! snel/traag, ik vind het nog steeds niet opschieten hoor komt ook doordat de dagen zo lang zijn voor mij, kan niks meer zelf. laat maar komen hoor! waterlelie, doe je rustig aan?! en beterschap hoor! miep, meissie, da's niet leuk om op zo'n manier te beginnen. denk je goed om jezelf? ik hoop dat het gewoon even een slecht momentje was! lekker verschil he, tussen de bevallingen een maand is dan opeens zo lang! was mij ook al opgevallen. er zijn meiden die nog verlof moeten/kunnen krijgen als de eersten al een kleintje hebben. raar idee hoor storm, hier weinig last wat betreft de nachtrust. we zijn er wel achter dat er kieren bij de voordeur zitten en dat het in huis giert, de katten en de hond vinden het doodeng! dus toch maar even wat strips tussen zetten de arme mormeltjes buikgroei, mijn buik groeit nog steeds, maar zakt ook. mijn moeder zegt dat ze aan de vorm van mijn buik kan zien dat de kleine aan het indalen is. mijn ribben delen dat gevoel nog niet maar ik voel wel dat het indalen stevig begonnen is. heb veel buikpijn, pijn in mijn kruis en in mijn liezen. stuit/dwars, heb ik even gemist, maar met hoeveel zwangeren zijn we wat betreft de dwarsigheid van onze ukjes? hier straks even de bovenverdieping vegen en daarna boodschapjes doen met mijn mams. en als het er qua fitheid inzit ook nog even sint-shoppen! zal er toch maar voor zorgen dat dat zolangzamerhand klaar staat aangezien ik minder tijd heb dan verwacht haha eerst maar eens een kopje koffie met een broodje
hai meiden heb wel bijgelezen maar met moeite.... hier weer ff flinke hoofdpijn en ik voelde de kleine al weinig bewegen maar maak me nu wel zorgen want het is nu wel heel minimaal....... dus de vk heb ik al gebeld die zou me zo terugbellen........... ik had het er gisteravond zo met mijn mannetje over ik ben nu bijna 35 weken...dus nog 5 weken tot de datum en als het goed is laten ze je niet langer dan 2 weken over tijd lopen.... dus zeg binnen nu en 8 weekjes dan is de kleine er al gewoon raar is dat
waterlelie: het idd behoorlijk pokke weer, me mannetje net maar ff gesms die plaats bliksembeveliging en is op een kerk bezig. vind het wel een beetje eng met dit weer, gelukkig moeten ze wachten tot het droog is! @ claartje; hehe daar ben je Hoe ligt jou kindje?
Heb even vluchtig doorgelezen wat ik gemist heb maar ben eigenlijk een beetje vergeten wat. @Miep: wat een schrik meid! rustig aan doen hoor en als je je nog niet helemaal goed voelt gewoon effe bellen! en verder weet ik het echt niet meer! sorry! oh wacht even: vreetbuien: hier ook wel last van heb alleen vanwege maagzuur zo´n spijt na tijd! Hier wisselt het weer zich ook af, ik ga er strak nog even uit even een frisse neus halen. Waterlelie ik ben jaloers op je! staks misschien even naar het strand! oh heerlijk!
Goede morgen allemaal! Wat een storm vanacht zeg! Wij wonen aan het water dus dan spookt het allemaal nog erger. Jeehh vandaag alweer 35 weken! Whoehoe. katten; ik heb 1 kat maar die heb ik achter gelaten bij me moeder want die kat had niks hierzo, dus die is een beetje boos op mij en rent ook weg als ik der wil komen knuffelen. Ze kan ook echt arrogant naar me kijken. raar beest. goede vader; Mijn vriend zegt dat hij alles op alles zal zetten om een goede vader te zijn, maar wel op zijn manier @ olga; hier ook precies om half 4/4uur snachts naar de wc! vreselijke tijd. Meestal duurt het dan ook weer ff voordat ik slaap of ik krijg dan juist last van me buik. Hier ook het idee dat me buik niet echt zo erg meer groeit, mijn buik heeft een hele erge groeispurt gehad een paar weken geleden want ik had tot de 25 weken bijna geen buik en nu is het écht een dikke toeterrrr @ maartje; haha hier precies hetzelfde vanmorgen over gehad! Er kwam toen een heel schattig klein glimlachje op zijn gezicht.
dianne, ben er elke dag even hoor, maar meestal maar kort kan maar heel kort achter de pc zitten hihi die van mij ligt nog steeds in stuit, met de billen ingedaalt en het ruggetje rechts/langs mijn rug. de voetjes liggen naast het hoofd. zoals het er nu uitziet wordt het dus een ks. we hebben niet het idee dat meneer nog gaat draaien
@Claartje: 28 november al! Jeetje, dat is wel heel dichtbij zeg. Spannend hoor! Word ook echt niet blij van dit weer. Net kwamen er hele grote hagelstenen naar beneden. Gelukkig zit ik lekker binnen met mijn twee stoere klusjesmannen, dus heb weinig te vrezen En mijn badkamertje wordt MOOOIIIIIII
Morgen meides! Ik ga eerst even bijlezen. Heb m'n huishouden al een beetje gedaan en doe voor de rest niet al teveel meer, ik ben zo ontzettend moe. Wat een weer is het he? Holymoly mega storm hier! Xx
goeiemorgen ik heb lekker een "vrije "dag vandaag mn dochtre hoeft niet naar school, dus heb geen verplichtingen alleen zwemles vanmiddag.Hier heeft t erg gewaaid hoop dat t snel over gaat want we hebben zondag 11 november en vind t zo sneu voor de kindjes anders..vorig jaar hadden we ook al zulk slecht weer. over t plassen sn8s het lijkt wel alsof ik om t uur moet , word er gek van hij kan ook zo in mn blaas schoppen dat kieteld een beetje wat meteen weer t "plasgevoel"geeft. mijn mannetje is op zijn manier ook erg onzeker of hij wel een goeie vader zou zijn..zijn eigen vader heeft zijn moeder mishandeld waardoor ze is gevlucht vroeger, hij heeft nooit iets van zich laten horen ,ondanks dat mijn vriend dat zou graag zou willen en ook aan m heeft gevraagd.Hij heeft hier altijd al veel verdriet over gehad en wil het zo graag beter doen dan zn eigen vader! vreetbuien komen hier ook voor, doe mn best om gezond te eten maar heb heel weinig honger en alleen trek in lekkere dingen nu gaan we maar eens ff naar buiten die kleine diva hier hangt al vanaf 8uur voor de tv tijd om ff uit te waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaien
claartje: hebben ze het met jou ook nog over een draaipoging gehad? Ik heb eens hoord dat als de billen eerst komen dat je dan gewoon mag bevallen( moet je ook maar net willen hoor, ik denk dat ik het niet zou doen) Die van ons lag de vorige keer vast met hoofdje tussen mijn ribben, die billen rechts in mijn buik en de voetjes links( ja echte circus artiest Ik heb nu de indruk dat het overdwaars ligt. Maar goed volgende week gesprek dus bij de vk. dan zal ik voor een echo moeten. Ik kies igg niet voor een draaipoging, dus zal het dan een keizersneede worden. tenzij het nu nog ff draaid maar ga der niet van uit!