Sam, ja mijn conditie is echt onder het nul punt...ach komt vanzelf weer, welke sport doe je? Wij willen ook graag n tweede, maar ik laat er denk wel n paar jaar tussen zitten (zeg ik nu dan... ) Mijn ouders zijn al wel n beetje op leeftijd, straks kan ik Liv nog bij opa & oma "parkeren" en heb zelf dan nog wat meer vrijheid, ik denk dat als ik twee kiddo's onder moet brengen dat ik ze ook niet zo snel bij opa en oma kan brengen. Maar, goed zo denk ik er nu over..
Bipat ik ben het ook aan het proberen van de banner en ik heb het gemaakt, maar welke moet ik nou kopieeren op het laatst? URL, HTML of BB?
Essebes...t kastje is wel een succes!jammer dat je m nog niet binnen hebt.. sam..tja poetsen..hier ook niet veel zin in..maar t moet toch hè... bipat..lekker even geshopt!
Bipat dat woog mijn "reuze" Livy bij de geboorte Gelukkig lekker geslapen! Mmmm...ze wil nu echt opgepakt worden...okee dan maar...ff lekker knuffelen met m'n skattie! Hoe is het met je polsen Miep?
Es, ik ben aan het fitnessen. 2 keer in de week. Ik wil er ook nog een groeps les bij gaan doen, maar ik weet niet welke en ik moet wel kunnen met Lynn natuurlijk. Bij de fitnes zit ook een zwembad en sauna en dat is echt heerlijk. Er zit zelfs een kinderopvang bij, maar daar mag Lynn pas bij vanaf 3 maanden. Hou oud zijn jouw ouders als ik vragen mag? Ik herken dat probleem wel hoor. O ja dames even een onsmakelijke vraag, maar hebben jullie ook last van aambeien gehad na de bevalling en wat hebben jullie er tegen gedaan? Bij mij zijn de aambeien helaas pas sinds 2 weken gekomen, maar ik heb er erg veel last van. Van de huisarts heb ik een zalf gkregen, maar ik heb niet het idee dat het helpt.
t gaat wel goed hoor...heb de braces nog om..en dat scheelt enorm.. nu ga ik echt effe eten.... eet smakelijk...
Miep smikkelse! Sam, mijn vader is 67 en m'n mama is 60. Ik wil eerdaags ook gaan fitnessen wij hebben ook opvang daar ga ik wel gebruik van maken. Waar laat je Lynn dan als je saMEN GAAT SPORTEN?
Ik laat lynn nu nog bij mijn schoonouders. Die zijn ook al iets op leeftijd en dan vooral qua gezondheid. Mijn schoonvader is 65 en mijn schoonmoeder 63. Mijn ouders wonen in Tilburg en dat is vanuit hier bijna een uur rijden dus daar kan ik haar niet even snel heen brengen. Ik zou graag willen dat ze wat dichterbij woonde, maar helaas is dat niet zo.
ahhh m'n tuttie is n beetje in slaap aan het vallen in m'n armen... Hoeveel kusjes hebben jullie al aan je kindje gegeven? Ik zoooooooooooooooveeel ! Zit nu al op ontelbaar 8)
Joepi mijn banner is ook gelukt. Nu klopt de tijd gelijk ook weer. Ik heb het in weken gedaan en niet in maanden.
Lynn is gelukkig toch in slaap gevallen in haar bedje. Over een klein uurtje moet ze eigenlijk al weer haar flesje. Vind het zo zielig om haar dan wakker te moeten maken. Es ik kan ook niet van Lynn afblijven en ik geef haar ook het liefst continu kusjes. Vooral als ze straks na de fles zo lekker wakker is en me dan zo lief aankijkt. Ik smelt dan helemaal en dan krijg ik ook nog zo'n lieve glimlach. Ik ga straks even wat nieuwe foto's op de computer te zetten als het lukt. Ik ga nu nog even strijken als het lukt tenminste. Mijn mannetje is toch werken en komt pas om 23.00 uur thuis dus ik heb alle tijd.
Nou, hier vindt het CB dat Eliora niet genoeg groeit, ze is afgelopen week 100 ngr. aangekomen. Ze is wel heel tevreden en heeft voldoende poeo- en plasluiers. De afgelopen dagen heeft ze totaal geen regelmaat, vandaag tot nu toe het volgende schema: 4.00 uur 8:30 10.00 11.00 16.15 17.15 geen touw aan vast te knopen dus. Ze begint nu ook steeds meer te lachen en dat is wel leuk om te zien. vanavond eten we bij vrienden en daar heb ik wel zin in. Een prettige avond allemaal.
zo t eten is weer op...Mika krijgt nu de fles van papa.. Papa heeft ook een nieuwe banner gemaakt..ik vind m vreselijk.. die combi... maar oke..ik zal m een weekje gebruiken..
pareltje; bij Evan zit er soms ook echt geen regelmaat in soms uren ertussen en soms maar anderhalf a 2 uur en dan drinkt ie ook echt die fles niet leeg.... en soms lijkt het wel of hij niet verzadigd raakt..... op het CB zaten ze ook een beetje te zeuren over de groei terwijl ik denk dat hij het hartstikke goed doet! ach gaan we volgende week nog een keer wegen Essebes; ja grappig is dat he! soms ook wel lastig, denk ik dat ie genoeg gehad heeft , loop ik naar boven leg hem op bed en hup grote ogen en klaarwakker en dan maar weer gillen om eten!
Zo, ik ben ook weer klaar met voeden. Na de eerste twee voedingen viel ze vandaag iedere keer voor pampus, dus legde ik haar maar meteen in bedje i.p.v. even spelen in de box. Nu was ze wat wakkerder, dus heeft ze een kwartiertje in de box gelegen. Je moest haar eens horen op het moment dat ik haar toedekte in bedje. Poeheej... Volgens mij heeft ze de volumeknop ontdekt! Hihi... En wat leuk dat jullie begroet worden door een lachje als de kleine wakker is. Wij moeten het doen met megaspuitluiers! Echt, niet normaal. Als we Annabel wakker maken voor een voeding, komen de eerste geluidjes van onderen! Vandaag doet ze trouwens naast spuitpoepen ook aan kletterspugen. Iedere keer als ik haar over mijn schouder houd om te boeren na de voeding is ze rustig, tot mama even niet oplet en ineens een kletterend geluid achter zich hoort... Jahoor, spuug tot op de grond! Gelukkig hebben we novilon en tegels, dus het is makkelijk schoongemaakt. Vanmiddag heb ik Annabel gewogen en volgens onze (personen)weegschaal weegt ze 5,4 kg, net na een voeding met kleertjes aan en een schone pamper. De weegschaal is trouwens maar tot 0,2 kg nauwkeurig. Maar dan heb ik mooi een indicatie voor als ik morgen naar het weeguurtje ga. De vorige keer (23 januari) woog ze 4645 gram op het consultatiebureau, dus ze is waarschijnlijk gewoon netjes aangekomen. Ik ben benieuwd.
@sam28: Aha! Ik ben dus niet de enige met een supersnelle bevalling van een eerste kindje. Van de eerste voorweeen tot aan de bevalling was ik maar 4 uur bezig. Fijn om te horen dat de verloskundige verwacht dat de tweede geen probleem zal zijn! Wij laten het ook aan de natuur over voor een tweede. Wat betreft medicijnen/pillen e.d.: aan mijn lijf geen polonaise! Goh, ik doe ook al niet aan carnaval. Wat betreft strijken: misschien wil Lynn gewoon graag meehelpen. Het is hier precies hetzelfde. Iedere keer als ik aan mijn strijk wil beginnen, begint Annabel te pruttelen. Ennuh... aambeien: een goeie week na de bevalling heb ik twee (uitwendige) aambeitjes ontdekt. Iedere keer als ik in bed of op iets zachts ging zitten, leek het net of ik harde poep had die er niet uit wilde. Sorry voor de onsmakelijke omschrijving... Echt pijn heb ik er niet van gehad, het was gewoon onhandig. Ik heb mijn man wel zalf laten halen met de mededeling dat hij er wel bij moest vermelden dat ik borstvoeding gaf. Die zalf gaf trouwens wel wat verlichting. @pareltje2212: Wat lastig dat er geen regelmaat in Eliora's voedingen zit. Ach, zolang ze maar netjes aankomt en voldoende volle luiers heeft, kan het geen kwaad. Vertrouw gewoon lekker op je gevoel. Wij proberen tegenwoordig minimaal 2 en maximaal 4 uur tussen twee voedingen overdag te houden. Komt ze eerder, geen probleem, maar als ze langer dan 4 uur op zich laat wachten, maken we haar gewoon wakker. En dan kan ze zich zo enorm uitrekken, zo leuk om te zien! Oepsie... Ik hoor net de voordeur dichtgaan en realiseer me, dat ik nog geen eten klaar heb. Snel naar beneden dus om te koken! Dit forum is ook zo verslavend! Groetjes!
wat kletsen jullie vééééél hahahaha vandaag de moeder van mijn ex op kraamvisite gehad. 7 jaar niet gezien, wel heel leuk om sven te kunnen showen en vanmiddag was mijn schoonzusje er even, ook weer gezellig. ze had haar kleine van 5 maanden mee en het is wel heel leuk om de verschillen te zien oh oh oh oh oh en weten julliehieeeeee....... Sven heeft vanacht van half 9 tot kwart voor 6 geslapen! ik ben er gewoon wakker van geschrokken om 4 uur! durfde niet meer te gaan slapen omdat ik me afvroeg of het wel goed ging. hihi we hebben hem vanacht in een slaapzakje gelegd, dus dat proberen we vanavond weer, wie weet was dat de truuc vanochtend ook heerlijk nog met papa in het grote bed geslapen tot kwart over 9 en vanmiddag zelfs een uurtje in de box. nu ligt hij weer te slapen in z'n wipstoeltje. normaal jengelt hij rond 6sen zoveel dat we om de beurt eten. hij komt echt een beetje bij van alle slaap en is als hij wakker is opeens veel rustiger en allerter. laten we hopen dat dit zich voortzet! nu even bijlezen hoor.