December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nelly…oei dan ben je wel blij met je vloeren hè…met dat kletterspugen..
    Succes morgen met wegen!

Claartje..lekker geshowd.leuk!
    En wat heerlijk zeg dat Sven zo goed heeft doorgeslapen!

Kelly…oh wat spannend meid….nog even afwachten dus..
    De testen lijken mij ook duidelijker aan te geven ….

Anticonceptie..hier ook niet meer aan de pil..we zitten aan de rubbers…

Loessie..je moet t niet zo nauw nemen hoor..
    Je probeert t gewoon..maar als ze honger heeft gewoon geven hoor!

Ingepinge..fijn dat alles goed was bij t cb!

Sam…wat een leuke foto’s!

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ik wil niet veel zeggen, maar bij test 1 en 3 zie ik ECHT een tweede streepje!

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier is mijn paps geweest..we hebben t dressoir verzet..
    en toen gezellig bakkie gedaan..
    Mijn mams en zus kwamen ook nog even langs..

ik ga nog effe was uitzoeken...en dan lekker in bed tv kijken..

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Maar hoe lang zit het zwangerschapshormoon gemiddeld na je zwangerschap nog in je lijf? Ik bedoel: bij hoeveel van ons zou een zwangerschapstest nu nog positief uitvallen? Ik kan me niet voorstellen dat op het moment dat je kind uit je lijf is een zwangerschapstest meteen negatief zou zijn...

5. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    @Misskeita
    Dat zei de huisarts ook maar na 7 a 8 weken mocht ik er vanuit gaan dat het hormoon VER weg zou zijn.
    Maar uit bloedonderzoek bleek dat het hcg nog te hoog was voor een vrouw die 7 a 8 weken geleden bevallen is.

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    wauw Kellu zo spannen allemaal!

Kan je echt niet vroeger terecht voor een echo?

Hetis toch wel belangrijk om te weten of er nog een stuk placenta is blijven zitten, zie mijn verhaal...

Hier alles goed, Elisabeth groeit enorm vind ik!

Liefs,

Arka

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    meiden, ik heb vanmorgen bloed verloren. ik ben zo vreselijk bang en onzeker, dat ik even een paar dagen wegblijf en ik heb mijn banner even weggehaald.... als het doorzet was het vruchtje niet sterk genoeg. ik hou jullie op de hoogte.

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loopy..meid...wat schrikken...ik hoop dat t goed blijft gaan...
    Hele dikke knuffel.....

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Loopy schat sterkte en mss is het innestelingsbloed!

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dag lieve dames,

ik heb nu 2 dagen gewerkt en vandaag ben ik vrij!
    Ik krijg om 10 uur bloedtransfusie!

Het was wel heerlijk om voor de klas weer te staan.
    Maandag keek ik elke keer naar de klok en gister viel het allemaal weg mee!
    De oppas mn vriendin is zo lief geweest voor Jayda en ik heb hele leuke kado's van haar egahd. Echt een schat van een mens.

Jayda gata nu om 19 uur na bed nadat ze in bad is geweest en de fles opheeft.
    Maandag sliep ze om 19 uur enw erd wakker tegen 2 uur sochtends, hup een fles en ze sliep weer tot 7 uur sochtends.
    Afgelopen nacht sliep ze om 19 uur en werd wakker tegen 6 uur sochtends. Heeeeeeeeeeerlijk!

Verder heeft ze een oog ontsteking en het lijkt erop dat het geneest.

En ik?
    Ik heb nog steeds de kracht om les tegeven.
    Mijn leerlingen zijn erg druk en ze lopen achter met alles. veel probleemgevallen in de klas. verder zit de kals er smerig uit en ik ga het van de week grondig schoonmaken na schooltijd.
    Gatver ik blij een half jaar weg en het lijkt op een zwijnenstal!

11. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Mijn eerste werkdag.

Mijn wekker ging om 6 uur en ik werd wakker. Mn man makate het ontbijt en ik ging onder de douche.
    Ik kwam eruit en jayda lag heerlijk te slapen in haar wiegje. Ik keek dr aanen de tranen stoomden maar!
    Mn man troostte mij en ik pakte met tegen het tasje van Jayda in.
    Na het ontbijt gaf ik jay de fles en ik kleedde haar aan. ze mocht even in de box spelen en ik maakte het huis aan kant.
    tegen hald 8 waren we ingepakt en we gingen op weg naar de oppas. Ik belde bij haar aan en we gingen samen naar boven. Ik pakte Jay weer uit en begon te huilen en dr tig kusjes te geven. Ik vond het zoooooooooo moeilijk om haar achter te laten. Ik nam afscheid van mn oppas en ging weg.

In de auto dreunde een stemmetje; Rij terug naar huis en meld je ziek.

Ik zette door en ging alsnog naar mn werk.
    tegen 10 uur leek het alsof de klok niet loopt. tegen 12 uur leek het alsof ik nog een eeuw moest werken.
    Tegen 15uur wist ik niet hoe snel ik de kids moest wegsturen.
    helaas stomden heel veel collega's mn klas in en ik kon niet nakijken en voorbereiden voor de volgende dag. iedereen wilde horen wat er was gebeurd en wilden ook de foto's van Jay zien.
    Tgeen 17 uur was ik klaar met alles en ik maar racen naar huis.
    Mn man haalde Jayda op en ik bleef heel de avond knuffelen ook toen ze sliep haalde in haar uit haar wiegje.
    Pfffffffffff was een zware dag hoor.
    En gister ging het ietsjepietjes makkelijker!

12. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    fijn dat het een beetje mee viel juffie
    en succes bij de transfusie

kelly wat spannend zeg !
    het derde streepje is wel erg duidelijk.

loopy ik hoop dat het allemaal goed komt.

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Miep lekker druk geweest. is je huissie lekker aan kant.

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Essebes, bij ons was het hele wedstrijdbad voor banen, maar dan nog zo druk dat je moest zig zaggen om de oude vrouwtjes heen...En hier pas ik ook maar een paar oude kleren; er moeten nog ruim 4 kilo af.
    Gelukt met je banner, echt leuk!

Sam, wat heerlijk dat Lynn nu ook echte lachjes laat zien! Wat een lekker moppie is ze zeg en ook al zo sterk nekje; dat doet Senna echt nog niet, die legt zijn hoofd gelijk op zijn handjes neer.
    Wij willen ook echt wel en tweede. Bij Senna heeft het een jaar geduurd voor we zwanger waren, dus wil ik liever ook niet meer aan de pil. Dan maar andere anticonceptie. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik na deze bevalling best wel op zie tegen een volgende bevalling. Vooral eigenlijk het moment dat de baby er uit komt lijkt me heel eng; stel dat het weer zo slecht gaat....Maar goed, dat gevoel is over een tijdje misschien ook wel minder.

Bipat, lekker dat Evan gisteren wel goed ging joh!
    En op het cb zeuren over zijn groei? 4500 gram lijkt me heel netjes.
    Ik ga 13 feb. voor het eerst naar het cb. Hij krijgt dan zijn prikjes en zal ook wel gewogen en gemeten worden denk ik. Dan zullen ze helemaal gaan zeuren....hij is nu 4 kilo. Laat ze maar lekker zeuren dan....

Pareltje, de ene week groeien ze maar 100 gram en de andere week wel 250, dus zou me geen zorgen maken hoor.

Miep, ha ha, heeft je vriend je banner gemaakt, wel lief hoor.

Claartje, zo wat heeft Sven een goede nacht gemaakt en gisteren overdag ook nog zo tevreden. Goed zeg!

Even posten en Senna pakken. Zijn flesje staat al klaar!

15. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goedemorgen! Er zijn al heel wat weer aan 't kletsen.

Kelly; jeetje wat spannend! Ik zou ook graag een 2e willen maar zó snel niet. Succes!

Loopy; pffff wat spannend. Het kan inderdaad nestelbloed zijn, ik heb geleerd dat er dan geen stolsels in kunnen zitten. heel veel succes.

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Loïs heeft de 20e haar eerste "schoolfoto", echt geweldig :) :)

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Kelly, ik wil je niet bang maken, maar zou het niet kunnen dat er een stukje placenta in je baarmoeder is blijven zitten? Mijn zusje had dat ook...ze bleef vloeien en buikpijn houden en is dus geopereerd om het weg te halen.
    Misschien vragen of je wat eerder een echo mag.

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Jesse heeft twee weken gehad dat ie ruim 400 gram groeide. Hier op het CB zeiden ze dat dat heel goed was.
    Ieder kindje groeit op zijn eigen tempo hoor.

Ik neem straks weer een mirena spiraal want hier komen geen kindjes meer. 3 is genoeg voor ons.
    En na die bevalling en best pittige zwangerschap hoeft het ook niet zo meer. De speciale momenten zal ik wel missen. de eho's en lieve schopjes, Maar het is goed zo.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ow sorry, je schreef zelf al over die placenta, daar heb ik denk ik over heen gelezen...

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    zo ik moet op gaan schieten.

kids eten en aankleden en even douchen want om 10 uur krijg ik weer kraamvisite

Deel Deze Pagina