Miep, ik heb ook die pijn in mijn heupen en schouders van het liggen. Trekt wel snel weer weg gelukkig! Vanavond naar de VK. Zal die kleine al aan het indalen zijn? Zelf denk ik echt van niet.... Gisteren samen met mijn vriend ook nog wat foto's gemaakt van buik. Zal straks even kijken om wat te verkleinen en in album te doen. We hebben gelijk via de Hema site besteld. OOk een serie van bijna geen buik tot aan nu. Olga
goedemorgen meiden! schandalig, ik heb helemaal niet bijgelezen! het waren zoveel pagina's! als ik iets belangrijks gemist heb dan vertellen jullie 't me wel hè?! ons kamertje is zo goed als af! de plankjes hangen, schilderijtjes zijn opgehangen, lampjes gekocht, rolgordijn doet het. het wordt zowaar een écht kamertje alleen het boekenkastje moet nog even de finishing touch hebben, er moet een nieuw lampje komen (bleek stuk toen we thuis kwamen van de ikea) en er moet nog even een leuk overgordijntje voor het rolgordijn, puur voor de sfeer. maar hij oogt al helemaal af! ben zo trots en blij. ga straks even kijken of het lukt foto's te maken! morgen is mijn manneke al weer vrij en donderdag ook! heerlijk! hij had extra dagen vrij genomen om te kunnen klussen in huis, dus het schiet echt op nu! zo lekker zo vlak voor de bevalling
@claartje: het begint nu echt op te schieten! @olga: wat fijn dat het een leuk gesprek was met de kraamzorg. @miep: nog lekkere dingen gekocht bij de bakker ik was al vroeg op want 'n vriendin van mij moest naar de dokter en is daarna ff langs geweest...ik heb voor mn verjaardag nog een cadeaubon gehad van de prenatal komt goed uit want ik ga er straks naar toe.
hello dames, wauw zeg zo veel verteld dit weekend! @Misskeita: is die pijn constant of komen die in golven. Als die in golven komt dat zou ik toch eens bellen... Hoe gaat het met je nu? @Juffie: jouw meisje is een echt wondertje! Ik heb nog steeds geen fotootje van haar kunnen zien,
Lieve dames, Als jullie willen wil ik een link hier zetten en ik wil jullie laten zien in wat voor hel ik ben gegaan. Helaas hebben deze ouders een keuze gemaakt die mij ook werd voorgesteld maar ik heb nooit ermee ingestemd. Ik koos voor mn kind en wat er in toekomst zal gebeuren dat zien we wel! http://player.omroep.nl/?aflid=5827404
ik werk bij justitie (overheid) dus wat dat betreft zijn dit soort dingen wel goed geregeld. Over het tweede gedeelte wat jij verteld is mij niets bekend eerlijk gezegd..ik zal er eens naar informeren..bedankt voor de tip!
es volgens mij van alle disney figuren hebben ze het wel! het is echt heel leuk en heel makkelijk met dubbelzijdig plakband hoppa en het zit @dianne , ik ben vanaaf ook weer alleen gezellie ha.! ook idd met de hondjes @olga wat leuk zeg de kraamhulp en wat eenbruikbare tips!
@ miep ik hoop dat ik vanmiddag beetje bij kan slapen, ben benieuwd knip ze en veel plezier met je zus @olga wat leuk getuige en een leuk cadeautje! wat een leuk idee van die buikfotoserie! gaaf zeg leuk aandenken!succes vanaaf bij de vk @ claartje oo heerlijk dat het kamertje nu zo opschiet en dat je mannetje nog een paar daagjes vrij heeft! @ juffie ik heb de link even opgeslagen meid dan kan ik hem vanmiddag op mijn gemak bekijken!
Iemand vroeg naar kreeftje.. ik heb even gemaild. Het gaat goed met haar en de 2 meiden. Ze moet alleen veel rust houden om een vroegtijdige bevalling te voorkomen. Dus veel bedrust. En verder nog wat zwangerschapskwaaltjes hier en daar. Ze groeit goed en moet nu elke week voor controle naar het ziekenhuis. 1 van de meides is iets kleiner (wat vrij normaal is) en dat willen ze goed in de gaten houden.
Hier nog steeds pijn. Het is 's ochtends wel minder dan 's avonds. Ik moet zometeen weer naarhet ziekenhuis voor een hartfilmpje van de kleine, dus dan ga ik het meteen navragen. Het zou best met indalen te maken kunnen hebben. Dat gebeurt toch zo rond de 35 weken? @Jufffie: goed om weer van je te horen! Dat programma heb ik gezien idd. Volgens mij komt vanavond deel 2. Ik vind het zulke onmenselijke keuzes waar zij, en ook jullie, voor komen te staan. Pfff, heel zwaar hoor. Het kamertje ziet er prachtig uit. Ben benieuwd hoe het er bij jullie uit komt te zien. Sterkte! Ik las trouwens bij een ander topic dat het niet zo goed gaat met Loopy. Moet nog zo vaak aan haar en Bas denken, zeker nu december dichterbij komt. Dikke HUG voor Loops
O ja, wat betreft kraamzorg: ik heb nog helemaal niets gehoord. Vind dat toch wel een beetje laat... Tot nu toe verloopt de communicatie met het kraamzorgbureau toch al wat rommelig. Zal ik bellen of nog even afwachten? Ben gewoon ontzettend ongeduldig aan het worden 8)
misskeita, als je het zeker wilt weten dat alles goed komt gewoon even bellen hoor! daarvoor hebben ze een telefoniste juffie, ben héél nieuwsgierig naar hoe het kamertje bij jullie gaat worden, vast heel mooi!
olga: wij wonen hier al een aantal jaar, maar we moesten nog ff wat dingen echt afmaken! Maartjeh: is jou mannetje doordeweeks altijd weg?
oo wat een fijn nieuws over kreeftje! niet zo goed met loopy? zal zo ff opzoek gaan misskeita ben benieuwd denk dat het idd iets met indalen te maken heeft succes in het ZH meis! kraamzorg ik heb er ook nog steeds niets over gehoord zal vand e week ook weer eens bellen niet dat ze mijn aanmelding weer kwijt zijn
dianne ja hij is normaal heel de week van huis maar hij wounu gaan proberen omdat we tegen het einde aan gaan lopen om meer thuis te zijn `s avonds , dus overdag een beetje hier in nederland rond rijden en niet meer zo ver het buitenland in helaas was de planning op zijn werk het daar nog niet mee eens
Mijn beebje ligt al vanaf zker week 32 met bolletje naar beneden maar is ook nog steeds niet ingedaald. Gyn zei dat dat vanaf 36/37 weken gaat gebeuren! Geen zorgen maken dus!
Amber, mooie wieg! Succes vandaag met je functioneringsgesprek en hopelijk kun je snel terecht bij de tandarts Me2, lekker hoor verlof en daarna ook nog vakantie, ik ben jaloers! Essebes, kan me helemaal voorstellen dat je daar even enorm sip van wordt. *KNUF*. Wij hebben ook zo'n raampje op de babykamer. Ik had dat als kind ook en vond dat superrelaxed omdat ik dan zag wanneer mn ouders naar boven kwamen - dan had ik tijd genoeg om mn boek snel weg te doen en mn licht uit . Wij laten het gewoon zo, ik denk niet dan een kindje daar wakker van wordt. Waterlelie, hier helemaal geen kinderen geweest ... dus we zitten nu met allemaal choco reepjes ... echt heeeel vervelend Verlof/werk, moet 1 maart weer beginnen. Als ik op beide scholen ga werken dan wordt het dinsdag (t/m avond), donderdag, vrijdagochtend. Als ik een van beide opzeg: dinsdagmiddag+avond en vrijdagochtend (klinkt wel beter he). In principe hebben we de opa's en oma's als oppas en mn man is ook één dag vrij. We hebben ons wel ingeschreven bij een KDV, maar daar is pas over een jaar plek. We willen dat ook maar max 1 dag in de week ... Slecht slapen, ja hier ook ... pfff ... Misskeita, vervelend meis, hopelijk is het weg?! DReams/Olga, veel plezier bij VK/intake kraamzorg! Sanneke, succes deze week en vandaag met de weekopening! Olga, volgens mij hoeft indalen enzo niet te betekenen dat het kindje vroeg komt en andersom ... Bowie, lekker dat je zo goed hebt geslapen en veel plezier met je mams Jufffie, heerlijk om bezig te zijn met het kamertje. Hoe gaat het met je? En met je meisje? Ah ok, dat klinkt op zich wel goed toch allemaal? Het lijkt me ook niet gek als een kindje dat met 26 weken wordt geboren wat meer tijd nodig heeft!
@ juffie; jemig het is wat.Pittig hoor...Ik zit met tranen in me ogen, zulke kleine mini-mensjes en al die apparaten om hun heen. Gelukkig gaat het met Jayda goed! *knuf*
zo meiden, kom me even melden voordat ik naar de VK moet, vind het nu wel even spannend! Misskeita, oh wat vervelend voor je zeg hoop dat je toch een beetje kunt slapen Maartjeh, wat een mooie wieg ik heb ook nog een familiewieg die moet ik nog ophalen M'n nicht had die geleend dan kan ik die ook klaarmaken Als deze week niks lukt qua woningen zal ik me erbij neerleggen dat we vrijdag alles gaan inrichten bij de mams van me vriend maartjeh, hoe kom je toch altijd aan die leuke plaatjes, jij ook een fijne maandag gewenst gaat het were een beetje met je? *knuff* Juffie, ja ik heb je gemist! Fijn om te horen dat het wel oke met je gaat en 11 kilo afgevallen jeetje zeg dat is niet zo best nu moet je ook nog stoppen, MOEILIJK zeg! Echt geweldig om te lezen dat je zo trots op dr bent en dat mag ook! Het is een geweldig prinsesje! Claartje, fijn dat het zo opschiet met jullie kamertje Toch weer een geruststelling voor je Donderdag had je de afspraak in het ziekenhuis he? Misskeita, ik zou anders ook gewoon even bellen inderdaad erg laat niet dat ze je vergeten zijn alle meiden die aan me gedacht hebben ivm VK, dankjullie xx
Fijn dat het goed gaat met kreeftje...hopelijk houdt ze het vol allemaal. Lijkt me heel bijzonder maar ook behoorlijk zwaar om twee beebs te moeten dragen. Dikke knuff voor Loopy...die heeft het ook niet makkelijk gehad de afgelopen tijd.kan me voorstellen dat de maand december het er niet makkelijker op maakt. Ik heb een stukje van de link bekeken juffie...vreselijk wat een keuze's moet zij (en ook jullie) maken...vindt het overigens wel heeeel moeilijk om ernaar te kijken (ik hoop niet dat je dat als een belediging opvat) merk gewoon dat ik erg slecht kan tegen dit soort dingen momenteel...blijkbaar ben ik daar even heel gevoelig voor (hormonsters).