Senna valt trouwens ook best veel. Vind dat af en toe ook best wel eng en erg vervelend. Hij kan nameleijk ook zo heel erg zielig en hartverscheurend huilen.... Ach...Senna veegt net een enorme groene snottbel helemaal uit over zijn gezicht en door zijn oog. hij wilniet dat mama even forumt, dus iik kom later wel terug...
Goeiemorgen! Heb Loïs net naar het kdv gebracht en heb zelf een ochtendje vrij genomen om mijn examen voor te berreiden. Ik had sinds tijden gereden en het beviel me weer prima dus op de terug weg heb ik de muziek lekker hard aan gezet en een stukkje getourd. Even die gaspendaal open trappen Je zag voetgangers vreemd kijken, een blonde jonge meid die hard voorbij komt rijden in dr audi, ik miste alleen nog een grote zonnebril Ik heb erg om mezelf gelachen moet ik zeggen! Meeting? WAAR,WANNEER?! Ik heb wat gemist..
mogguh meiden! weer ff snel een berichtje! mijn moeder komt zo op evan passen want ik heb sollicitatie straks! dus duimen draaien maar weer! vanmiddag weer voor de halloween aan de slag dus weer weinig tijd om te lullen! mannetje pikt de comp vaak 'savond in....... ach hij heeft dan ook de hele dag gewerkt hahhahahaha dikke kus voor iedereen!
Alieke, succes met studeren vandaag. Oh hahaha ik zie je al helemaal voorbij sjeesen... Volgens mij heb je die zonnebril wel maar was je m gewoon vergeten hihi. Er is nog geen nieuwe meeting bekend volgens mij... Dus kom maar op! Bipat, mijn duimen draaien weer hoor. Succes vandaag!
mogu ! ff een snel berichtje want straks gaat de onderkant van mijn beugel er vast uit gaan we trouwens ook nog op de jonge gezinnenbeurs meeten ? Bipat....succes !
Frederike; Jippie! Zal wel weer wennen zijn! Ik ga de jongegezinnenbeurs met een vriendin en haar zoontje van 3 dus ik ben er zoiezo! :-D Enne, wacht maar er komt zo een nieuwe planning voor meeting
Meeting 27 oktober 2008 Blijdorp Rotterdam - Sam en Britteke - Lois en Alieke Ik en Alieke hebben vast een knoop doorgehakt. Wie gaat er mee?
Dee, arme Estelle... zo zielig als ze zo ontroostbaar zijn. Hopelijk was het eenmalig. En wat eng van die droom brrrr... dat je de datum nog weet ook... Frederike, jammer...volgende keer bij jou in de buurt? Waar woon je eigenlijk? (edit: ik zie t al.. drenthe dus... Wat is Nederland eigenlijk groot als je t zo bekijkt )
helaas pindakaas ik kan niet mee naar de meeting. Op de maandagen moet ik werken. Of de staking moet doorgaan dan ben ik miss maandag 27-10 vrij meeten op de jonge gezinnen beurs lijkt me leuk. Wie gaat er allemaal ? Olga thnx voor het compliment ! Enne jouw uitnodiging zal vast ook heel mooi zijn. Salapio fijn dat Mirre het slapen helemaal door heeft nu. Enne Jesse is ook zo'n hangerig knuffelig mannetje aan het worden maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet erg. Behalve als ik moet koken.
Zo, ik leg net Senna in bed...eens kijken of hij gaat slapen... Meeting: op maandag werk ik, dus dan kan ik niet. Maar ik zou zeggen.....houdt vast aan deze datum en ga gewoon met de mensen die wel kunnen. Anders komt het er nooit van toch? Alieke, succes met studeren! Daphne, lastig dat Estellle wakker wordt en je gewoon niet weet wat er aan de hand is. Voel me dan altijd zo machteloos. Gelukkig heeft ze de nacht wel gewoon doorgeslapen, anders ben je zelf helemaal zo brak... Bipat, succes met je gesprek!
[Meeting 27 oktober 2008 Blijdorp Rotterdam - Sam en Britteke - Lois en Alieke Amber, jammer dat je niet mee kan. Als ze staken ga je wel mee he? Ik denk dat het moeilijk blijft om een meeting te organiseren op een centrale plaats. Gezien je woonplaats kan het dus nog steeds best ver weg zijn. Misschien moeten we het dan voorlopig maar even verdelen... Rotterdam ligt voor een aantal toch best centraal.... Misskeita, Bipat, Jufffie, Salapio.... etc...