December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    thnx ! met mijn fotocamera gemaakt.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Volgens mij hebben wij de zelfde buren :evil:

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga ook slapen ... tis hier ook zoooo slaapverwekkend rustig :) ;)

Morgen werken ... ik mis Mirre nu al :oops:

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Amber.. leuke uitnodiging.. jullie houden het op de dag zelf? Ik zit met en dillemma.. Esmee is op woensdag jarig maar iedereen moet dan werken en Esmee ligt om 19.00 in bed :(

Kreeftje.. fijn dat er nu een datum is.. sterkte en hopelijk een goed herstel en rust bij jullie in huis! Ook al is er veel verdriet.

Johanna. niet schuldig voelen! Lekker ego kletsen mag ook hoor! :D

Salapio, hoe is het met de vriend die de relatie uit had? Gezellig hoor lunch visite.. Mirre eten naar buiten aan het werken met d'r tong.. wij hadden het waarschijnlijk ook nogmaals geprobeerd haha.. Leuk dat Mirre lekker lacht naar iedereen! Krijg je leuke complimentjes van :D Thanx voor de uitleg van je naam.. ben nog al nieuwschierig aangelegd :)

Vallen... meerdere keren per dag.. meestal gewoon op haar kont.. soms op d'r giecheltje of op d'r koppie.. maar wij hebben een bikkel en meestal geeft ze geen kik.. 8)

Misskeita.. goed zo meid.. lekker uitzieken en hier komen kletsen.. voel je je vast snel weer beter ;)

Dee.. wow wat een mooi poppetje heb je.. en wat een lief shirtje.. die witte met kleine( bloempjes?)

Miep.. niets gekocht? jaja vast.. :) ;)

Amber.. trusten.

De rest die ik vergeten ben.. sorry.

Vanmiddag iets heel zieligs meegemaakt.. Ik trok Esmee haar jasje aan en met dat ik de rits omhoog trek ( zeg maar helemaal dicht) doet ze haar koppie naar beneden en zo de lip tussen de rits. Bloeden.. huilen.. mama schuldgevoel van hier tot in china..
    Meteen gekoeld met een nat spuugdoekje.. vanavond toen Erwin haar bij de gastmama ophaalde was er al niets meer te zien.. gelukkig.

Ik ben echt super te vreden over onze gastouder.. ja nu komt er een maar, ik had aangegeven dat ik niet wil dat Esmee in een loopstoeltje gaat.. en nu had ze Esmee er toch in gezet.. hoorde ik net van Erwin. Vind dit een beetje vervelend.. zo vaak komt ze er niet maar toch. Zou het echt kwaad kunnen? Maar aan de andere kant heb ik zo mijn principes.. hier komt er geen in maar bij een ander gaat ze er wel in..
    Zal ik er donderdag wat van zeggen.. dubio.. :( Of gewoon aangeven.. maximaal een half uurtje..

Ik ga naar boven toe.. mijn bedje opzoeken.. nog even douchen en tv kijken.. Morgen weer vroeg dag.. en dan weer naar mijn meisje en vriendje toe..

Heb erwin nou vanaf gisteravond niet meer gezien.. vind dit altijd een beetje naar... het is niet anders helaas..

Lieve meiden.. slaap lekker.. en beebies ook ;)

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Britteke: ach, Sam een ongelukje gehad. Gelukkig zijn ze het snel vergeten.

@Mama van Youri: heb je er al eens wat van tegen je buren gezegd? Als ze er dan nog niks mee doen, zou je deze overlast eventueel ook bij de politie kunnen melden. Hebben de buren aan de andere kant er ook zo'n last van?
    Ow, jullie wonen er nog niet zo lang. Tja, om dan meteen de politie in te schakelen, is ook weer zoiets he...
    Je zou ze toch misschien eens uit moeten nodigen voor de koffie en het dan subtiel brengen. Zo van, 't zijn wel gehorige huizen he... En dat Youri er ook wakker van wordt.

@amber1978: leuk idee zo'n uitnodiging voor de eerste verjaardag.
    Aaaaagh, die Jesse gaat alleen op pad. Leuk filmpje.

@kreeftje1984: lieverd, ik kan je alleen maar een hele dikke knuffel geven. Ik hoop dat alles goed gaat met de operatie en vooral het herstel erna. Veel beterschap, meis!

@Salapio: die Mirre heeft zo'n klein pinkje, maar weet ook echt iedereen eromheen te winden he! Wat een uitdager.

@MamavEsmee: agossie, Esmee's lipje tussen de rits gekomen. Daar ben ik ook altijd zo bang voor. Ze zijn ook zo vlug.
    En van dat loopstoeltje bij de gastouder zou ik ook gewoon iets van zeggen hoor.

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    je snapt toch wel dat dat een geintje was he ;)

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    dit dilemma hebben wij nou nooit, das het voordeel van 2e kerstdag jarig zijn!

*hmmm :-k hier heb jij natuurlijk niks aan... Kan je het niet in het weekend vieren?
    ik ga zowieso proberen om het een beetje rustig te houden, alleen familie en allerbeste vrienden van ons, anders wordt het wel heel vol

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    mve, ik zou het gewoon zeggen hoor, van het loopstoeltje. tegen mijn gastouder zou ik dat absoluut wel durven.
    heb net een hele poos zitten 31en. echt een stom verslavend spel :oops:

mn man is nog ff de stad in met een vriend, was ook alweer ruim 3 mnd geleden en hij heeft morgen ook nog vrij. (maar hij is wel aan de beurt voor de fles :) kan deze mama ook eindelijk eens uitslapen

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    dan verklaar ik deze kletsdag officieel voor gesloten

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    psst
    *stiekem nog even, natuurlijk wel weltrusten allemaal!!!*

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Amber..wat een leuk filmpje!

Salapio..werkse meid!

Judith..ja echt niks gekocht..goed hè.. :)
    Enne ik zou t gewoon zeggen dat je t echt niet wilt hebben ivm de heupjes.
    Dat is toch belachelijk dat ze er daar dan wel in gaat? :rolleyes:
    En wat zielig..Esmee's lipje... :cry: gelukkig zag je er al niks meer van later!

Sanneke..lekker uitslapen vandaag..heerlijk!
    en 31én..leuk! zo doe ik vaak mahjong op de ds.. ;)
    of picross.. ;)

Nou ik hoor er al eentje brabbelen..dus die zal zo wel komen..ga ik gauw effe de wc doen..heb ik die al klaar.. ;)

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Amber, leuk die uitnodiging! Wij vieren het ook op de dag zelf, maar Sam is dit jaar dan ook op zondag jarig. Dat is wel fijn!
    Leuk filmpje!

Kreeftje, kan me goed voorstellen dat je het er nog moeilijk mee hebt hoor. Gelukkig heb je je meiden die je kunnen troosten. Knuffel voor jou!

Johana, niet schuldig voelen hoor. Het gaat hier de laatste tijd ook erg snel! Kom af en toe gewoon zwaaien en een update geven... gezellig!

Salapio, wat grappig dat Mirre haar eten met veel geluid weer naar buiten werkt. Het is soms moeilijk om je lach in te houden he... ik ken er alles van ;).

Judith, wat zielig dat Esmees lipje tussen haar rits kwam. Oh dit soort dingen gaan nu steeds vaker voorkomen. Is niet leuk! En gewoon tegen de gastouder zeggen hoor! Jij bent de moeder en jij beslist over je kindje!

Sanneke, heerlijk uitslapen! Geniet ervan!

Miep, wc alweer schoon?

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Zo wij waren er ook weer vroeg bij vanmorgen. Vanmiddag komt mijn moeder om de stad in te gaan maar ik heb er eigenlijk weinig zin in. Wat zal ik doen?
    Ik ben de laatste tijd zo moeee.... najaarsmoeheid ofzo... geen idee.

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemorgen allemaal !

@Dee ik zou er gewoon wat van zeggen hoor. Als je geen loopstoeltje wilt. In principe ben je gewoon haar werkgever. en wat de anderen al zeggen het is jouw kindje.

ahhhhhhhh zeer lipje. Schuldig voel je je dan he ? Niet nodig hoor. Dit soort dingen gaat ons allemaal nog vaker overkomen.

@miep om 7 uur de wc poetsen. pffffffffffff moet er niet aan denken. was vanmorgen ook al vroeg maar dan kijk ik lekker tv in bedje :). Ikke is lui.

@salapio werk ze meid

@sanneke lekker uitslapen vandaag. En daarna een heerlijk dagje met zijn drietjes.

Bedankt voor de leuke reacties op het filmpje. *zegt de trotse mamma*

Thnx voor alle complimenten over de uitnodiging.
    Hij is nog niet helemaal af. er komen nog twee foto's op. van 11 mnd en bijna 12 mnd. Wij vieren Jesse zijn verjaardag heel klein. opa en oma, een oom en tante en onze allerbeste vrienden.
    Op 28 december vieren we nl de verjaardag van Thomas en Jesse samen. Thomas verjaard 1 januari. Dan komen er wel wat meer mensen maar dan beginnen we gewoon onder Jesse zijn slaaptijd dat ie niet overprikkeld wordt.

zo en nu opstaan en maar eens gaan ontbijten. en dan ook maar eens aan het werk in huis.

tot laters allemaal
    een hele fijne dinsdag.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JUDITH, ach gossie ... lipje kapot ... niet schuldig voelen hoor, kan gebeuren (en denk dat jij er meer last van had dan Esmee). En ik zou het loopstoeltje verbieden ...

SANNEKE, ooooooo gelukkig maar ... een geintje ;) ;) ;)

BRITTEKE, gewoon lekker de stad in gaan ... voel je je vast beter. Of niet natuurlijk ;) (maar ik word dan meestal lamlendiger)

MIEP, nu al WC schoon ... toe maar ;)

AMBER, jij ook fijne dinsdag :D

HOE STAAT HET MET DE MEETING?

Mirre heeft weer lekker doorgeslapen ... tis normaal aan het worden :D. Grappig ... een ex collega zei een aantal maanden geleden tegen me (ik zat een beetje te mopperen over de gebroken nachten) dat hij met alle 3 zijn kids tot 9 maanden gebroken nachten had en dat het daarna op eens voorbij was (met uitzonderingen natuurlijk ;)). En dat is precies wat er is gebeurd bij Mirre.

Ik denk trouwens dat Mirre wel in een soort van sprongetje zit. Ze cirkelt continu om me heen, zit nu aan mn voeten te spelen met de boeken(kast), wil het liefst de hele dag op me klauteren en tussen het klauteren door knuffels geven (helemaal niet vervelend natuurlijk). En ze is nu al 2 avonden achter elkaar rond 21.15 wakker geworden. Echt krijsen. Niets aan de hand verder, ik denk droompje ofzo? Valt ook direct weer in slaap in mn armen.

Ah ... de boeken zijn niet meer interessant. Ga ff broodje eten met mn meiske :D

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Salapio, ik ga ook wel effe denk ik. Ik moet nog wat kleding ruilen dusss....
    Dat hangerige herken ik wel. Sam wil t liefst weer in me kruipen lijkt het soms hihi. Wel lief he?

Meeting; geen idee hoe het zit. Volgens mij zijn alle data al voorbij!? Volgens mij moet iemand gewoon de knoop doorhakken!

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Goedemorgen!

vfgh nmjjnbnn rcv 12dc

Even de laatste drie bladzijden lezen hoor....

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gisterenavond hadden we storing met de modem...dus kon niet op internet.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, wat een geweldige uitnodiging heb je gemaakt! Ik ben niet zo orgineel en heb uitnodigingen besteld bij Frokkie en Lola.

Verjaardag: Senna is op vrijdag jarig. Ik nodig dan gewoon onze families uit en twee meiden van zwangerschapsgym. Ook mijn oma en twee ooms en tantes die erg betrokken zijn. Onze hele vriendengroep (met heel veel kindjes) en andere vriendinnen nodig ik op zondagmiddag uit van 15.00 tot 17.00.

20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Goedemorgen Senna en Olga!

Deel Deze Pagina