Zo, ik ben weer teruggewaaid van het CB. Maar goed dat ik de regenkap over de wandelwagen heen getrokken had. Poeheej, wat een weer. Annabel is in ieder geval weer goedgekeurd. Ze weegt nu 5005 gram, dus ze is 360 gram aangekomen in twee weken. Ik heb wel het idee dat ze hier bij het CB weten waar ze over praten, want de mevrouw gaf ook netjes een toelichting op de groei van fles- en borstgevoede baby's toen ik vroeg wat de gemiddelden waren. Jaja, test... test... test... Voor flesgevoede baby's houden ze de leidraad aan dat die 150-200 gram per week aankomen en voor borstgevoede baby's maakt dat niet zoveel uit. De ene week kan het veel zijn en de andere week weinig. Verder vroeg ze hoe het nu ging, omdat ik hen vorige week gebeld had, omdat Annabel voedingen aan elkaar aan het huilen was. Ja, ik ben erg tevreden over ons CB.
Nelly, fijne berichten dat horen we graag! Ik heb ook nog niets vervelends over het CB hier kunnen ontdekken hoor, ik mag morgen weer, ben benieuwd, ik voed nu n beetje op verzoek, ben echt nieuwsgierig naar d'r gewicht. En wat n drama he die wind, pfff! Olga & Salapio, hier nog geen babyalarm, maar Liv heeft al lekker in d'r warme badje gezeten , dus ze is wel ff nock out. Ik heb zo rot gedroomd vannacht, bah!
Het gaat lekker met Evan en zijn omneo! poepen gaat goed, slapen fantastisch! van 22.30 uur tot vanmorgen 06.00 uur! heerlijk! daarna geslapen tot 09.00 uur, fles gehad ff gespeeld en ligt nu nog te pitten in de box! mannetje is vrij vandaag en is het toilet opnieuw aan het tegelen, word erg mooi! felicitas-mevrouw is langs geweest, leuke dame helemaal niet opdringerig! hoteldebotel aangeschaft en fotoalbum. Loopy.....heeel veeel sterkte! en een dikke knuf!
Salapio, wat ontzettend vervelend dat je nog steeds zo'n pijn hebt. Het lijkt me dan geen pretje om bv te geven... Hopelijk helpt het middeltje tegen spruw. Olga, iets met de kleine doen is al snel spelen, daar ben ik ook achter. Noah vindt het heerlijk om naar zijn mobile te kijken. Verder inderdaad geluidjes maken en met een beestje zijn gezichtje strelen. Met jouw handen friemelen aan zijn handen. Vastpak en loslaten... Hier wel een glimlach als hij het naar zijn zin heeft, maar nog geen lach. Nog even wachten dus... Noah ontdekt nu wel zijn stem. Regelmatig als hij het naar zijn zin heeft, hoor je oooooeeeeeeeehhhh. heel lief. Essebes: Vervelend dat je zo naar gedroomd hebt. Hier ben ik er vanaf na de bevalling. Af en toe rare dromen, maar niet meer van die hele nare. Jij ook nog zo'n pijn bij het voeden. Moet zeggen dat het hier ook niet van een leien dakje gaat. Heb nu witte korstjes op mijn tepels. Waarschijnlijk waren dat eerst blaren... Kan ook zijn dat het spruw is, maar ik weet niet hoe ik dat kan herkennen aangezien er geen duidelijke symptomen zijn. Noah heeft geen witte vlekken in zijn mond. Deze is mooi roze... Dus is denk het haast niet.
Essebes, wat een gave foto's van Liv in de tummy tub! Nelly, fijn dat je tevreden bent over het CB en dat Annabel goed gegroeid is. (kilo zwaarder dan Senna, zelfde dag geboren) Ik ben nog niet op het CB geweest, dus ben benieuwd wat ik ervan zal vinden. Wel 2 x de wijkverpleegkundige hier gehad en dat was een aardig mens. Waterlelie, leuk he die geluidjes! Senna maakt nu ook steeds vaker verschillende geluidjes en als hij er dan ook nog bijlacht smelt ik helemaal! Misschien toch even bij de huisarts vragen of het geen spruw is. Nu heeft Noah er nog geen last van, dus als het wel spruw is, ben je er misschien op tijd bij.
Bipat, leuk de wc opknappen! Ik vond die hoteldebotel serie ook wel heel leuk, maar heb het toch niet gedaan. Vind het veel te leuk om zelf te neuzen bij boekjes. Senna heeft al een eigen boekenplank hoor en al aardig gevuld ook. Lijkt me zo leuk om samen boekjes te lezen!
Senna heeft net gegeten en heb hem gelijk op bed gelegt. Hij pruttelt nu wel wat, maar ik hoop dat hij toch maar besluit in slaap te valllen. Vanmiddag ga ik naar een vriendin, zij heeft een dochterje van 1,5 jaar. Dan kan hij nog net 2,5 slapen voor we weg moeten. Ik hoop het zo!
Zo ... Mirre ligt te lachen naar dr mobiel in de box ES, ik wil doorgaan met BV zolang als het duurt, gaat, prettig is ... Ik moet zeggen dat ik er nu, ondanks de tietpijn, heel erg van kan genieten ... zo intiem. Mirre kijkt me nu ook soms echt al aan tijdens het eten ... dat wordt nog lastig als ze ouder wordt! Ik ga ook maar anderhalve dag werken (middag+avond en een ochtend) dus wat dat betreft moet het wel lukken denk ik om het nog ff vol te houden ... Jij?
Hopelijk blijft Senna lekker slapen ... ik ga Mirre ook weer op bed leggen ... (vind het iedere keer weer spannend)
eetse Olga! Salapio, ik precies hetzelfde, ik kijk wel hoe lang het gaat, was eerst echt van plan om het iig n half jaar te doen, maar ben benieuwd of me dat gaat lukken met werken en ik denk dat ik niet teveel op begrip kan rekenen voor afkolven tijdens het werk, misschien straks n beetje gedeeltelijk doen. Gister gaf ik de tiet en in ene draait ze d'r koppie om naar mij, laat voorzichtig m'n tepel los (meestal in 1 ruk ) en begint me toch n partij te glimlachen, heeeeeeeeeeeeerlijk om te zien *smelt*
nou, na een uur proberen, en vele speentjes-terugstop en muziekjes momenten, ligt Senna toch weer bij mij..... Hij slaapt in de wieg op onze kamer. Ik doe dan de gordijnen wel dicht, maar het is nog steeds erg licht. (hij slaapt beter in het donnker) Op zijn eigen kamer kunnen ook nog luxaflex dicht, dus is het wel donkerder. Ik heb net het ledikant op zijn kamer opgemaakt en ga dat zo maar eens proberen, want hij ligt bij mij weer weg te dutten....
Juffie..fijn dat t werk goed ging! En met de oppas van Jayda ook! Amber weer gezellig kraamvisite gehad? Loopy hele dikke knuffel meid Olga..gewoon iets meer voeding geven..dan slaapt ie misschien net een uurtje langer! Slapen overdag doet Mika gewoon in bedje met de gordijnen open..dan krijgt ie wel verschil tussen dag en nacht..werd ons aangeraden French..al zon doek gevonden voor de box? Iloon..leuk hoor die 2 meiden lekker kletsen tegen elkaar! Essebes leuke fotos! Gewicht..ik was voor de zwangerschap al veel aangekomen doordat ik was gestopt met sporten..toen woog ik 86 en op zn hoogst tijdens de zwangerschap 105 kilo.. Nu weeg ik nog steeds 95.5 dus er moet echt nog minimaal 20 kilo af . Nelly..fijn dat alles goed was bij t cb! Bipat..leuk een nieuwe wc!
Zo hier heel druk geweest Eerst Mika in bad gedaan en de fles gegeven.. Toen ben ik begonnen wasjes draaien.. Voegen in bijkeuken gedaan en een deel van de woonkamer.. Weer een muur gesopt en gestoft , gezogen en gedweild beneden. Toen nog boven gestoft en gezogen gestreken..en toen was ik klaar.. Ik was net vliegende kiepien..oh ja ook nog was opgehangen tussendoor.. Net even opgefrist en gegeten Nu mag Mika weer de fles vanmiddag misschien even de stad in Tot laters..
zoo miep weer lekker druk geweest Yaeda ligt nu lekker haar flesje te drinken op mijn schoot Daarna gaat ze weer lekker ff uurtje naar bed.