ik heb er een ding van foam ( van de praxis ) van winnie the pooh op geplakt..... dat bedenkt bijna heel het raam
essebas sliertjes blijven komen soms wit of rood. Vlos zij dat te maken heeft met vliezen van propje.
Hier lekker lopen spoken zoals jullie wel aan het tijdstip konden zien. Toch maar in bed gaan liggen. Juffie wat een leuk kamertje ben benieuwd naar de foto's als het helemaal klaar is. En goed om te horen dat het zo goed met jullie gaat. Ayse..foto's! We zijn niet nieuwsgierig. Dreams en olga veel succes bij vlos (en intake) Ga hier maar eens onder de douche en met de hond wandelen.
Okee, ayse, je hoeft je dus geen zorgen te maken, gelukkig! kan het betekenen dat je eerder bevalt? En maartjeh, thanks, zijn die dingen vd Praxis daar speciaal voor, of ben je gewoon creatief geweest? xx
Essebes, gisteren veel te veel gepoetst he...Wel balen dat je vriend zoveel werkt. Kan dat straks wel anders? Loessie, fijn dat je weekend weg geslaagd was! Amber, lief wiegje! Ik hoop dat je gesprek op school vandaag mee viel. Hoe was het bij de tandarts? Me2, ook bijna verlof. Je hebt het goed volgehouden zeg! Alieke, de kraamzorg raadde mij aan om de rubber ringen in te vetten met sla-olie en daarna uit te testen of ze niet lekken. Anders inderdaad nieuwe doppen kopen. Denk dat daar het rubber gewoon in zit hoor. Hele bladzij gelezen over opvang en ouderschapsverlof. Dat laatste wordt bij mij maar voor 25 % vergoed, dus best weinig vind ik zelf. En de kleine gaat 2 dagen naar de oma's dus dat is wel een vertrouwd gevoel en 1 dag is zijn papa thuis. Maar nderdaad om te gaan werken als de kleine 10 weken is, lijkt mij ook erg moeilijk! Olga
@ es ik weet niet of ze daar speciaal voor zijn maar het pastte zo mooi bij ons op het raam het zijn deco foam dingen voor op de muur en meubels enzo staat erop dus ik dacht hop op het raam ayse dus je verliest de slijmprop, betekend dit dat de bevalling inzet? happygirl nog ff lekker geslapen, ik moet ook met de hondjes wandelen./............
essebes dat kan zeggen ze dat ik eerdere bevallig kan krijgen. Wanneer moet eigenlijk de bay ingedaald zijn. Ik las als je baby niet ingedaald is en je vliezen gebroken zijn dat je dan moet blijven liggen. Mijn meid is nog niet ingedaald.
Ayse, volgens mij een beetje vanaf 36 w, maar je leest hier wel dat dat bij iedereen verschilt. Olga, ben bang dat dat niet snel zal veranderen hoor...maar goed.. Ik zal ook s kijken hoe dat zit met ouderschapsverlof. Heb je je intake al gehad? Maartje, ik ga ook effe piechen bij de praxis, wat voor plaatjes hebben ze nog meer, weet je dat misschien? Xx
Ach, veel meiden met een rotnacht. Hoop dat jullie misschien vandaag tussendoor nog een beetje kunnen uitrusten/slapen. Johana, lekker dat ouderschapsverlof zo veel vergoedt wordt! Maar is het niet zo dat als je erna niet weer terug komt op je oude aantal uren, dat je het dan alsnog moet terugbetalen? Zo werd het mij uitgelegd. Juffie, leuke foto's van box en kamer. Ben benieuwd hoe Jayda's eigen kamertje er straks uit ziet hoor! Essebes, lekker dat je toch nog een paar uurtjes hebt meegepikt vanmorgen.... Bij mij schijnt het licht van de gang dan ook het kamertje in, maar ik denk niet dat de baby daar last van heeft hoor. En anders afplakken met dat ondoorzichtige folie, dan is het licht in ieder geval niet fel. Ayse, wat fijn dat de fotoshoot leuk was. Kijk uit naar je foto's! Liefs Olga
heey meiden! Ben ik weer! huisje helemaal af! ik ben helemaal happy! Helaas is mijn mannetje vanacht niet thuis, hij is weg voor werk. Normaal gsproken vind ik dat niet zo erg, maar nu wel haha gelukkig heb ik mijn hondje nog! Ik moet 1 maart weer naar school! dan gaat ons kindje ook naar de creche. vind het ook erg spannend!
Zo, die mevrouw van de kraamzorg was erg aardig en is een uur geweest. Ze was erg enthousiast over de zelfgemaakte wieg (trots!). Nog wat info/tips waar jullie misschien iets aan hebben... Dekentjes hoeven van haar niet gewassen te worden. Temperatuur in slaapkamer hoeft alleen bij de bevalling lekker aangenaam te zijn, maar verder hoeft de verwarming niet aan. Bedje en kleertjes warm maken met een kruik is voldoende. Ze raadde aan om voor een eventuele thuisbevalling 6 hydrofiel luiers te wassen en strijken en daarna direct in een afgeloten zak te doen zodat ze steriel blijven. Kleintjes hoeven niet perse in een slaapzak te liggen omdat ze iedere slaapronde op andere zij liggen. Na een paar weken komt wijkverpleegkundige en zal dan slaaphouding en slaapzak adviseren. Verder nog allerlei info over de taken van kraamhulp enzo. Wel fijn om het allemaal te weten nu. Liefs Olga
Amber vervelend die tandpijn..hopelijk gaat het gesprek goed en kan de tandarts snel wat voor je doen! Augustus ..tja..als je meisje vindt dat je wakker moet worden..kan je er niks aan doen hè.. Maartjeh..ook niet lekker geslapen..vandaag een beetje bij slapen? Olga..ik denk ook dat het dan geen medische indicatie meer is..maar we zullen zien..misschien is ie morgen wel zelf gedraaid.. Enne wat betreft de pijntjes ..hier ook niet echt last van..het enige wat ik wel heb .. Is als ik wakker wordt last van de heupen.. Maar dat komt vast van op de zij liggen.. En dus toch geen dekentjes te wassen..dat scheelt alweer! Ze klinkt idd wel als een aardige mevrouw! Fijn dat je nu wat meer weet hè!
Bowie..das handig..je moeder schilderen..en jij voor de koffie..leuk!gezellig hoor! Johanna..ook lekker geslapen fijn! En straks eerst 3 dagen werken!fijn dat je 1 dag in de ouderschapsverlof kan! Juffie..wat een mooi kamertje!en een mooie box! Je bent er maar druk mee!maar wel leuk hè! Fijn dat het zo goed gaat met jayda! Goed dat je afbouwt met de bv hoor..je moet zelf niet lichter worden hoor! Essebes..ook al vroeg wakker maar nog lekker even teruggekropen..verstandig! Enne klem met haar hoofdje..nou ja dan moet je maar met de benen wijd blijven lopen hoor..! Hier geen raampje boven de deur..dus geen last van..maar ik denk dat ik m gewoon open zou houden hoor Ze wennen er toch wel aan! Ayse..ben benieuwd naar je fotos hoor! En toch wel je slijmprop oei spannend hoor! Dianne..fijn dat je huisje helemaal af is !
Dianne, wat super dat het huisje klaar is! Jullie zijn dus ook helemaal over nu? Gisteren kwamen mijn schoonzusje en zwager lekker eten. Was een tijd geleden en erg gezellig. Schoonzusje heeft me gevraagd voor getuige te zijn op hun huwelijk volgend jaar juni. Leuk he! Mijn vriend kreeg nog een kado als dank voor het klussen bij hun in huis. Een babystuurtje met allerlei geluidjes, lichtjes en muziekjes erin. Wel lief, maar nog niet echt voor een heel kleintje he! Liefs olga
Net even wat boodschappen gedaan..langs de bakker enz.. Zometeen komt me zus..die moet ik effe knippen.. dus tot straks..
Olga..leuk joh getuige zijn! en ook nog verwend met zo'n speeltje..die zal ie straks vast heel leuk vinden!