December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..leuk dat je een serie foto’s hebt besteld..hier staan ze alleen nog maar op de computer..
    En mooie buik heb je zeg!

Claartje..fijn hoor dat het kamertje opschiet!
    Ben ook erg benieuwd naar de foto’s!
    En wat heerlijk dat je mannetje wat meer vrij is!
    Dan schiet het lekker op hè!
    En spannend hè donderdag..hopelijk krijg je een lievere arts !
    Wat jammer dat je vriendin je een beetje in de steek heeft gelaten..
    Maar misschien had ze zelf ook wel ergens last van?
    Hopelijk wordt het morgen gezellig!

French..ik had lekker een puddingbroodje meegenomen van de bakker..mmmmm lekker hoor!
    En jij lekker verwend met een bon!altijd leuk!

Juffie..heb de link ook bekeken…wat erg meid..
    Zo vreselijk klein….heb m niet helemaal afgekeken..werd er zo verdrietig van..

Happygirl..bedankt voor de update van kreeftje…
    Fijn dat alles goed gaat!

Misskeita..succes in het ziekenhuis..
    En ik zou ook effe achter de kraamzorg bellen hoor!

Maartjeh..vervelend dat je vriend nog zover weg moet elke keer..hopelijk verandert dat snel!

Salapio…waren de chocoladereepjes lekker?
    Enne 1 baan klinkt idd wel beter..maar ja je moet doen wat je leuk vindt hè!
    Enne succes met bvcursus!

Dreams..goed van je dat je nu hebt besloten om te gaan inrichten bij de moeder van je vriend..krijg je toch meer rust hè..
    En dan kan je later altijd gaan zoeken..

Kinderopvang..tja lange wachttijd..dat weet ik eigenlijk niet..
    Ik heb het toen ik 13 weken was doorgegeven..en toen zei ze je bent mooi op tijd..
    Dus ik ga er vanuit dat er wel plek is in maart..dit moet ik nog horen..

Dianne..mooie buik meid!is toch helemaal geen horor joh!En mijn borsten zijn ook zeker wel een cupmaat gegroeid..ik draag alleen maar meegroeibeha’s..dat scheelt..

Alieke..ook al zo’n mooie buik!

Gewicht..tja voor 2 weken geleden zat ik op 16 kilo erbij..
    Dus morgen moet ik weer heen..ben benieuwd of er nog meer is bijgekomen?

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Mijn zus is weer geknipt..dus die kan weer even vooruit..
    nu deze week mijn ouders nog een keertje..
    en dan zou het nog net een keertje kunnen voor de uitgerekende datum.. :)

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    miep, oh ja, foto's maken.... dát zou ik gaan doen haha ik ben zó lui vandaag! heb nog níks gedaan, echt níks!

wat betreft die vriendin, sja, ze 22 en vind mij denk ik ene beetje saai momenteel. ik ga niet meer op stap en kan niet meer uren winkelen. daarbij ben ik momenteel met wat andere dingen bezig dan zij, dus ik denk dat het daar wat in zit. is wel apart om te zien, haar vriend is van onze leeftijd en veel rustiger, die belt dan ook nog regelmatig. is véél rustiger ;)

maar ik ga nú eerst foto's maken! en dan toch echt nog even met de hond lopen. zelfs dát heb ik nog niet gedaan, die hele luie donder ligt namelijk ook nog steeds te snurken haha

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Zwangerschapsvergetelheid, ik lijd er dus echt aan!
    TOt het gevaarlijke toe.

Mijn huisje stond mooi op orde, dus ik ging een rustig middagje tegemoet.
    Heerlijk gekookt (ik kook nu s middags en maak een extra portie voor mijn mannetje voor de volgende middag), was mij aan de tafel gaan zetten om te eten.
    Ik vond dat het raar begon te ruiken, maar dacht dat het aan mij lag.
    Daarna ging ik lekker onder een dekentje in de zetel liggen, maar de geur werd erger.

Ik besluit toch eens naar de keuken te gaan en wat blijkt? Ik was het vuur onder de pan vergeten af te zetten!
    Heel de keuken in de rook! Had moeite om bij de pan te geraken: moeilijk om te ademen in zo'n rook en ik kon al helemaal niks zien!

Daar gaat mijn rustige middag. Moet nu proberen die verschrikkelijke geur uit mijn huis te krijgen.
    Verdorie!

5. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hoi meiden.
    mooie buikjes allemaal zou er ook even een plaatsen

vandaag naar het echo buro geweest omdat de kleine nog steeds in een stuit lag .
    als dat zo was zou ik doorverwezen worden voor poging om te draaien.

en wat blijkt ... tot onze grote verassing lag het al met het hoofdje naar beneden en ook al ingedaald.
    dat verklaard waarom de vk niks voelde onderin.

mijn vk zei ook: het is in ieder geval een kleintje.
    en bij de echo zeiden ze dat het boven het gemiddelde zit dus geen dikke maar ook geen hele kleintje. geinig die verschillen zo.

nou ga nog even wat rommelen hier xxxx

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje..ja de foto's! :D
    Enne tja het zal wel zo zijn als je zelf zegt..dat ze je een beetje saai vindt..
    maar als echte vriendin..maakt dat toch niet uit..? :rolleyes:
    En die arme hond ligt dus nog steeds te wachten... :)

arka..wat balen meid!
    goed de deuren en ramen los zetten..en een pannetje met azijn neerzetten..trekt de lucht weg!

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Momhairy..mooie buik!
    en wat fijn dat de kleine toch goed is ingedaald!
    en lekker nog even kunnen gluren!

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Azijn, ha dat wist ik niet.
    Ik ga het onmiddellijk uitproberen, bedankt voor de tip!

Alles stinkt zo en ik had net propere was uitgehangen, ik baal er echt van!

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ja dat zal..en dat stinkt ook echt hè... :rolleyes:

10. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Claartje, ja dat kan ik me voorstellen dat je het even niet ziet zitten gelukkig kan het kamertje je wat opvrolijken :)
    en ja dat was een vervelende ervaring de vorige keer he, kunnen jullie geen leukere krijgen?

Olga, jij alsnog succes bij de VK straks

momhairy, zo zeg wat een geluk dat jullie kleintje opeens is ingedaald toch wel een geruststelling

Nou ik zla even vertellen hoet het bij de vk was...

11. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    meiden nieuwsgierig .. :)

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaa vertel!

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    miep, die 'arme' hond kijkt me alleen maar erg verstoord aan als ik geluid maak in huis hoor ;) haha die is vandaag zo mogelijk nog luier dan ik haha

de foto's zijn in de maak. mijn man is ze even aan het verkleinen, de laptop heeft kuren en wil ze niet opslaan, dus ze gaan even via zijn kantoor ;)

dreams, ik heb geen idee of ik dezelfde arts als de vorige keer krijg, grote kans van wel. ben daar niet echt blij mee, maar er is weinig aan te doen.

14. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    HIhi jaaaa! Nou wat een wachttijd daar zeg om te beginnen. Ruim een uur gewacht en ik werd zooo duizelig was ook erg benauwd daarbinnen

Nou, ons knulletje is wel gedraaid want hij lag eerst echt dwars met het hoofdje bij mn rechterribben en ruggetje links
    nu ligt die waarschijnlijk iets rechter met het hoofdje helemaal OMHOOG en de beentjes naar onder
    haha dus nog steeds geen unieke houding dus morgen hebben we om 15:00uur de echo
    dus ben eens benieuwd vind het wel nog een beetje vroeg voor de echo... :rolleyes:

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje..heerlijk toch van die luie honden...hier liggen er ook 2 te snurken...
    En we wachten rustig op de foto's hoor.. ;)
    En als je dezelfde arts krijgt..kun je daar niet iets van zeggen dan?

Dreams..vervelend dat je zo lang moest wachten..
    Maar hij ligt dus nu helemaal in een stuit?
    dat wordt nog spannend hoor..en morgen de echo..das toch best effe leuk!
    lekker even gluren..
    maar weet je nu al meer over een draaipoging?
    of nog niet?

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dreams, spannende tijden dus. leuk toch, een extra echo ;) moet je ongetwijfeld straks nog een keer hoor als ie in stuit blijft liggen. lekker dwars dus :)

miep, inderdaad lekker soms, zo'n luie donder ;)
    we hebben al aangekaart dat we de gyn liever niet meer willen, maar we zijn afhankelijk van de roosters. er wordt dus niet geluisterd wat ik best wel kwalijk vind. vervelend is dat als we het willen aankaarten hij er waarschijnlijk bíj is en dat vind ik zó moeilijk.

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje..ik zou het zeker wel aankaarten hoor..ook al is ie erbij..
    Dan had het maar niet zo'n droplul moeten zijn? :rolleyes:
    Misschien hebben ze het m al wel doorgegeven dat jullie niet zo blij met m waren..en is ie nu wel iets aardiger..dat kan ook nog...
    En je man gaat mee toch?

ik zeg maar zo..maak van je hart geen moordkuil!

18. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Miep en Claartje,
    Ja! Ik vind het nu wle echt spannend al vin dik het ook best vroeg voor de echo ben overmorgen pas 34 weken
    Maar vind het wel zooooooo gaaf nóg een echo, maar is toch grote kans dat die straks weer anders ligt
    de draaipoging, zouden ze waarschijnlijk 36e week doen maar dat word dan nog besproken met de gyn
    krijg je die eigenlijk gewoon toegewezen in het ziekenhuis? Want heb nu dus gewoon 2 VK's
    maar ik vroeg haar, was niet mijn eigen VK, of dat draaien echt zo ingrijpend is als je vaak hoort
    en zei ze als jij niet meer wil zeg je gewoon stop maar

19. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    je hebt gelijk hoor. en m'n man gaat inderdaad mee. ik klap alleen altijd heel erg dicht op dat soort momenten, kan moeilijk 'lelijk' doen tegen iemand.
    hopelijk werkt ie nu gewoon mee nu we gewoon besloten hebben. er is geen discussie meer over stuitbevalling of draaien, het wordt gewoon een ks, dus dat andere is een gepasseerd station. misschien helpt dat wel.
    laten we het hopen ;)

20. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Claartje hoop dat die nu niet meer zo vervelend doet het is ten slotte JOUW lichaam en JULLIE keus

Deel Deze Pagina