December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    @lentefee zit hier met tranen in mijn ogen. Sterkte voor jouw en je partner.

Meiden met een mooie/goede echo gefeliciteerd.

Iedereen dien morgen mag succes.

En gelukkig even geen misselijkheid vandaag.

Ga nu lekker slapen.

2. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    lentefee ik vind het zo erg weet ff niet wat ik moet zeggen
    Hele dikke knuf en sterkte

3. augustus

augustus Niet meer actief

Goeiemorgen dames...

Vandaag mn echo, zooo spannend...

4. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    @augustus heel veel succes en hopelijk heb je een hele mooie echo. Laat even weten hoe het is geweest. Ik mag maandag en vind het ook best spannend.

5. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    @ augustus ik mag ook vandaaaaaaaag ! veel plezier en we gaan er natuurlijk vanuit dat alles goed zit !....bibber bibber bibber :)

6. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @lentefee als je nog meeleest heel veel sterkte meid.

de rest van de meiden die vandaag een echo hebben veel succes!geniet ervan!

7. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Goedemorgen,

Meiden die voor een echo gaan vandaag heel veel plezier! :D

Ik heb morgen mijn intake bij de verloskundige en daarnaast heb ik 29 mei de 1te echo bij de gyn, dus ben benieuwd allemaal..... ;)

Oja meiden die last hebben van de darmen ik heb het gevonden athans het helpt mij wel goed.
    ZEMELEN kopen!!! elke ochtend in de yoghurt of melk 2 eetlepels ZEMELEN nou bij mij heeft het al goed gewerkt. Je kunt het gewoon in de supermarkt kopen bij het zonnatura gedeelte en het kost niet veel.

Liefsss

8. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    @lentefee veel sterkte, heb je al een echo gehad? Misschien is alles toch wel goed...

Ik weet even niet wat ik moet zeggen, ik heb het ook meegemaakt. Ik weet ook heel goed hoe je je voelt, ik hoop toch nog op een wondertje.

Pas goed op jezelf...

9. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    dames die vandaag een echo hebben succes

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @kreeftje: die zemelen ga ik ook kopen! thanks voor de tip!

@lentefee: ik heb de hele nacht aan je liggen denken. ik vind het zo erg!

11. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    @lentefee: Heel veel sterkte voor jou en je partner!

Alle dames met een mooie echo, proficiat.

Ik begin nu langzaam wel jaloers te worden op iedereen die al een echo heeft gehad..... :D :D :D

Ik moet tot 22 mei wachten, dan ben ik precies 12 weken volgens mijn berekeningen. Ik vind het steeds spannender worden!

12. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Alle echodames van vandaag: heel veel succes en veel plezier...het is zo geweldig om je ukkie op dat scherm te zien!

Die zemelen gebruik ik ook, dat helpt echt. Ik gooi ze door een yogurt-vruchtenshake heen die ik zelf maak (gewoon yogurt mengen met gepureerd fruit bv aardbeien en banaan). Maar je moet er wel heel veel bij drinken, anders krijg je nog meer last van je darmen!

13. roselinde

roselinde Lid

24 apr 2007
    24
    0
    0
    recepseniste/telefoniste
    woerden
    Goedemorgen,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap

gr roselinde

14. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @krullebol

Ja klopt ik probeer ook veel te drinken...
    Ben in ieder geval blij dat er eindelijk iets helpt, had er zo'n last van steeds dat ik soms wel een halfuur op de wc zat :oops:

@elsa

Ik begrijp je hoor..ik ben ook jaloers aan het worden ik moet wachten tot 29 mei :)

@loopy

Ik zou ze idd gauw in huis halen ;)

Liefsssss

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Lentefee: Heel veel sterkte en liefs voor jou en ook voor je partner.

Olga, Krullebol, Sam28: gefeliciteerd met jullie mooie echo!

16. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    nog 1 uurtje tot me 2e echo!

17. Lisette

Lisette Niet meer actief

Lentefee: Heel veel sterke de komende tijd.

Azra: Gefeliciteerd met je verjaardag !

Hier gaat alles zijn gangetje, af en toe een beetje weeig op de maag, maar verder geen klachten. Vindt alleen wel dat de 1ste echo erg lang op zich laat wachten (Zit in de MMM).

Dames die de echo al wel hebben gehad, vandaag hebben ik lees en geniet met jullie mee hoor. ;)

18. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    lisette ik tel met je af ik mag ook de 21e voor de echo

19. Pippi

Pippi Lid

6 mei 2007
    9
    0
    0
    Logopedist
    Binnenkort Brabant
    Hai Dames!

wat hebben juliie veeeeeeeeeeel geschreven zeg! Nu moet ik echt snel gaan opschieten met afstuderen want nu zit ik op een i-net beperking, anders komt er niets van :oops: en ik hou jullie helemaal niet meer bij :)

lentefee: wat verschikkelijk zeg :( heel veel sterkte

alle andere dames: wat fijn van alle echo's en al een hele lijst met data netjes hoor!

ik weet mijn uitgerekende datum nog niet percies. ik gok zo half dec. maar ik wil de echo eigenlijk afwachten.
    ik ben gisteren bij de huisarts geweest en die wat erg positief en ze vond dat ik het goed deed (ik wist practisch alles wat ze vertelde al :) lang leve internet 8) )
    nu nog een afspraak maken bij de verloskundige.
    daar zit ik alleen met een 'probleem': de praktijk hier vlakbij kan alleen op dinsdag (of ik moet een heel stuk verderop = niet handig) en op dinsdag ga ik juist werken per 1 juni. Ik ga een zwangerschapsvervanging doen dus 'maar' 16 weken en om dan gelijk al een aantal dagen/middagen te missen vind ik vervelend (eventjes bij zeggen dat het mijn eerste baan is na mijn afstuderen)
    nu komt er ook nog bij dat mijn vriend heel ergens anders woont (minimaal een half uur met de auto) daar willen we ook een huis gaan zoeken (ivm zijn eigen bedrijf en zo) ik heb ook al gekeken daar naar een verloskundige en die heeft het spreekuur op woensdag en donderdag. percies de dagen dat ik niet ga werken.
    wat zouden jullie doen? hier in de buurt naar de verloskundige of bij mijn vriend ? (waar ik ws toch naar toe moet halverwege mijn zwangerschap omdat ik ga verhuizen)

alvast bedankt

groetjes
    pippi

20. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @pippi

Ik zou dan kiezen voor de praktijk bij je vriend in de buurt, als je toch van plan bent daar heen te gaan verhuizen is het strax alleen maar makkelijk ;)
    Dan eerst maar even een paar x half uurtje rijden maar dan kun je het strax misschien op de fiest of lopend doen.... :D
    En het scheelt in het begin hoef je nog niet elke week te komen.

Liefsss

Deel Deze Pagina