December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    klopt, alleen wordt het hier vanavond gevierd. vind het zo belachelijk, heel nederland overhoop omdat st martinus op zondag valt. winkels die tegensputteren en zelfs kerken die vinden dat zondag een rustdag moet blijven (terwijl het toch echt iets uit het geloof is) en uiteindelijk vieren we het over 3 dagen heen.

groningen heeft besloten vandaag st maarten te vieren, dus ik verwacht de lampjes dus ook vandaag. de snoepbak staat al klaar! stond zaterdag en gisteren ook al klaar hoor.

ik vind dat 11 nov is en 11 nov moet blijven, maar ja, om nee te verkopen aan kleine kleutertjes met een lampionnetje..... dat kan ik niet hoor ;)

ben benieuwd hoe druk het hier wordt. voorgaande jaren altijd op een bovenwoning gewoont of in een winkelcentrum. dus nooit veel kinderen aan de deur gehad. nu in een kinderrijke buurt, dus denk dat het wel wat drukker wordt, maar hoé druk.... geen idee!

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    aha ik snap het! wel lastig hoor! al die kindertjes in de war! omdat ze gister niet mochten lopen! sneu hoor!

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ja raar hè. kan me niet herinneren dat we dat soort vraagstukken vroeger ook hadden. je liep gewoon met 11 november.
    de mini lions en kitkats en zo staan hier iig wel klaar........ en zijn véél te verleidelijk haha

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Zo meiden, net weer terug uit het ziekenhuis. ECG was wederom goed, maar beeb beweegt te weinig. Moet nu tot de bevalling (dus 5 weken!) om de dag een uur lang een ECG laten maken in het ziekenhuis. Andere optie was een opname. Maar dat zie ik echt niet zitten, zeker niet omdat beeb het gewoon prima doet (ik voel haar alleen niet...)

Heb het meteen ook even nagevraagd van die ontzettende pijn. Ze heeft mijn buik goed onderzocht en vastgesteld dat het komt door kraakbeen bij mijn bekken. De druk daarop is momenteel gewoon erg groot.

Ik ben dus wel weer gerustgesteld. Woensdag weer terug!

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    pffff...... da's vermoeiend meid! wel geruststellend en zo lang je kleine het goed doet prima, maar jeetje, wat een impact op je privé leven. hoop dat die kleine van jou niet héél lang op zich laat wachten ;)

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hee gat wat naar meid! maar wel fijn dat ze nu goed in de gaten houden!

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje…goed dat je je mams had meegenomen hoor!
    En net als je zegt..dreams..als je het zelf niet durft..iemand meenemen!
    En Claartje..wat een lief kamertje!
    En die mobiels..wat gaaf!
    Sint maarten..doen we hier niet aan..hoop wel dat het een beetje mooi weer blijft voor de kids!

Maartjeh..voel je je niet zo lekker dat je de afspraak hebt verzet?
    Hopelijk valt het mee hoor..

Alieke succes bij de vlos!

Misskeita..oei meid..dat is wel een gedoe hè..maar zo sta je wel onder goeie controle!
    Maar voel je zo weinig dan? Ik voel ook heel weinig..maar neem aan dat het zo hoort bij mij..

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik heb even een tukkie gedaan...
    en net lekker even een koek opgevroten.. :)
    Mijn vriend is ook alweer thuis..zit dichtbij met zijn werk..
    Zometeen even de hondjes uitlaten...

9. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Zo ben weer bijgelezen. PFFFFF 10 pagina;s sinds gisteravond

Ik heb weer wat mooie buiken gezien. Zal binnenkort ook nog eens een foto maken.

Juffie dat was idd een heel moeilijk stukje om te zien. Dat kun je je toch bijna niet voorstellen. Gelukkig gaat het nu met jouw kleine prinsesje goed. En wat een mooi kamertje

Claartje fijn dat je van je babykamer kunt genieten

Dreams heel veel succes bij het huis vanavond. En nog een echo echt leuk.

Klein berichtje van mij:
    Het gesprek op school ging erg goed. Niks vervelends over te melden.

De tandarts was iets minder. Ik had een dode zenuw in mijn voortand. Kreeg een wortelkanaal behandeling bleghhhhhhhh
    7 januari moet ik terug om het netjes af te maken. Heb nu in ieder geval even geen pijn door de verdoving. Het duurt straks nog 2 a 3 dagen voordat de pijn weg is.

10. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    hopelijk heb ik vannacht wat minder pijn en kan ik lekker slapen ben zooooooooooo moe nu. Maar ook al vanaf 3 uur wakker.

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    fijn dat het gesprek op school goed ging....

Ik hoop van harte dat je nu van je tandpijn af bent en lekker kan slapen vannacht....

Ik heb het tweede witte beebiewasje erin zitten...mams komt donderdag de boel strijken dus ik maak er maar een fikse stapel van (heb echt een hekel aan strijken dus laat dat graag aan mijn mams over, haha).

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    miep, schattig he, die mobiels. kwam ik op vakantie in frankrijk tegen. ze hebben er een half uur over gedaan om te achterhalen hoe duur ze waren. ik benauwd, straks waren ze hartstikke duur en moest ik na al die moeite zeggen 'nèh, laat maar' haha maar ze waren echt heel goedkoop, dus hoefde niet eens te kiezen, heb ze allebei mee genomen ;)

st maarten, er zijn nu twee meisjes aan de deur geweest... maarruh.... wat is er met de lampionnetjes gebeurd? ze hadden alleen een mega grote tas bij zich :( tijden veranderen wel hoor....

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    We hebben helemaal niemand hier gehad voor sint maarten

Raar he ?

14. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    @Misskeita: jeetje wat een gedoe! Maar wat betekent dat dan, dat je beeb "te weinig" beweegt? Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden.

Leuk trouwens, al die kamertjes en buiken! Ons kamertje is (eindelijk) bijna af, zal binnenkort eens wat foto's maken.

15. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Daar ben ik weer :-D

Alles is in orde, ze vind dat me buik en de kleine erg goed groeit, daar is ze erg blij mee. De kleine meid is wel bezig met indalen, ze denkt over 2 weken dat ze helemaal ingedaalt is (dan moet dat toch ook wel denk)

Wat ik wel vreemd vond is dat ik vertelde dat ik een paar keer heb gehad dat ik duizelig was en toen kreeg ik een prik in me vinger (nadat ik 2x me hand wegtrok :) ik haat prikken!)
    Maar ze deed verder niks met het bloed, ze zei dat ze na de bevalling daar naar gaat kijken ofzo? Dat begreep ik niet helemaal maargoed.

Ik ben niet meer kilo's aangekomen, ik weeg nogsteeds 67 kg (12 kg aangekomen totaal) :rolleyes:

16. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Hallo allemaal

Ik lees even de afgelopen 10 pagina's niet meer bij hoor. Ik heb even geen puf meer en moet straks ook weer naar yoga.

Vandaag een heel drukke dag gehad op het werk. Ben blij dat het nog in totaal 5 dagen moet werken. Ik heb zin om de hele boel de boel te laten en lekker van de kleine te gaan genieten en de tijd die hij nog in de buik zit.

Bij de vk alles goed. Hartje, grootte kindje en beweeglijkheid. In totaal 16 nu aangekomen. De pijn die ik van het weekend had was voor een groot deel dat de kleine af en toe met zijn hoofd indaalt.
    Ikke dus weer blij dat alles goed was.....

17. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Happygirl, lief van je dat je Kreeftje meteen een email gestuurd hebt, erg fijn dat alles goed gaat met d'r!

Loopy, hele dikke knuf voor jou meid, het is niet makkelijk allemaal nu het ook nog December wordt..*hughug*

Salapio, ik was dus niet de enige die het raampje daarvoor gebruikte vroeger :)

Olga, mooie foto's! enne ik heb de foto''s van Johanna & jou naast elkaar gelegd maar ben er nog niet over uit wie nou de kleinste heeft hihihi.. ;)

Dreams, o,o, wat een eigenwijs droppie heb je in je buikje zitten, maar je ziet maar bij Momhairy is het ook nog gedraaid dus alles kan nog...En ik heb precies hetzelfde hoor, als ik veel achter elkaar moet doen ben ik echt super moe, m'n lijf voelt dan wel 1000 kilo (ik denk dat 1000 kilo zo voelt ja.. :) ;) )

Alieke, gave wieg heb je zeg! En erg mooi buikje!

Heb trouwens heel veel mooie buiken voorbij zien komen dames 8)

Arka, oei dat is vervelend dat je pannetje aangebrand is, is de geur al een beetje weg?

Misskeita, ik zelf maak me nu ook een beetje zorgen, ik voel die kleine de laatste 2/3 dagen heeeel erg weinig, maar dacht eigenlijk dat dat sowieso minder wordt naarmate je verder in je zwangerschap zit, maar als ik lees dat ze jou zo goed in de gaten houden, moet je kindje dan toch "druk" blijven?

xx

18. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13 oktober - ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - meisje - naam : Britt Dorien Noelle

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 23
    Jongens: 17
    Verrassing: 17

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)
    25 Claartje79 ( French )
    26 French ( Claartje79 )
    27 Jufffie ?
    28 Kelly ?
    29 Bowie ( Nannaf )
    30 Nannaf ( Bowie )
    31 Lentefee ( Loopy )

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

12 november: Dreams vk 12:10
    12 november: Alieke vk 16.00
    12 november: Olga Intake Kraamzorg + VK 18.00
    13 november: Johana79 Vk 9.00
    13 november: echo ivm stuitligging 15:00
    13 november: Lisette uitslag biopten baarmoederhals 17.00.
    13 november: Miep en Miep vk 9.30
    13 november: Iloon controle gyn 9.45 en afspraak anesthesie om 10.45
    13 november: Maartjeh 14.20 vk plus urine inlev!
    14 november: Nollie jarig!
    14 november: Sanneke vk 15.50 u
    14 november: amber1978 vk 16.30
    14 november: nannaf vk 13.40
    15 november: Essebes 9:40 VK
    15 november: Claartje intake zh ivm kiezersnede 28-11 13.00u
    15 november: Sannekes laatste werkdag!
    16 november: Lindy gyn poli 12.30
    19 november: inge1975 vk 9.10
    19 november: Salapio VK 13.20
    20 november: Lindy kraamzorg intake 13.00
    21 november: amber1978 VK 16.00
    22 november: Kreeftje Ziektewet wordt nu zwangerschapsverlof :)
    22 november: Lisette vk 9.00
    23 november: Amber jarig 29 jaar !
    23 november: Jufffie gesprek met neonatoloog/kinderarts 14.00
    24 november: Johana79 jarig!
    26 november: Miep en Miep vk 20.10
    26 november: Alieke vk 15.40
    28 november: Claartje jarig! 28 jaar!
    28 november: Claartje waarschijnlijke datum voor keizersnede
    30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg
    3 december: Inge1975 laatste werkdag

even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik zal vanaaf ook een nieuwe foto maken van mijn buikie...:D

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Waterlelie, jipee nog maar 5 daagjes, dat ze maar voorbij mogen vliegen meis :D Gelukkig alles goed bij de VK. Veel plezier bij yoga.

Alieke, netjes hoor 12 kilo! ik hoop dat ik blijf hangen op 20 kilo, vind ik toch echt wel genoeg, maar ja, we hebben er echt niets over te zeggen.

Amber, oei...wortelkanaalbehandeling *bibber* vreselijk! Ik hoop dat de pijn snel over gaat.

XX

Deel Deze Pagina