Hallo allemaal, ik voldoe even aan mijn meldplicht. Xie wel wanneer ik effe reageer op iedereen! Fijne zondag!
Alieke, wat lief van je schoonouders! Dreams, jeetje, ik hoop echt op een woningwonder voor jullie. Maar zou je vader je er echt uitzetten? En wel lief van je schoonmoeder, wellicht geeft dat een beetje ademruimte zodat jullie na de bevalling weer verder kunnen zoeken? *KNUF* Claartje, mmm ja dat klinkt inderdaad bijzonder onprettig. Daar zou zo'n (bijna) arts dan toch ook rekening mee moeten houden ... :c: Sanneke, hier geen knellende bh's, draag al een tijdje zwangerschapsbh's van de HEMA zonder beugel ... zeer charmant ... nou ja ... ze zitten heerlijk . Heb ook een voedingsbh daar gekocht, zijn 12 euro ... prima dingen (en ook die zitten erg lekker). O ... tja weet niet of ze maat gigantisch hebben bij de HEMA ... Maar als je BV gaat geven, zou je wel een lekkerzittende voedingsbh kunnen kopen? Heb je ook na de bevalling nog wat aan ... O dat heb je al ... pff ... lekker mosterd na de maaltijd mijn berichtjes Miep, goed tip van jou die HEMA bh's Waterlelie, hier ook zeurende pijn in rug, bekken, buik etc. Denk dat het bij de laatste loodjes hoort? Maar wel kl*** natuurlijk. Een lekkere warme kruik wil nog wel helpen en een massage natuurlijk . Klinkt als een drukke dag hoor ... zou ik ook moe van zijn (nagenoeg niets is best veel als je zwanger bent hoor)! Love actually is nu in Nederlandse versie (Kim van Kooten) ... euhm ... Alles is liefde (maar dan geen kerst maar lekker hollands sint). Maar Love Actually is inderdaad een heerlijke film
Gisteren voor het eerst sinds tijden weer in de kroeg gezeten. Was erg gezellig, maar om 0u viel ik zo'n beetje om - niet alleen vanwege moe, maar ook vanwege de k*tzitjes daar ... Nu nog steeds kapot, mn lichaam doet echt nog steeds een beetje pijn *zeur zeur zeur* ... Gisteren nog net op tijd St Maarten lekkers in huis gehaald ... hebben we ook al lekker zelf van zitten snoepen Fijne zondag meiden!
ik meld me ook even zeer slechte nacht gehad hier ! ik kruip nu lekker mijn bedje weer in tot later XXXXXXXXXXx
heb vannacht een beetje minder geslapen, gister maakte ik me even zorgen had het hier thuis gezellig gemaakt met mannetjelief rond 1uur was hij weg want we konden niet samen slaapjes doen en kreeg ik opeens harde buiken, heb ik normaal noooit maar bleef steeds terugkomen ieder halfuur, 20 minuten zo maar erna gelukkig niet erge pijn gehad ofzo wel wat buikpijn maar niet echt heeel ernstig! miep, ah ja goed idee even de draaipogingen googlen, ben ik wle benieuwd naar morgen weer naar de verlos dus ben benieuwd of die nog steeds in een stuit ligt heb zon gevoel van wel es, aii je maakt mij ook bang hihi ma niet de bedoeling dat weet ik haha oh ik wist niet dat dat echt zo ingrijpend was, maar ik wil ook were geen ks eigenlijk dan heb ik echt zon gevoel dat ik er zelf niet voor gewerkt heb Ayse, veel plezier bij je fotoshoot en gefeliciteerd met je 36 weken Ik heb de laatste dagen zon pijn aan mn been vanuit mn linkerbil (spieren) echt zo raar maar bij iedere stap krijg ik dan zo'n pijnscheut waterlelie, jij bent al flink in die kerstsfeer de laatset dagen he die film is ook echt leuk heb hem toen in de bios gezien, en die hugh grant heeft zon heerlijke humor Salapio, oh ja dat doet die echt wel hij zei een keer iets heel gemeens en van dalijk deel ik klappen uit maar dan denk ik van dat is geklets laat hem maar ma hij heeft al paar keer gezegd dat kind wordt hier niet geboren mja het is nu echt zó moeilijk ma bedankt voor je steun Fijne zondag allemaaaaal!
Dreams: Waarom zou jij minder 'hard' gewerkt hebben met een keizersnee dan de anderen die hun kind via de natuurlijke weg krijgen? Dat moet je echt niet denken hoor.! Een keizersnede is ook heel ingrijpend voor je lichaam! En trouwens, jij hebt tenslotte ook het kindje al die maanden gedragen. Dat is ook een hele prestatie! Vervelend voor je dat je ouders zo reageren op je zwangerschap... Lijkt me moeilijk om in zo'n situatie te zitten... Hoe reageren de ouders van jouw vriend? Kun je daar wat steun uit halen?
hey meiden...ik meld me weer! net terug van een weekendje sint maartenzee...en we hebben het heerlijk gehad... hier nog erg ingrijpende gebeurtenissen gebeurd?
haj meiden ik kom me even melden gister was echt onwijs gezellig.. heb heel veel gekocht was laat thuis heb vannacht bij mijn oma geslapen gezellig joh; ik ga vanavond het even nalezen wat jullie allemaal verteld hebben en dan zal ik even ene verslagje doen hoop dat alles goed gaat hier vandaag 33 wkn joehooeeee
Daar heb je ook wel weer gelijk in waterlelie, de zwangerschap zelf is ook niet niks nee maar lijkt me dat je dan zo'n raar gevoel hebt..je komt bij en dan is het zo van oh ik heb een zoooooooooooooooon! terwijl bij een natuurlijke bevalling beleef je het zelf echt, sorry als het raar overkomt niet de bedoeling Enja, me vader is alleen zo, mn moeder vind het wel heel leuk heb ook best veel van haar gekregen en ze wil ook vaak op hem letten enzo en wil zelf een kamertje voor hem inrichten hier voor als hij hier is maar dan zit ik daar weer mee wil dat niet te vaak doen aangezien mn vader, mjaa zie wel hoe het loopt xx
ow ja en de vader van me vriend is dit jaar overleden maar zijn moeder wel heel leuk hoor heb van haar ook best veel kleertjes gekregen en ja we mogen bij haar alles inrichten dus dat vind ik wel lief
Bowie..veel plezier met de kaasfondue! Waterlelie..succes met je voorbereiding! Moet je de gesprekken allemaal alleen afnemen? Of doe je ze samen met je vervanger? Nannaf..meldplicht voldaan! Salapio..ook al aan de hema behas En lekker snaaien hoor..moet af en toe kunnen! gefeliciteerd met je 34 weken! Amber..hopelijk slaap je vandaag overdag even bij! Dreams..vervelend zeg die harde buiken..maar gelukkig weer over! Morgen ook spannend bij jou .hopelijk ligt ie niet meer in de stuit.. Wat vervelend dat je vader zo doet..misschien trekt ie helemaal bij als de beeb er is.. Loessie..fijn dat je het leuk hebt gehad hoor! Lindy..gefeliciteerd met je 33 weken! En lekker geshopt..leuk! Zo..effe weer bijgelezen.. En zometeen komt me zus en zwager ons ophalen.. Dus effe mezelf klaarmaken.. Dan gaan we een pannenkoekje eten.. Tot laters..
*meld zich ook weer* Vanmorgen was een vroege voor ons...we moesten om 8.30u al verzamelen bij de voetbal om uit te gaan naar Fortuna...bleek dus gewoon door te gaan ondanks de regen. Ze hebben gelukkig gewonnen met 2-3 Daarna nog gezellig bij mijn schoonvader soep gegeten en op visite...thuis gekomen heb ik Serena in bed gelegd, afgewassen en de was opgehangen. Dus vandaag lekker niks meer te doen....alleen straks nog wat te eten halen, want hoef niet te koken voor mijn mannetje
*meld zich* wat een rust hier.. iedereen is lekker aan het relaxen denk ik! Hier ook een super relax dagje, filmpjes gekeken & straks patatjes eten :-D Jemig, ik heb echt last van de voetjes van de kleine meid, vandaag al de hele dag het voetje bij me ribben! Soms schopt ze en dan duwt ze zichzelf naar beneden zodat haar hoofdje op me blaas komt, dan krijg ik echt een plas/kietel gevoel onderin me buik. Ik ga maar even de frituurpan aanzetten *jammie*
Sorry Dreams & Miep , kan maar beter m'n mond houden over die draaipogingen he? Maar zoals ik al zei: bij m'n vriendin viel het dus 100% mee....(kleine geruststelling?) Ik ben moe & verdrietig! Bah ff m'n ei kwijt.. M'n ventje is al heel de dag weg, zelfs het weekend zijn we niet samen, dat stomme werk van hem, ik lijk wel n single mama. Heel dat huis in m'n eentje vandaag maar uit nijd schoongemaakt, veels te veel lopen tillen (daar baal ik nu al van, stomme ik) nu zwaar verrot op de bank...ben verdrietig....weet dat ik me niet aan moet stellen, zal ook wel met hormonen te maken hebben, sorry moest het ff kwijt. xx
Pfff Essebes, zijn inderdaad de hormonen (hormonsters...) Ik vind bv ook dat mijn man veel te veel klusjes laat liggen (zoals gordijnen ophangen in de baykamer, bellen met verzekering ed). Ik heb nou eenmaal enorme nesteldrang en mag "zwaar werk" van mijn man niet meer doen, maar ik vind dus dat hij het niet snel genoeg doet....erg he?! Hier veder alles goed. Ga over 3 dagen met verlof. Vind het wel heel raar. Voel me ook prima en had best nog door kunnen werken. Heb er ook vakantie aan vast geplakt en ben er dan dus 5 maanden uit Nog nooit zo lang niet gewerk! Babietje ligt al lekker tijdje met hoofd naar beneden, maar is nog niet ingedaald. Slapen is op het moment weer slecht (had eindelijk weken goed geslapen), ben gewoon klaar wakker om 5 uur....Ga tijdens mijn verlof maar lekker slaapjes overdag doen! Heb een hele hoop klusjes die ik nog wil doen tijdens mijn verlof...hoop dat ik me goed blijf voelen!
@Amber: Mooie wieg! @Essebes: dat is zeker niet leuk, om nu zoveel alleen te zijn. En ja, door die hormonen word je daar gewoon verdrietig van. 'T komt me maar al te bekend voor. Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. En niet te veel hooi op je vork nemen he? Gisteraaf en vandaag visite gehad. Erg gezellig, maar wel vermoeiend. Merk dat ik soms gewoon buiten adem raak als ik veel praat! Bizar toch... Ga zometeen even slapen op de bank. 's nachts komt er weinig meer van terecht. Alles doet pijn. Dan mijn ritme maar een beetje omgooien.