Waterlelie, ik lees al dat de andere kant van het bed jou goed bevallen (hi hi) is . Ik heb ook steeds meer last van mijn heupen en schouders in de nacht en 's morgens als ik wakker wordt. Soort beursig gevoel... Lange avond met oudergesprekken komende dinsdag. Hoe doe je dat dan met werken? Want eigenlijk werk je alleen de ochtenden nog maar... Liefs Olga
Maartjeh, hoop dat de hoofdpijn nu eens wegblijft bij je! En anders gelukkig wel extra controle in het ziekenhuis. Amber, niet te zenuwachtig maken voor zo'n gesprek hoor! Johana, lees ze in je nieuwe boek. Heerlijk he! Miep, nog iets leuks in de planning voor vandaag? Liefs Olga
Morgen gaan we weer even foto's maken van mijn buik. Vanmiddag/avond weer naar een verjaardag helemaal in Doetinchem. Nu even lekker rustig aan. Even een wasje draaien en straks met mannetje boodschappen doen. Liefs Olga
Goede middag al weer. Ik kom me ook even melden. Heb nu een week verlof achter de rug en heb het drukker dan voorheen. Mijn lijf laat me ook een beetje in de steek. Voelt moe, pijnlijk, maar goed het zal er wel bij horen. Gerda en man heel veel sterkte. Hopelijk ga je je iets beter voelen gerda. En er gewoon over blijven praten als het lukt. Lindy veel plezier in de stad. Iloon, fijn dat jullie nu toch uit de naam zijn gekomen. En gefeliciteerd met je 37 weken. Het gaat nu echt opschieten Amber, gefeliciteerd met je 35 weken! Olga, we zien je buikfoto's wel verschijnen. Ga nu nog even in huis rommelen en dan vanmiddag verjaardag van mijn broertje.
linny meld zich ook weer ff! t is weer weekend..hoewel dat eigenlijk niet meer zoveel voorsteld hier hoor..voor dat ik zwanger was zaten we altijd helemaal volgepland en gingen we veel uit enzo, nu is t een beetje rommelen in huis en bank hangen. vanacht echt een rot nacht gehad mn dochter was ziek en moest vreselijk overgeven en helaas zat de klep van de wc omlaag dus lag de hele badkamer onder vanacht dus ik kon nog eens gaan poetsen..om een uur of 4 hield t pas op met overgeven bij dr, t was echt heel sneu ik voelde me zo machteloos! vandaag dus maar een rustig dagje, winkelen ofzo komt me ondertussen ook wel me neus uit..raar he !
Ikke ben weer terug van de voetbal....helaas hebben ze verloren met 4-1 Het begon droog en voordat de wedstrijd afgelopen was hadden we al een flinke bui gehad. Net de was aangezet en gestofzuigt en gedweild Alleen straks nog naar de winkel voor wat boodschapjes, mss doet mijn mannetje dat wel. Jaa ben erg blij dat we nu eindelijk uit de naam zijn
@Gerda en man: jullie zijn zo sterk geweest de hele tijd. Nog even volhouden! Hoop dat jullie kleine er snel aankomt. Dikke knuffel... @Iloon: begreep ik nu dat jullie uit de naam zijn? Dat is fijn! Nu kan de kleine komen @Kant van het bed: ik zou ook liever aan mijn mans kant gaan slapen, maar uit een soort van traditie / bijgeloof weigert hij zijn plekje af te staan. Ok, geen probleem. Nu kwel ik hem gewoon door de halve nacht te kreunen en te steunen als ik me weer eens niet kan omdraaien. Ik denk dat hij vandaag of morgen toch wel overstag gaat. Gna gna gna Vanmorgen even snel naar de Ikea geweest voor wat opbergdozen. Ja ja ja, de nesteldrang begint ook hier hoogtij te vieren. Beetje frustrerend dat er nog een week werklui met de badkamer bezig zijn... Mijn pa heeft van de week een hele mooie maatkast gemaakt in een tot nu toe nutteloos hoekje. Paar dozen erin, en ik kan weer bergen rommel kwijt! Nu ga ik me even storten op het bakken van een appeltaart(ja, alweer...). Krijgen dit weekend veel visite, en vind het dan wel lekker voor bij de koffie. Dus ik ga aan de slag!
Olga..hier geen plannen hoor.. Mijn ouders zijn weg..dus ga daar even met de hondjes bezig..en hier druk met de was.. Ben benieuwd naar je buikfotos morgen! Happygirl..gefeliciteerd met je broertje! Linny..beterschap voor je dochtertje! Iloon..balen dat jullie natgeregend zijn.. En ook nog eens verloren..jammer! Misskeita..al lekker geshopt!leuk! Kun je lekker opruimen hè! En lekker zeg..appeltaart..mmm!
Hier geen echte plannen.. lekker rustig aandoen.. Ben de was aan het wegwerken... en ga straks even naar mijn ouders huis om daar de hondjes te verzorgen.. mijn zus slaapt er..dus die doet het smorgens en savonds..
Iloon ... 37 weken, gefeli! En ook met de naam, lekker hoor dat je man er uit is (en dat hij het met je eens is natuurlijk) ... *weer verder lezen*
Ayse, ben je al wat wijzer geworden over wat het kan zijn? Lindy, ik zal niet meer klagen over MIJN kluswerk hier in huis, oef wat hebben jullie veel te doen zeg, let je wel n beetje op jezelf? Succes! Linny, hoe is het nou met jou? Als je je slijmprop verloren bent, maakt je lichaam dat dan weer opnieuw aan als je nog niet bevalt? Sanneke, ik las dat stukje over intake wel of niet vergoed, mij werd tijdens de intake verteld dat ik zelfs m'n kraamzorg 100% vergoed krijg, ik stond hier wel even van te kijken, wel fijn! Hoe was je verjaardag? Hoeveel is de huur van de klossen eigenlijk? iemand enig idee? Elise, gelukkig nu de juiste diagnose, nu hopen dat de creme snel z'n werk gaat doen! Claartje, thanks for the reminder! Ik heb die kortingstickers ook vd Hunkepunk, ga nog ff iets halen. En pfff wat druk heb je het met al die Sintkado's, ik sla dit jaar over hoor, we doen hier toch nooit zoveel aan, met kerst vraag ik me wel af hoe ik dat allemaal ga doen. Salapio, hier ook een "ongeduldig spook" wie weet gaat mijn kleine meid me ook beproeven Dreams, tsssssssss...heb er even geen woorden voor, weer n tegenvaller zeg, knuffie voor jou hoor! Wat lief van je ventje dat ie dat hemeltje gekocht heeft! Lindy, ik heb m'n voedingsbh gekocht in de maat die ik nu heb. Bipat, je bent goed verwend lees ik weer, heerlijk meis! Wel erg jammer dat je vriend het niet gehaald heeft, wanneer krijgt ie z'n herkansing? Wens m maar succes! Nannaf, hihihi, we hebben het er ook al over gehad, mocht onze dochter toch een jongetje zijn dan hebben we denk een homo'tje gecreeerd met al die roze spulletjes overal Olga, hoe was je verjaardag? Waterlelie, heerlijk toch die kerstliedjes En hoe heb je geslapen aan de andere kant? Raar is dat dan he? En ja hoor, je beebje is lekker aan het indalen, ik vond het ook zo'n rare ervaring, m'n buik leek net kleiner (hij is echt reuze groot) maar omdat het iets gezakt is, lijkt het van bovenaf kleiner. Lieve man van Gerda, bedankt voor je berichtje. Deze is even voor jou hoor: =D> =D> =D> , voor jou zal het ook allemaal niet makkelijk zijn, je kan alleen maar toekijken en niets aan de pijn doen. Uit de berichtjes van Gerda begrijp ik dat je ontzettend veel voor haar doet, en nu ook een berichtje posten voor haar, echt super lief! Sterkte voor jullie alletwee. Zelf voor een fitte gezonde vrouw wordt het nu allemaal toch best zwaar, dus ik kan me voorstellen dat het er bij Gerda nu extra inhakt, lieve Gerda de laatste loodjes, nog even volhouden schat! Kus voor jullie alle twee! Iloon, nou he, zo zielig was Dr Phil, had echt met die vrouwen te doen.En jullie zijn uit de naam, leuk! Ben zo benieuwd of iemand hier dezelfde naam (namen) heeft als dat ik heb uitgekozen, Sowieso erg benieuwd naar hoe alle Decemberkindjes genoemd gaan worden. Dreams, hmmm nou loopt het thuis ook niet lekker, getstie. 1 tip: maak ze helemaal gek bij de woningstichting, elke dag bellen of langsgaan, echt waar dat helpt! En nogmaals een extra knuffie voor jou! Niet leuk dit he?! Bowie, inderdaad, we hebben even niets van Maartje gehoord... hahaha, en daar lees ik een berichtje van Maartjeh, gelukkig meis alles is "goed" wel jezelf in de gaten houden! Waterlelie, ik heb PRECIES hetzelfde met luchten, kan er niet tegen als ik geen raampje open kan, dus hier raast de storm af & toe gewoon door het huis, gek wijf met de deuren open ben ik dan haha! Linny, ja best een ander leventje he tijdens de zwangerschap, ik vind van wel hoor, lijkt me ook echt weer heerlijk om s lekker op stap te gaan enzo, hier zaten de weekenden ook altijd prop vol gepland, maar dat kwam ook omdat ik niet elk weekend vrij was op m'n werk dus ALS ik vrij was, gebeurde er veel. Straks lekker genieten van m'n gezinnetje in het weekend, daar kijk ik ook naar uit! Misskeita, lekker ik denk dat ik ook een taartje ga bakken (had ik het nou maar eerder gelezen, ben al naar de AH geweest ) Miep, waar zijn je ouders heen? Naar n warm land? Lijkt me lekker! Enne lekker n rustig dagje vandaag dus. Hoe bevalt je verlof? XX Es
Yahoeee, weer n stapje verder op zolder, de laminaatvloer ligt erin, zo effe lekker de vloer dweilen (in heel het huis heb ik nu overal witte voetstappen)Maar de vloer ligt: BLIJ MEE!
essebes..mijn ouders zijn naar Limburg..even een weekendje.. meestal gaan ze niet zover hoor..mijn moeder durft niet te vliegen.. Huur van de klossen...eigenlijk geen idee... Verlof bevalt prima hoor...zal het pas echt volgende week merken denk ik...maar heb allemaal klusjes die ik nog wil doen hè.. En fijn zeg weer een stapje verder!lekker!
Waterlelie, hier ook ramen op een kier overdag. Oudergesprekken was ik ook altijd wel een beetje zenuwachtig voor toen ik voor het eerst mentor was (was ook meteen mn eerste echte baan als docent, was nog niet eens bevoegd), maar mn tweede jaar ging het eigenlijk heel soepel. Maar ja, toen kende ik bijna alle ouders ook al . Zou bij een nieuwe klas weer net zo zenuwachtig zijn hoor! Maar volgens mij ga je het supergoed doen! Amber, oei spannend - functioneringsgesprek. Heb ik één keer gehad op basis van één lesbezoek en dat was alleen maar gejubel. Kon het niet heel erg serieus nemen, was duidelijk niet echt voorbereid door mn teamleider. Maar als het echt aan de hand gaat van een POP is het wel serieus. Lijkt me spannend, maar misschien ook juist wel zinvol. En zal vastwel prima gaan toch! *euhm* Misskeita, lekker appeltaart (hoe bedoel je selectief geheugen) Linny, vervelend voor je dochtertje (en voor je nachtrust) *kweedudnimeer*
draaipoging, als er bij mij een draaipoging gedaan wordt moet deze sowieso van binnenuit. dat is vrij pijnlijk. een draaipoging is eigenlijk nooit echt fijn. daarbij ligt die van ons niet gunstig en vind ik de risico's voor de kleine te groot. al met al vind ik een draaipoging dus niet zo leuk. straks verder met pag 1309 en verder. nu eerst boodschappen doen en spulletjes halen bij de ikea. het kamertje moet dit weekend af!
Linny, wat zielig voor je dochtertje zeg! En voor jou al helemaal geen pretje midden in de nacht... Hoop dat het nu beter met haar gaat. Happygirl, ik heb ook het gevoel dat ik het nog zo druk heb nu ik met verlof ben. Wel veel gezellige dingen hoor, dus ik probeer het maar een beetje te spreiden nu. Misskeita, lekker dat je nu nog wat extra bergruimte erbij hebt. Ze hebben altijd leuke opbergdozen bij IKea. Appeltaart klinkt lekker maar heb ik geen ingredienten voor in huis. Kan wel een kruidcake gaan maken straks. Ja goed idee! Essebes, wow het laminaat ligt ook al. Begint nu een beetje wat te worden, of niet dan? Liefs olga
Ik ben er net achter dat de verzekering toch standaard een gedeelte van de poliklinische bevalling vergoed. Dat is goed nieuws! Olga