Zoo wat hebben jullie weer veel gekletst zeg..heb wel meer dan 10 blz moeten bijlezen Ga niet op iedereen reageren,want daar heb ik nu ff geen zin meer in. Hier nog steeds geen verandering, vandaag weer van alles in het huishouden gedaan en nog ff geslapen vanmiddag. Vanavond nog met de oudste naar de voetbaltraining geweest en nu dus ff tijd voor de pc Heb nog steeds ontzettend harde buiken en last van mijn rug, loop de hele dag te klagen Morgenvroeg samen met mijn mannetje naar de gyn en kijken wat zij ervan zegt. Heb er nu wel zo'n beetje genoeg van ... kan bijna niet meer bukken of wat tillen, ben van veel mensen afhankelijk en das niks voor mij.
graag gedaan Iloon XXXXXX Meiden ik ga afsluiten en lekker proberen te slapen. HEb nog wat in te halen van afgelopen nacht. Welterusten allemaal en tot morgen
succes morgen iloon.....ik hoop dat ze je verder kan helpen..Kan me voorstellen dat je het wel een beetje zat bent nu *knuff* slaap lekker amber
tnxx meid...zal jullie zo snel als mogelijk wat laten weten morgen Ga nu lekker naar mijn bedje toe...tot morgen meiden!
ik meld me ff! hier alles goed maar nog wel erg druk met alle laatste schooldingetjes, dus het wordt even weinig/ niet bijlezen voor mij deze week. Miep, wil je me op de hoogte houden via pb als er iets is met iemand? hopelijk tot gauw allemaal, weltrusten
Claartje, ja wel een goed idee om met mn mannetje af te spreken als ik dit doe zeg dat die STOPT! haha want ik zelf zeg er echt niks van Momhairy, ja jij hebt dus echt geluk gehad hoop dat dat voor mij ook zo gaat want hij heeft nog wel de tijd eigenlijk Misskeita, oh wat vervelend voor je zeg, maar wel weer beter dan een opname. Sterkte met de buikpijn Loessie, zo dat ging vlot bij je vriendin, PROFICIAT Nannaf, ja soms erg vervelend dan voel ik me zo lam maar soms doe ik ook gewoon te veel of ik ren te snel de trap op ofzo en dan denk ik uh even rustig aan doen Mamabeer, gelukkig gaat het wel goed met de kleine hoop dat het niet meer al te lang duurt voor je kan me voorstellen hoe vervelend die onzekerheid is Sterkte en ben benieuwd wat de gyn zegt
hihi iedereen slaapt vast al het was een beetje een druk avondje voor me maar wou het toch nog even komen melden aan jullie we waren naar het huis gaan kijken eccht best groot, 3 grote slaapkamers grote keuken en woonkamer alles pas een half jaartje oud 2 wc's 2 douches en een ligbad, echt gewoon supermooi, glas in lood in de ramen echt een gezellig huis EN... We hebben de sleutel al gekregen Vrijdag word de babykamer geverfd en dan moeten we ook de babykamer afhalen In het weekend wordt waarschijnlijk de woonkamer geverfd En er is ook nog een grote waskeuken voor de wasmachine en droger en om te strijken Ik ben echt zó gelukkigggggggggggggggggggg! is het uiteindelijk toch nog goedgekomen en hebben we ons eigen plekkie en ook nog eens heel groot gewoon een grote eensgezinswoning in principe moet morgen alleen veel gaan regelen maar ben echt zo blij hihi Groetjess
Amber..wat fijn dat het gesprek goed ging! maar wat vervelend zeg ..bij de tandarts..hopelijk heb je nu wel minder pijn.. Johanna..lekker aan de was! Wat fijn dat je mams alles strijkt! Wat een mooie buik heb je! Claartje..Ja echt schattig! En dan heb je ook echte originele mobiels hè! Leuk dat ze uit frankrijk komen! En helemaal geen lampionnetjes.? Tja ze zullen wel denken grote tas..laten ze die maar vullen Alieke..fijn dat alles goed was! En dat vingerprikken is volgens mij voor de hb gehalte te testen? Wat raar dat ze dat niet meteen deed? Waterlelie..weer veel te druk gehad op je werk.. Fijn dat het nog maar 5 dagen is! En fijn dat alles goed was bij de vlos!
Kreeftje..fijn dat alles goed gaat meid.. En lekker rustig aandoen hoor! Je moet je tijd wel uitzitten hoor! Nannaf..fijn dat je maagzuur minder wordt! Loessie..gefeliciteerd met de zoon van je vriendin!leuk! En succes bij de vlos vandaag! Essebes..als je te weinig voelt gewoon de vlos bellen hoor.. Olga..fijn dat alles goed was bij de vlos! En fijn dat ie al mooi is ingedaald! Mamabeer..wat fijn om wat van je te horen! En dat alles goed gaat! Spannende tijd nu ! Ben benieuwd hoor wanneer kleine ukkie komt! Iloon..vervelend meid dat je niet meer kan bukken of tillen.. En hoe vaak laat je dan niet wat vallen hè Succes bij de gyn! Sanneke tuurlijk houd ik je op de hoogte! Enne sterkte deze week met al die drukte.. Dreams..wat een goed nieuws meid! Super! En is huren jullie nou van een particulier? Stond het al leeg? Echt geweldig dat je ook al meteen de sleutel hebt gekregen! Gefeliciteerd meid!
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james* Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas* Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13 oktober - ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - meisje - naam : Britt Dorien Noelle 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Meisjes: 23 Jongens: 17 Verrassing: 17 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ? 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 13 november: Johana79 Vk 9.00 13 november: Dreams echo ivm stuitligging 15:00 13 november: Lisette uitslag biopten baarmoederhals 17.00. 13 november: Miep en Miep vk 9.30 13 november: Iloon controle gyn 9.45 en afspraak anesthesie om 10.45 13 november: Maartjeh 14.20 vk plus urine inlev! 14 november: Nollie jarig! 14 november: Sanneke vk 15.50 u 14 november: amber1978 vk 16.30 14 november: nannaf vk 13.40 15 november: Essebes 9:40 VK 15 november: Claartje intake zh ivm kiezersnede 28-11 13.00u 15 november: Sannekes laatste werkdag! 16 november: Lindy gyn poli 12.30 19 november: inge1975 vk 9.10 19 november: Salapio VK 13.20 20 november: Lindy kraamzorg intake 13.00 21 november: amber1978 VK 16.00 22 november: Kreeftje Ziektewet wordt nu zwangerschapsverlof 22 november: Lisette vk 9.00 23 november: Amber jarig 29 jaar ! 23 november: Jufffie gesprek met neonatoloog/kinderarts 14.00 24 november: Johana79 jarig! 26 november: Miep en Miep vk 20.10 26 november: Alieke vk 15.40 28 november: Claartje jarig! 28 jaar! 28 november: Claartje waarschijnlijke datum voor keizersnede 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 3 december: Inge1975 laatste werkdag even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
Dreams Gefeliciteerd met je eigen plekkie meis ! Eindelijk je hebt het verdient en ook nog lekker groot. Lekker aan je babykamer beginnen. Wordt helemaal blij van dit berichtje. Dames die naar de VK moeten Succes. Hopelijk zijn alle eigenwijsjes nu goed gaan liggen. Hier een goede nacht gehad. En ik heb gewoon helemaal geen pijn terwijl de tandarts had gezegd dat het wel 2 a 3 dagen kon duren. Me is helemaal happy
johanna, dreams, lisette,iloon en maartjeh, miep en miep jullie ook succes vandaag bij vlos of gyn! ik mag ook vandaag om 9.50 uur! ben echt benieuwd! (ligging,gewicht, bloeddruk) hopelijk is alles goed! mijn moeder gaat vandaag met me mee! vanmiddag om 14.00 uur intake van de kraamzorg! ben ik ook erg nieuwsgierig naar! Dreams....gefeliciteerd met je huisje! super nieuws! nu maar lekker alles opknappen voor de kleine komt! loessie; gefeliciteerd met de geboorte van de zoon van je vriendin! essebes; bij twijfel gewoon bellen hoor! mamabeer; goed om weer even wat van je te horen! en het gaat goed! houden zo! amber; krijg al de kriebels als ik aan je tandartsbehandeling denk...brrrrr waterlelie; nog maar een paar daagjes! joepie! en rustig aan hoor! alieke; vreemd van dat prikken...ik dacht ook aan hb maar dat kunnen ze toch gelijk nagaan.....hmmm raar! iloon; klagen mag hoor als het om de laatste loodjes gaat miss keita; inderdaad is het wel een aanslag op je tijd.... maar alles beter dan een opname! momhairy; super! wat een geluk! laat het nu maar zo blijven! claartje; lief! echt leuk! nannaf; bij mij is het maagzuur ook behoorlijk afgenomen! echt wel prettig! kreeftje; rustig aan hoor, jij hebt er twee te dragen en dat is toch wel zwaar!
amber heb je vannacht eenbeetje kunnen slapen door de tandpijn?Leesnet dat je eengoede nacht hebt gehad, gelukki meis! mamabeer .watfijn om wat van je te horen ook al gaat het redelijk...dikke knuff voor jou terug johanna ook al zo`n mooie buik! jeetje moet nu gauw weer ff eenvan die van mij maken, vergeet het steeds iloon wat ben je weer drukjes geweest meis!Het is idd niet leuk als je afhankelijk bent van anderen daar heb ik ook altijd een hekel aan, het liefst doe ik alles zelf! NOg een paar weekjes meis! Je bent al zo ver! sanneke , we zullen je gekletst wel missen hoor, maar je werk is idd ook belangrijk succes met de laatste dingetjes! dreams , volgens mij ben je blij!hihi gauw je volgende berichtje lezen Gefeliciteerd meis, heerlijk toch eenhuis voor jullie , was me al beetje zorgen aan het maken! oo wat super fijn zeg! hey miep ,jij ook naar de vk vandaag? Volgens mij vroeg jij gister wat de reden was waarom mijn afspraak van woensdag naar dinsdag was gegaan.. Ik heb het een dagje eerder gezet omdat ik me een beetje zorgen maak door de hoofdpijn en ook door de steken onderin bij mijn schaamstreek! Ik denk ik kan proberen of ik een dagje eerder mag als er een plekje is.........En er was nog een plekje over gelukkig........ Bipat wat leuk de intake van de kraamzorg vandaag! Johanna,Dreams,Lisette,Iloon,Miep en miep, Bipat succes vandaag bij de vk!
Ik lag er gister al op tijd in,ik dacht ff wat slaap inhalen. `s middags had ik al bij de apotheek dat antragel tegen het maagzuur gehaald en dat hielp super! De steken vielen mee omdat ik een extra kussen onder mijn benen had gelegd...... Helaas moest ik er alleen 3 keer uit voor de hond die diarree had ! Maar gelukkig sliep ik daarna telkens weer snel!
goedenmorgen Iedereen die naar de VK moet succes vandaag.. Hier een goede nacht achter de rug...heb alleen mega pijn aan één rib..vermoed dat ik blauw getrappeld ben door mijn meisje...tis echt een pijnlijk gevoel. Ik ga zo weg en laat jullie vanmiddag weten hoe het was.