Nelly, ze is echt lief hoor. Die foto staat leuk in je banner met die kleuren! Senna heeft zich tijdens het huilen gekrast op zijn wang en heeft allemaal pukkeltjes op zijn gezicht. Hij wordt wel zwaar op 1 arm, dus ga maar eens kijken of hij al wat beter ligt in de draagdoek.
Olga, dat na snikken doet Liv ook, zoooo ontzettend schattig Nelly, ik had nog nooit van uitwasbare zoogcompressen gehoord...Enne volleyballen, lekker sportief zeg! ik zou er niet aan moeten denken, mijn borsten zijn best pijnlijk als ik de trap oploop hou ik ze altijd vast Dan heb je vast n hele goeie speciale bh? Ik ben de laatste tijd lekker aan het zwemmen, elke zondagochtend en woensdagavond (als m'n vriend thuis is iig) Wel lekker hoor beetje conditie opbouwen! Miep, dat gaat ineens snel met mika zeg, ook al n beetje maat 62. Ik heb wat pakjes bewaard (1ste pakje & wat favorieten) en de rest heb ik weggegeven. Gerda, wat mega balen van je bedrijfje zeg, dikke knuffel voor jou hoor! Je kan n melkbedrijfje opzetten Flauw grapje sorry...En wat lees ik nu, maakte jij je zorgen of Nick genoeg binnen krijgt Nee hoor, soms pieker ik ook, Liv vraagt niet vaak om eten, maar ze heeft voldoende plasluiers en is tevreden dus laat ik er maar vanuit gaan dat ze genoeg krijgt, ben benieuwd hoeveel ze is aangekomen donderdag. xx
Ik kan me al die meisjesspullen amper voorstellen. Hier is het blauw en stoer! Zie je Annabel over een jaar al met staartjes in haar haren!
He Essebes, gezellig dat je er bent! Wat goed dat je 2x per week zwemt! Bij ons is het altijd zo druk en moet je echt zig zaggend baantjes trekken. Ik heb dat een jaar gedaan en toen was ik het zat.
Hmmm... Vier uur, breast-a-milk... (sorry, ben een beeeeeeetje melig) Madammeke heeft nog steeds niet geroepen. Dan ga ik nu zelf eventjes iets drinken en haar maar wakker maken. @Essebes: Hmmm... :-k ik zou natuurlijk ook kunnen gaan zwemmen om mijn conditie weer een beetje op peil te krijgen. Goeie tip! Ik zal in de buurt eens rondkijken welke tijden mij het beste uitkomen. En ik moet inderdaad dan eens voor een goeie sportbh gaan kijken, anders krijgt Annabel slagroom na de training! @olga: heeeeeerlijk, lekker tuttelen met mijn meisje. Ik zie haar inderdaad al met zo'n eigenwijze staartjes op haar koppie. ***zegt een vrouw die altijd geroepen heeft dat ze vier zoons wilde*** 8) En nu weg achter mijn pc, anders loopt het voedingsschema helemaal in de soep!
Nelly..ik ben geen borstvoedende moeder..maar draag nog steeds zoogcompressen.. Heb nog steeds lektieten.. ik gebruik die van de etos..die kun je vastplakken aan je bh. Die uitwasbare ken ik niet.. Wat een lieve foto van annabel! Olga..wat vervelend dat Senna zo huilerig is.. Hopelijk blijft t bij vandaag.. Essebes..wat goed dat je 2 keer per week zwemt! en die ticker wijst zich vanzelf Even op klikken en dan alles volgen its a simple
Nelly, hihi slagroom! Zal ze vast lekker vinden! Olga, in het zwembad waar ik zwem is het ook behoorlijk druk, maar ze houden altijd n stukje apart voor het banen zwemmen, da's wel fijn! Ik probeer 2x in de week te gaan maar het lukt niet altijd hoor. Ik wil zsm van dat vet af! Ben benieuwd hoe zwaar ik nu weeg, heb zelf geen weegschaal. Pas m'n kleding nog niet hoor.... Hoe lang willen jullie BV geven? X
Wat bizar Miep dat je borsten nog steeds lekken, duurt ook lang?! Mjammie macaroni, ga k ook weer s maken, lekker! Ik heb vopor vanavond brocolli met n hamlapje, ik eet normaal geen varkensvlees, maar vriendje had dit in huis gehaald. Morgen ga ik lekker zwarte tagliatelle met tonijn & paksoi en teriyaki saus maken, mmmmm!
Ik weet niet wat me overkomt.... Lynn ligt al een uur heerlijk in bed te spelen. Normaal gesproken had ze zich allang laten horen. Sinds 2 dagen lacht Lynn eindelijk heel bewust. Echt geweldig om te zien, maar als ik het op de foto wil zetten lacht ze natuurlijk niet. Ze is een echte boef! Vandaag het eind gesprek bij de verloskundige gehad. Ze vond het erg leuk om Lynn te zien. Ook vroeg ze hoe ik de bevalling heb ervaren. Ik vertelde dat de bevalling mij 100 % is meegevallen. Ze zei ook dat mijn lichaam er weinig nder te lijden had gehad en dat het bij een eventuele tweede het alleen maar makkelijker wordt. Ze zei ook dat ze het nog niet heel veel had meegemaakt dat de bevalling van een eerste kindje zo snel gaat, want Lynn is binnen 6 uur geboren. Ze had het ook nog over anticonceptie. Ik vertelde dat ik niet weer aan de pil wilde omdat we toch nog graag een tweede willen. Ze zei gelijk o dan zie ik je dit jaar misschien nog wel of zullen we nu gelijk een afspraak maken. Nou dat vind ik nog wel erg snel. Als jullie nog voor een volgend kindje gaan hoe lange tijd willen jullie er ongeveer tussen laten? O sinds 2 weken ben ik samen met mijn man weer begonnen met sporten. Het is heerlijk, maar het valt ook wel tegen hoor. IK heb echt geen conditie meer. Lynn is nog zo lekker stil ik ga nog maar even strijken.
Ja vervelend hoor die lektieten..had ook wel verwacht dat ik eraf zou zijn.. en macaroni..ja lekker hè...brocolli..eh..dat is iets minder..
sam....we willen ook wel graag een 2e..maar we moeten zowieso een jaar wachten door de keizersnede.. dus daarna maar eens kijken wat kan.. en wat heerlijk dat Lyn zo lekker speelt! sporten..hier nog niet echt gedaan..ja een beetje op de hometrainer en crosstrainer.. ik wil eigenlijk elke dag wat doen..maar ik heb nu genoeg beweging met al dat gepoets.... heb er spierpijn van...
Hoe vind Mika z'n sluimerkastje? Ik heb m nog steeds niet, had m 22jan besteld (ik bestel ook n keer iets via internet ) Vandaag weer gebeld en de vriendelijke mevrouw vertelde dat de bezorgdienst ivm carnaval wederom n paar dagen achter loopt, dus ik wacht wel weer af....
Nee joh...je klikt op de banner van mij bijv. en dan staat er create your ticker.. daar klik je op.. dan klik je op birthdayticker en dan kun je zo verder..
Miep ik heb veel bewondering voor je met al dat gepoets..... Waar haal je die energie vandaan! Geef ook maar eens wat aan mij. Ik heb ook elke dag het plan om goed alles te doen, maar het komt er gewoon niet van. Ik wil nu ook zo graag gaan strijken, maar ik hoor Lynn geluidjes maken en dan zal je net zien dat als ik het strijkijzer aandoe dat Lynn het er echt niet meer mee eens is. Rond 18.00 uur moet ze ook alweer de fles. Oei de geluidjes worden nu wat serieuser, maar ze is dan ook al 3 uur wakker.
he meiden! ik heb heerlijk kunnen slapen! gaat een stuk beter met Evan! gelukkig! vandaag naar CB geweest om te wegen, Evan weegt nu 4500 gram. gaat dus lekker! vanmiddag met moeders even naar de winkels geweest, kadootje voor neefje gekocht, spider-man t-shirt! hij heeft een hele spider-man kamer dus dat zit dan wel goed! plicht roept , ga ff kijken!