Judith, idd tot nu toe weinig animo voor de meeting. Het blijft moeilijk om een juiste regio te vinden. We houden nog maar even vast aan deze datum. Wie weet wie reageren er nog allemaal . Wat lief van je man zeg. Ik ben net ook nog effe naar de AH gereden (ikke zelf gereden ) om autodrop te halen. Deel ik morgen uit op mijn werk haha. Verder heb ik me kunnen inhouden...
Britteke, voor Senna zijn verjaardag wil ik denk ik een leuk shirtje met kraagje of een bloesje ofzo en een stoere broek. Lijkt me wel een leuk gezicht...zo'n ukkie in een net pak! Judith, kijk jou man is goed bezig!
ik denk antibiotica Sam ik kan je wel wat tips geven voor Lynn Zet het bedje schuin omhoog. Want oorpijn geeft druk in de oren en dan is platliggen niet fijn. Geef sowieso zetpillen. (ik geloof 3 op een dag, tegen de pijn) Gebruik neusspray. Van die zoutoplossing. Ik heb van mijn kno arts oogdruppels voor Jesse maar die zijn op recept.
Britt.. autodrop humor! Bestelling bij de H&M gedaan.. leuk leuk.. De bestelde foto's zijn binnen dus mag weer plakken in d'r fotoalbum.
Nou Britteke je hebt geluk hoor. Ik heb even andere dingen aan mijn hoofd ha ha.... Lynn ligt zo erg te huilen in bed. Echt heel zielig. Ze is zo moe, maar het slapen wil niet lukken. Amber ik heb net haar bedje een stukje omhoog gedaan. De neusspray gebruik ik al. Zetpillen geef ik ook, maar ze red het eigenlijk niet met 3 op een dag. Binnen een paar uur schiet de koorts alweer omhoog. Ik ga haar maar uit bed hlen, want dit lukt niet zo... Ik kom zo nog even kijken.
zo zijn we weer even. Ga proberen te reageren maar Jesse zit op schoot. Die wilde maar niet slapen. @ gerda tuurlijk vergeten we jou en Nick niet. Leuke foto's weer meid @britteke leuk al een kerstoutfit gescoord. Ik ben aan het rondkijken voor zijn verjaardag maar ik weet het nog niet. miss iets van z8 jammer dat er weinig animo is voor de meeting. ligt miss aan de maandag en evt de plek in het land ? veel noorderlingen onder ons. judith lekker maltesers trakteren ! @olga leuk dat senna zo mee doet met het liedje. knap mannetje @sanneke miss valt het sprongetje wel mee. 6 weken is wel erg lang
judith, op mijn werk zijn het allemaal vreetzakjes en die willen dan direct appelflapen ofzo. Dat vind ik onzin... dus dan maar autodrop. Slaat tenminste ergens op whaha. Leuk een bestelling bij H&M. Kreeg een mail dat de mid0season sale al was begonnen. Zal zo ook es kijken..
Sam, pfff heb ik even geluk maar wel superzielig voor Lynn. Je kan je dan zo machteloos voelen he. Kusje voor Lynn en sterkte voor jou!
Amber, klopt.. veel noorderlingen idd. We gaan t gewoon proberen... Wanneer is er meer bekend over de stakingen dan? Staan die wel voor de 27ste gepland?
ik zit weer te 31en heerlijk een weekje niks aan school doen heb jij ook vakantie amber? of pas volgende week?