Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james* Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas* Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13 oktober - ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - meisje - naam : Britt Dorien Noelle 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Meisjes: 23 Jongens: 17 Verrassing: 17 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiƫren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ? 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 12 november: Dreams vk 12:10 12 november: Alieke vk 16.00 12 november: Olga Intake Kraamzorg + VK 18.00 13 november: Johana79 Vk 9.00 13 november: Lisette uitslag biopten baarmoederhals 17.00. 13 november: Miep en Miep vk 9.30 13 november: Iloon controle gyn 9.45 en afspraak anesthesie om 10.45 14 november: Maartjeh 9.40 vk plus urine inlev! 14 november: Nollie jarig! 14 november: Sanneke vk 15.50 u 14 november: amber1978 vk 16.30 14 november: nannaf vk 13.40 15 november: Essebes 9:40 VK 15 november: Claartje intake zh ivm kiezersnede 28-11 13.00u 15 november: Sannekes laatste werkdag! 16 november: Lindy gyn poli 12.30 19 november: inge1975 vk 9.10 19 november: Salapio VK 13.20 20 november: Lindy kraamzorg intake 13.00 21 november: amber1978 VK 16.00 22 november: Kreeftje Ziektewet wordt nu zwangerschapsverlof 22 november: Lisette vk 9.00 23 november: Amber jarig 29 jaar ! 23 november: Jufffie gesprek met neonatoloog/kinderarts 14.00 24 november: Johana79 jarig! 26 november: Miep en Miep vk 20.10 28 november: Claartje jarig! 28 jaar! 28 november: Claartje waarschijnlijke datum voor keizersnede 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 3 december: Inge1975 laatste werkdag even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
maartje, staan daarover geen bepalingen in zijn cao? vind het best raar zo. de ns kent bijvoorbeeld zo geheten ooievaarsdiensten. machinisten en controleurs blijven dan op een route dichtbij huis. salapio, een jaar wachten op een kdv! jeetje zeg! da's wel heel lang. hier kunnen we voor 2 middagen gelukkig meteen in februari terecht, alleen de donderdagmiddag staan we op de wahtlijst. werd geloof ik ergens in mei. maar mijn moeder weil best oppassen zo lang. juffie, 11 kilo is inderdaad veel. zorg je goed voor jezelf? ben erg nieuwsgierig naar jullie poppie hoor. wat fijn te horen dat ze het toch zo goed doet! dreams, kamertje is zeker een geruststelling. maar ook een keer iets leuks! ben best wat depressief de laatste tijd en kan nu echt af en toe even genietend naar binnen gluren donderdag moeten we inderdaad heen en krijgen we meer te horen. ben nu alleen wat zenuwachtig of we dezelfde arts als de vorige keer gaan krijgen. zie daar wel heel erg tegenop. zo eens even met het hondje lopen. ben erg laat nu. mijn beste vriendin (trok het wat in twijfel) heeft al lang niks van zich laten horen. sinds ik klachten heb bij de zw.schap is ze erg afwezig, vind ik heel moeilijk. normaal sprak ik haar dagelijks en nu maar 1 keer per week, 1x p 2 weken of soms zelfs maar 1x per 3 weken. nu viel ze op msn opeens binnen en heb lang met haar zitten kletsen. heb maar niks gezegd over afgelopen periode, heb er de puf niet voor, maar het steekt wel. waarschijnlijk komt ze morgen even langs met haar vriend, da's dan wel leuk.
Veel liefs voor Loopy! *KNUF* Vanmiddag heb ik een borstvoedingscursus bij de kraamzorg, ben benieuwd. Eerst even naar de mamadag bij de Prenatal dat is daar toch in de buurt.
Ja erg lange wachtlijst voor die KDV, is wel een vrij kleine organisatie, particulier ook. Maar we hadden hier echt een goed gevoel bij. Bij andere KDV hadden we zoiets van 'Ach ja, dit is wel ok', maar hier was het meer 'Superleuk om hier als kindje naar toe te gaan'. Wel een verschil! En gelukkig kunnen onze ouders het in eerste instantie opvangen (die zouden zelfs teleurgesteld zijn als we dat niet zouden doen) ...
salapio, dat hadden wij bij 'ons' kdv ook. onze eerste keus zat volledig vol (lag mooi op de route), dus meteen bij 2 anderen ingeschreven en bij 1 wezen kijken. daar gaat de kleine nu dus heen. kreeg ik van de week een telefoontje van die andere waar we ons ingeschrveen hadden dat ze plek hebben voor alle dagen, ligt ook in onze wijk, maar we stappen niet over. het kdv waar we zijn wezen kijken was gewoon zo leuk. en lekker dicht bij mijn ouders, dus mijn mams kan de uk ook ophalen of wegbrangen als het nodig is. alleen het kdv wat voor ons zo mooi op de route ligt hebben we nog in ons achterhoofd. dat is een hƩle mooie. geen wonder dat ze daar zo'n lange wachtlijst hebben haha.
dreams succes bij de vk uhmmde plaatjes als ik een leuke tegen komt dan sla ik hem op , vaak maak ik ze ook wel zelf met psp hier gaat het weer een beetje vandaag lekker rustig dagje dus kan alles weer ff op een rijtje zetten en niets doen! Claartje nee helaas niets erover in de cao< de chaufeurs moeten het zelf regelen met de planning! En normaal maakt de planning daar ook geen probleem van maar de planning bij mijn vriend op het bedrijf werk soms niet altijd even lekker mee helaas wandel ze met je hondje! wel raar van je vriendin zeg!ik heb soms wel hetzelfde met wat ik mijn beste vriendin beschouw salapio wat leuk zo~n cursus< ga je lekker shoppen bij prenatal?
Vraag van huishoudelijke aard...mischien dat iemand het weet: Ik heb zaterdag een verse krop sla aangemaakt..met dressing en komkommer...er is nog veel over en dat heb ik afgedekt in de koelkast gezet...Het ziet er nog normaal uit....Kan ik het nu nog eten? (ivm bacterieen enzo?)
Pfff, juffie ik heb de link bekeken en wat is dat heftig zeg...Heb er geen woorden voor, maar het raakt me heel erg. Misskeita en Maartjeh, misschien moeten jullie toch eens bellen met de kraamzorg? Ik heb dan vandaag het gesprek gehad, maar ben hier zeker al 5 weken gelden over gebeld.... Happygirl, wat lief dat je even bij Kreeftje geinformeerd hebt! Liefs Olga
Ik ga even wat eten en naar het winkelcentrum. Daarna naar mijn zusje toe, dus ben er vanavond na de VK controle denk ik pas weer.... Olga
O ja, ik heb nieuwe buikfoto's in mijn album staan. Hij is wel heel netjes en beschaafd en zit dan ook niet mega in de weg. Hoop maar dat de kleine wel goed groeit.
johana, als het nog goed ruikt en lijkt zou ik het gewoon lekker eten hoor. olga, wat een heerlijk beschaafd buikje! en dat je nog steeds van dat mooie ondergoed aan kunt! ik ben zo jaloers! hier alleen maar grote oma onderbroeken die eigenlijk al weer te klein zijn en lelijke meegroeibh's en neutrale t-shirt bh's. ik mis al mijn mooie lingerie zo haha
Hi hi, nou die onderbroek is XL en die voedingsbh omvangsmaat 90...waarvan de C cup nu nog wel iets te groot is....
Johana, Die foto van de voorkant lijkt inderdaad niet zo klein, maar jij bent even ver en hebt denk ik wel een grotere buik...Niet dat dat uitmaakt natuurlijk.
johanna ik denk dat het nog wel gaat met de sla hoor,anders had je het wel geroken en gezien olga , ja idd ik zal er na de middagpauze ff over bellen! en wat een heerlijk buikje zeg
olga, vind het toch een heel mooi setje hoor! maar die bh is een voedignsbh? waar haal je die dan? ik heb al gekeken naar mooie voedingsbh's, maar alleen nog maar van die domme degelijke dingen gezien en dat vertik in straks hoor! ik wil weer vrouw zijn haha
olga: wat heb jij een mooi buikje! Ik heb allemaal strepen! ik zal ook ff een foto er in zetten: niet schrikken he? Dames, zijn jullie borsten erg gegroeid? Ik ben van een c naar een d gegaan maar die is nu aardig krap... vind ik niet zo leuk! maja hoort er bij he!
dianne, mooi buikje toch hoor, fijn beschaafd. de strepen... sja... straks veel insmeren en komende zomer lekker bruinen. bh, ik ben van een B70 naar een 80D gegaan en eigenlijk is die te klein. dus hier gaan ze goed haha.